sms email whatsapp

26-06-2012 14:04 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn man en ik smsen, appen en mailen nog wel eens leuke/lekkere dingen naar elkaar... maar me fantasie is een beetje op iemand een leuk onderwerp plek of iets??

en zijn er meerdere die dit soort dingen met hun man vrouw vriend vriendin doen??

bij ons zijn de smsje vrijlang meerdere achter elkaar en we maken ook geregeld elkaars verhalen af..

heerlijk we kunnen hier bijde van genieten en elkaar zo de hele dag al opwinden en als we dat savonds alles zijn gaat het er ook heerlijk aan toe!
ME fantasie is dat mensen eens goed Nederlands leren schrijven....
zal ik op de onderste balk neer zetten dat ik dislexsie heb of hoe je het ook schrijft...

god dat er bij iedereen die een spellings fout maakt er ff over de vingers getikt moet worden...
'me' is geen spellings-maar een grammaticale fout

En ja, dat doet pijn aan heel veel ogen.

Net als die dyslectie-opmerking. Ik weet uit ervaring dat een dyslecticus niet gelijk 'me' hanteert.
Pff stelletje zeikerds. Accepteer dat niet iedereen op dit forum perfect Nederlands schrijft. Kunnen jullie mijn comment ook fe beoordelen?
Ankie ik heb even geen creatieve ideeen
over de vingers..

Het moet zijn: iemand op de vingers tikken
OP de vingers tikken
iemand met disleksie let vaak juist beter op zijn/haar spelling/grammatica.

en een t of een d of een dt zal niemand over vallen, maar ME broer, DER fiets etc zijn gewoon echt fout
En doooooor!
Een leuke foto van jezelf, met een leuke tekst erbij..

Hoe en wat moet je natuurlijk zelf met je eigen fantasie invullen, mijn fantasietjes zijn voor mezelf haha!
quote:framboos7 schreef op 26 juni 2012 @ 14:36:

Pff stelletje zeikerds. Accepteer dat niet iedereen op dit forum perfect Nederlands schrijft. Kunnen jullie mijn comment ook fe beoordelen?

Met liefde. Maak er 'even' van, of tenminste de algemeen geaccepteerde afkorting 'ff' van, of 'effe'.

En verder vond ik de OP saai en voorspelbaar, en heb ik (net als Framboos7 dus) geen enkele zinnige toevoeging te maken.
Ik denk dat ik spontaan een slappe krijg als ik een berichtje met me als bezittelijk voornaamwoord zou krijgen, de dame het over bijde heeft en tevens last heeft van de Engelse ziekte...
Het valt op: Elke keer als er een topic wordt geopend met slecht Nederlands én er wordt iets van gezegd, dan is het antwoord 9 van de 10 keer: Ik ben dyslectisch.

Als je dat echt bent, haal dan je tekst door een spellingscontrole, dan ben je van dat gezeur af...

Maak een foto van jezelf in lingerie en mail die mee...
of stop een banaan in je oor
quote:coralie76 schreef op 26 juni 2012 @ 16:29:

of stop een banaan in je oor
quote:Tia.Dalma schreef op 26 juni 2012 @ 14:34:

'me' is geen spellings-maar een grammaticale fout

En ja, dat doet pijn aan heel veel ogen.

Net als die dyslectie-opmerking. Ik weet uit ervaring dat een dyslecticus niet gelijk 'me' hanteert.Dyslexie
Anyhow:

Googelen op spannende sms tekstjes of dirty talk voorbeelden leverde niks op?
Ik heb ooit eens ergens een blogje gelezen van iemand die het erg opwindend vond om vanop haar werk een dirty talk smsje naar haar vriend te sturen, terwijl haar collega haar op een achterlangs-vluggertje trakteerde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven