Gezondheid alle pijlers

Moeder erg ziek

22-06-2012 23:38 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Hartstikke verstandig!

Huilbuien kunnen enorm opluchten, maar die volgende dag hé.. mijn zusje en ik noemen het dan 'doperwtogen'. Koud washandje kan helpen.

Was de sfeer vanochtend bij jullie thuis al iets beter?

Blijf aan jezelf denken hoor, en veel sterkte vanmiddag in het ziekenhuis, hopelijk heeft jouw moeder een goede nacht gehad en kunnen ze gerichte onderzoeken doen.
-
-
Hè gelukkig, dat je vader nog enigszins invloed heeft op je vriend! Dat geeft jou ook wat rust.

Kun je je eigen emoties ook aan je vader kwijt?

Het is goed dat je rekening houdt met ergere zaken m.b.t. je moeder, maar je moet ook zeker niet de moed verliezen. Blijf positief, dat is ook het beste voor het herstel en de gemoedstoestand van je moeder.

Een heel dikke voor jou!
De aanhouder wint.. goed doorgezet hoor. Soms kan ik ze wel wat doen, de HAP. Qua de info die jij geeft was je moeder gewoon shockerig afgelopen weekend..

Hopelijk vinden ze gauw de oorzaak. Wel goed dat de behandelingen in volle gang zijn.

Succes met alles, ook met je vriend enzo. Die blinkt niet uit in empathisch vermogen.
Is er al een CT thorax gemaakt btw?
-
Jeetje wat heftig allemaal zeg!

Wel fijn dat ze nu in goede handen is. Ik hoop dat jij ook een beetje in goede handen bent.

Sterkte!
Jeetje wat een achtbaan voor jou en voor je moeder Fijn dat het er iig op lijkt dat ze weten wat het is, maar ik kan me je zorg over het recente telefoontje van je moeder ook voorstellen. Hopelijk hebben ze de hartslag en bloeddruk snel weer onder controle.
Weer een dag met dubbele gevoelens dus energystar.

Ik kan me voorstellen dat je schrikt van het telefoontje van je moeder.

Is er op dat moment ook iemand bij haar? Jouw vader bijvoorbeeld?

Je kunt niet heel veel doen als ze belt, behalve luisteren.

Heeft ze in de gaten dat het voor jou heel veel extra zorgen geeft als ze belt?

Misschien zou je kunnen voorstellen dat ze dan een verpleegkundige óppiept', als het niet goed gaat?

Hopelijk slaap je vannacht weer goed,

Hoe gaat het vandaag, energystar?
Ik moest ook aan je denken energystar.

Zomaar even een tussendoor. Kun je vast gebruiken.
Energy hoe is het met je moeder en jijzelf?
-
Oh nee,googelen, oh zo normaal hoor om te doen. Ik denk dat de antibiotica goed aanslaat en dat ze daarom trek had in wat brood. Maar goed, dit wist je gisterenavond nog niet.

Fijn dat het wat beter met haar gaat.
energystar, je bent niemand hier een post of een update schuldig hoor.

Je hebt genoeg aan je hoofd, en volgens mij snapt iedereen dit heel goed.

Wel naar je werk geweest dus, ik hoop dat je vannacht goed kunt slapen (en nee, ik zeg niets over googelen of computer uitdoen hoor )
-
Hè wat fijn dat jullie nu eindelijk weten wat het is. Hopelijk knapt je moeder snel weer op!
Hé, wat een opluchting zal dat voor jullie zijn zeg.

En ze heeft geen infuus meer, ook een goed teken!

Nu maar even bijkomen van al die spannende dagen lijkt me..

Jeej, wat fijn energystar!

En dat het zo snel overgaat in pilvorm, dat zegt dat het beter gaat en dat de artsen er vertrouwen in hebben!
Nou, top! Komt vast goed als ik het zo lees. ga je het nog terug koppelen met de huisartsenpost?
Jeetje energy, wat goed dat je een topic opende én dat je goed advies kreeg én dat je er naar luisterde en de doktersdienst belde! Dit had wel anders kunnen aflopen hoor, streptokokken zijn hele vervelende bacterieën!

Wat fijn dat ze opknapt.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven