Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!

zaterdag 26 mei 2012 om 11:31
zaterdag 16 juni 2012 om 08:23
Even een vraagje. Die volksdansgroep "De (z)ware wijven" is die wel echt de Zonnedans aan 't instuderen voor de Zonnewende? Weten we zeker dat ze zich niet vergissen met de Regendans?
Ik heb er wat literatuur op nageslagen (Winnetou, Tecumseh, Indian Summer) en daaruit begreep ik dat er een aantal kleine maar essentiële verschillen zijn tussen deze 2 dansen. Wát die verschillen zijn, daar ben ik nog niet helemaal uit. Ook Susan Smit is hierover nog onduidelijk. Maar als ik zo naar buiten kijk.... ik vrees het ergste
Ik heb er wat literatuur op nageslagen (Winnetou, Tecumseh, Indian Summer) en daaruit begreep ik dat er een aantal kleine maar essentiële verschillen zijn tussen deze 2 dansen. Wát die verschillen zijn, daar ben ik nog niet helemaal uit. Ook Susan Smit is hierover nog onduidelijk. Maar als ik zo naar buiten kijk.... ik vrees het ergste
Later is nu
maandag 18 juni 2012 om 14:38
Dan neem je toch wimperextensions, Duup, ik lees net dat die aardig wat wegen.
Zouden jullie komend weekeind mee willen doen met de try-out van 'Llamawaaien'? Ik ontwikkel ivm de crisis een milde en goedkopere variant op het meditatief ontslakken. Dacht aan gewoon wat bruinebonensoep en een middagje ontspannend woelen en wandelen met de llama's, maar ik heb eigenlijk geen idee of dat werkt en wat ik ervoor kan vragen.
Zouden jullie komend weekeind mee willen doen met de try-out van 'Llamawaaien'? Ik ontwikkel ivm de crisis een milde en goedkopere variant op het meditatief ontslakken. Dacht aan gewoon wat bruinebonensoep en een middagje ontspannend woelen en wandelen met de llama's, maar ik heb eigenlijk geen idee of dat werkt en wat ik ervoor kan vragen.

maandag 18 juni 2012 om 16:01
Duup, Yettes tip voor de wimperextensions is een goeie. Ze zijn echt zwaar, minstens het gewicht van een flinke wrat. Ik wilde laatst een wulpse oogopslag bij een romantisch diner met mijn man en heb de hele avond met gesloten ogen aan tafel gezeten. Kreeg m'n oogleden met geen mogelijkheid omhoog.
Misschien moeten we in deze tijden van crisis bij het aanbieden van onze workshops wat creatiever gaan denken. Dat mensen bij deelname BEO-punten krijgen, bijvoorbeeld, waarmee ze kunnen ze sparen voor een door Leo gehaakte handdoekenset.
Misschien moeten we in deze tijden van crisis bij het aanbieden van onze workshops wat creatiever gaan denken. Dat mensen bij deelname BEO-punten krijgen, bijvoorbeeld, waarmee ze kunnen ze sparen voor een door Leo gehaakte handdoekenset.
maandag 18 juni 2012 om 17:15
Nou, om de multi-culti omgeving aan te spreken zou Leo natuurlijk haar zelfgebreide Boerka's in de aanbieding kunnen gooien. Moet ze nog wel eens leren om iets kleinere pennen te nemen, misschien?
En Elynn kun jij met je wimperexensions infiltreren bij de (z)ware dames? Ik zie de zon met grote verwachting tegemoet. Dank!
Ik kan dit weekend trouwens niet. Ga wildwaterfrisbeeën op het Tjeukermeer.
En Elynn kun jij met je wimperexensions infiltreren bij de (z)ware dames? Ik zie de zon met grote verwachting tegemoet. Dank!
Ik kan dit weekend trouwens niet. Ga wildwaterfrisbeeën op het Tjeukermeer.
Later is nu
maandag 18 juni 2012 om 21:32
Ehm, Dreamer, het spijt me, maar ik ben een ontzettende schrielkip en zelfs mét wimperextensions weet ik bij een zonnedans niet meer dan wat zwakke stralen en een graadje of 17 te produceren.
Leuk trouwens, dat wildwaterfrisbeeën op het Tjeukemeer. Veel plezier. Heb er weleens een worskshop vervuildwater-schoonzwemmen gedaan. Dolle boel!
Leuk trouwens, dat wildwaterfrisbeeën op het Tjeukemeer. Veel plezier. Heb er weleens een worskshop vervuildwater-schoonzwemmen gedaan. Dolle boel!
dinsdag 19 juni 2012 om 21:14
Ooooh.. jammer dat jij ook niet meer kunt bereiken dan, met die zonnedans. Je snapt dat ik bij het wildwaterfrisbeeën wel wat warmte kan gebruiken. Anders wordt het wildwaterfrisbeelopen. Kijken of ik daar mensen enthousiast voor kan krijgen.
Vervuildwater-schoonzwemmen heb ik wel eens gezien! Was dat laatst ook niet in het Schildmeer, met als extra handicap 'slalom tussen de blauwalg'?
Vervuildwater-schoonzwemmen heb ik wel eens gezien! Was dat laatst ook niet in het Schildmeer, met als extra handicap 'slalom tussen de blauwalg'?
Later is nu
zondag 24 juni 2012 om 21:21
Nou, kan wel zeggen dat Wildwaterfrisbeeën in het water viel, dit weekend. Hoewel, wild en water genoeg, vandaag, maar met mogelijkheid tot onweer is de finale niet doorgegeaan. We hebben nog geprobeerd de aluminiumhoedjes in te zetten als verdediging, zodat we toch het water opmochten, maar de organisatie zei dat dat niet werkte?
Afijn.. nu weten we nog steeds niet of we als 2e of als laatste geëindigd zijn.
Ik zag op het Pikmeer nog wel een leuke activiteit: zeilboothozen. Leek me erg goed ook voor het Zen-gevoel van je innerlijke kracht.
Hebben we nog andere opties met dansgroepen voor die Zonnedans?
Afijn.. nu weten we nog steeds niet of we als 2e of als laatste geëindigd zijn.
Ik zag op het Pikmeer nog wel een leuke activiteit: zeilboothozen. Leek me erg goed ook voor het Zen-gevoel van je innerlijke kracht.
Hebben we nog andere opties met dansgroepen voor die Zonnedans?
Later is nu
maandag 25 juni 2012 om 09:22
Ik heb het zonnedansen opgegeven. Stond tot mijn dijen in het regenwater met die volgelopen lieslaarzen.
Vandaag ga ik zomer visualiseren. Kijken of dat werkt. Ik lig met een glaasje rosé op een strandstoel op het erf. Zonnebril op, schoenen uit, mijn fleurige linnen broekrok opgetrokken om bruine bovenbenen te krijgen. Kersen in mijn oren.
Op de zon, proost!
Vandaag ga ik zomer visualiseren. Kijken of dat werkt. Ik lig met een glaasje rosé op een strandstoel op het erf. Zonnebril op, schoenen uit, mijn fleurige linnen broekrok opgetrokken om bruine bovenbenen te krijgen. Kersen in mijn oren.
Op de zon, proost!
maandag 25 juni 2012 om 17:59
Dappere doch vruchteloze poging, Yette. Misschien kun je het morgen opnieuw proberen, maar dan met prosecco, een andere zonnebril en ananasjes in je oren. Je weet soms niet waar het aan ligt.
Hoe zit het eigenlijk met jullie vakantieplannen? Wij gaan in augustus naar Oostenrijk, waar we ook een weekje een cursus alpenhoorn blazen gaan volgen. Hier een kiekje van Henk die onze caravan alvast spic en span maakt.
Hoe zit het eigenlijk met jullie vakantieplannen? Wij gaan in augustus naar Oostenrijk, waar we ook een weekje een cursus alpenhoorn blazen gaan volgen. Hier een kiekje van Henk die onze caravan alvast spic en span maakt.
dinsdag 26 juni 2012 om 10:48
Ik ben geloof ik wat doorgeschoten met visualiseren. Had na die twee flessen rosé niet meer aan de bramenbrandewijn moeten beginnen. Bonkende koppijn, gordijnen dicht.
Wel fijn dat het me gelukt is met die zon. Nu kan de clubkampioenschap slootslempen vanmiddag toch gewoon doorgaan. Voor jullie dan. Heb ik weer.
Wel fijn dat het me gelukt is met die zon. Nu kan de clubkampioenschap slootslempen vanmiddag toch gewoon doorgaan. Voor jullie dan. Heb ik weer.
dinsdag 26 juni 2012 om 10:55
Ja, wat zon erbij is wel fijn. Bedankt nog. Om me voor te bereiden op vanmiddag ben ik vanochtend om even over zeven al begonnen met slempen. Hoewel sherry op de nuchtere maag nogal zwaar valt, heb ik inmiddels het idee dat ik de hele wereld aan kan. Dat belooft nog wat!
Yette, misschien kun je je kater wegvisualiseren. Of kun je met visualiseren alleen dingen bewerkstelligen en niet iets terugdraaien? Geen idee, hoor. Ik heb -10 aan beide ogen, dus van visuele zaken heb ik geen kaas gegeten.
Yette, misschien kun je je kater wegvisualiseren. Of kun je met visualiseren alleen dingen bewerkstelligen en niet iets terugdraaien? Geen idee, hoor. Ik heb -10 aan beide ogen, dus van visuele zaken heb ik geen kaas gegeten.
dinsdag 26 juni 2012 om 11:13
quote:Elynn schreef op 26 juni 2012 @ 09:13:
Volgens mij heb je er ook een taalachterstand bij gevisualiseerd, Yette.
Hier nog geen zon Yette.. wil je het ook even naar het Noorden projecteren? Dank. Of kun je zoiets niet plaatsen?
Ik heb nog pijn aan de kin van het polstokbalanceren. Ja, je doet wat om de bliksem af te leiden, natuurlijk. Maar geen tijd om te slootslempen. Ga wel tobbeteugen
Wij gaan naar Polen, kijken of we het EK kunnen herspelen en dat we dan nu wel winnen, zeg maar.
Volgens mij heb je er ook een taalachterstand bij gevisualiseerd, Yette.
Hier nog geen zon Yette.. wil je het ook even naar het Noorden projecteren? Dank. Of kun je zoiets niet plaatsen?
Ik heb nog pijn aan de kin van het polstokbalanceren. Ja, je doet wat om de bliksem af te leiden, natuurlijk. Maar geen tijd om te slootslempen. Ga wel tobbeteugen
Wij gaan naar Polen, kijken of we het EK kunnen herspelen en dat we dan nu wel winnen, zeg maar.
Later is nu

dinsdag 26 juni 2012 om 11:23
Vind ik mooi Dream, het EK herspelen. Doe je dat weer met de klasse 7 zaterdagamateurs van Bunnik?
Leuke groep.
Hebben jullie al gereageerd in Meds haar overgangstopic? Een aanrader.
Wij gaan zoals altijd naar Lourdes op vakantie. Voor de dertiende keer. Gelukkig ben ik niet bijgelovig!
Yette, jij visualiseert wat af he? Nu de zomer, een paar weken terug die ontmoeting met de Dalai Llama, je kunt wel een visualisatiepraktijk beginnen. Zet er 'therapeut' achter. Mag gewoon. Plexiglazen bordje naast de deur en klaar ben je. Het grote verdienen kan beginnen.
Leuke groep.
Hebben jullie al gereageerd in Meds haar overgangstopic? Een aanrader.
Wij gaan zoals altijd naar Lourdes op vakantie. Voor de dertiende keer. Gelukkig ben ik niet bijgelovig!
Yette, jij visualiseert wat af he? Nu de zomer, een paar weken terug die ontmoeting met de Dalai Llama, je kunt wel een visualisatiepraktijk beginnen. Zet er 'therapeut' achter. Mag gewoon. Plexiglazen bordje naast de deur en klaar ben je. Het grote verdienen kan beginnen.
dinsdag 26 juni 2012 om 11:28
Nee Eleonora, ik heb Meds' topic nog niet gezien. Gaat ze trancedent over, of is het meer spiritueel?
Ja, we gaan met de klasse 7 zaterdagamateurs. Het was nog een hele klus om vanuit heel Europa amateurs te vinden die nog beroerder speelden, zodat we het wel kunnen winnen, maar ik geloof dat het gelukt is. Nouja, het schijnt dat in die klasse de arbitrage wat makkelijker om te kopen is. Zeker in Polen. Je belooft ze een baan in Katwijk en je zit al in de halve finale, zeg maar. En misschien kan Yette onze overwinning visualiseren? Voordat ze een eigen praktijk begint, want dan kunnen we dat niet meer betalen.
Ja, we gaan met de klasse 7 zaterdagamateurs. Het was nog een hele klus om vanuit heel Europa amateurs te vinden die nog beroerder speelden, zodat we het wel kunnen winnen, maar ik geloof dat het gelukt is. Nouja, het schijnt dat in die klasse de arbitrage wat makkelijker om te kopen is. Zeker in Polen. Je belooft ze een baan in Katwijk en je zit al in de halve finale, zeg maar. En misschien kan Yette onze overwinning visualiseren? Voordat ze een eigen praktijk begint, want dan kunnen we dat niet meer betalen.
Later is nu