Gezondheid alle pijlers

Moeder erg ziek

22-06-2012 23:38 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
quote:energystar schreef op 24 juni 2012 @ 12:37:

Ik ga straks weer naar haar toe.

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie steun en lieve woorden. Behalve m'n vriend heb ik niet echt iemand bij wie ik steun kan zoeken en m'n zorgen mee kan delen dus dat jullie er hier zo voor me zijn betekend heel veel voor mij.Och meis, lucht je hart hier maar wij zijn er hier voor je Weet je al wat meer over je moeder?
-
Hee meid, nog steeds int ziekenhuis lees ik. sterkte!
-
-
He gat energystar, dat klinkt nog niet lekker. Maar als je moeder een flinke ontsteking heeft dan is het lijf erg ziek, dat heeft tijd nodig om te herstellen. Ze ligt in ieder geval in het ziekenhuis, en daar ligt ze goed.

Sterkte ermee meid, en laat je goed informeren in het ziekenhuis. Laat je niet afschepen en vraag duidelijkheid. En als je het niet snapt dan zeg je dat je het niet snapt en laat je het je nog een keer uitleggen. Als je iets niet weet maakt dat ook onzeker en bezorgd terwijl dat misschien niet hoeft.

Sterkte en succes!!!
Ik vind dat je je niet aanstelt maar dat je vriend zich aanstelt. Voor nu zou ik het even zo laten maar voor mij reden voor een goed gesprek als alles weer wat rustiger is. Misschien kun je nu vast aangeven dat hij er dan voor je moeder niet hoeft te zijn maar wel voor jou. Jij hebt zorgen en verdriet en dat je troost van hem verwacht, een arm en wat zorg. Dat het gaat om iemand die hem misschien gekwetst heeft een tijdje terug staat er dan eigenlijk los van.

Zwaar voor je...
Hè wat rot dat je moeder zich zo slecht blijft voelen! Morgen is het gelukkig maandag dus dan wordt er vast meer duidelijk.

Wat je vriend betreft.....ik vind hem overkomen als een enorm ongevoelige zak. Als je vriendin steun nodig heeft dan geef je die gewoon in dit soort gevallen. Waar hebben zij toen bonje over gehad? Is het echt zo erg dat hij zich nu zo moet gedragen?
hai energystar,

ik zou het heel vervelend vinden als mijn partner dit niet opzij kon zetten. Jij hebt nu veel verdriet en zorgen en hebt zijn steun hard nodig. Ik heb zelf en periode gehad met een ziek familielid en heb wel geleerd dat je moet uiten naar je omgeving hoe je je voelt. Dus geef aan je partner aan, dat je het heel erg op prijs zou stellen als hij de ruzie even opzij kan zetten voor jou omdat je hem nu heel hard nodig hebt en dat jij het idee hebt, dat je geen steun van hem krijgt.

Erken ook zijn mening, dus dat hij niet de ruzie vergeeft en vergeet, maar even parkeert tot een ander tijdstip en nu even er voor jou is.

Succes meis. Wat een zorgen zo he.
-
-
Niet schuldig voelen hoor! Ze weet vast heel goed hoe jij je nu voelt, en geeft je met liefde vrij!

Vervelend zeg, die situatie tussen je vriend en je moeder. Heb ik geen tips voor, sorry...
Juist doordat ze recent iemand is kwijt geraakt weet ze dat je nu bij je moeder moet zijn. Niet schuldig voelen!
Sterkte
Wat fijn dat je leidinggevende zo reageert! Ik denk dat ze heel goed begrijpt dat je nu even bij je moeder moet zijn.
Fijn dat je LG zo begripvol reageert!

Jammer dat je vriend zo reageert, je kan alles met hem bespreken en bij hem uithuilen en misschien moet je de rest maar ff zo laten. Misschien trekt je vriend in de loop van de dagen wel bij. Je moeder haar gezondheid is nu eerst het belangrijkste.
quote:energystar schreef op 24 juni 2012 @ 19:53:

Ik heb nagedacht over de situatie met m'n vriend en omdat ik op het moment niet helder kan denken zou ik graag jullie mening horen.

Hij heeft dus een paar weken geleden flinke bonje gehad met m'n moeder en had aangegeven haar voorlopig niet te willen zien of spreken. Nu ze ziek is kan hij dit niet opzij zetten. Toen m'n moeder met de ambulance werd weggebracht wilde hij in eerste instantie mij met de ambulance meesturen en zelf naar huis gaan. Uiteindelijk is hij meegegaan maar na aankomst in het ziekenhuis na een half uur weer vertrokken. Hij heeft ook al een paar keer gezegd dat ik maar alleen naar het bezoekuur moest gaan en als hij dan toch meegaat is het hoi bij binnenkomst en doei bij het weggaan en verder zegt hij niets.

Stel ik me nu aan dat ik het rot vindt dat hij zo doet?Je vriend gedraagt zich aso. Het gaat er hier niet om wat hij met je moeder heeft, maar hij hoort er voor jou te zijn. Als was je moeder lid van Al Quada, als jij je zorgen maakt en verdriet hebt, dan hoort hij jou te steunen! Hij hoeft niet je moeders hand vast te houden, maar de jouwe!
Eens met kikkie1 en elninjoo hij hoort er nu voor je te zijn maar hij gaat wel niet van harte maar hij doet het toch dat wil toch wel zeggen dat hij dit voor jou doet!

Richt je aandacht maar gewoon zoveel mogelijk op je moeder en we hopen hier allemaal voor je dat je zo snel mogelijk weet wat er nu scheelt en dat ze maar snel weer beter word!
Geen idee hoe jullie relatie is, maar is er niet toch een optie om wat steun bij je vader te vinden? Niet voor je moeder, maar voor jou? De ouders van een vriend van mij zijn gescheiden, vader was zwaar alcoholist. Die vriend heeft vanaf zijn 21e eigenlijk alle zorg moeten regelen etc, omdat er niemand anders was. Zijn moeder was ook niet bereid om voor pa te zorgen of zijn hand vast te houden (begrijpelijk na wat ook zij meegemaakt had), maar was er wel altijd voor haar zoon als luisterend oor, of om dingen voor hem te regelen, zodat hij iets minder had om zich druk over te maken. Misschien kun jij ook op die manier wat steun krijgen?

Hetzelfde geldt idd voor je vriend. Hij hoeft je moeder niet huilend om de nek te vallen, maar hij hoort wél jou te steunen in je zorgen en verdriet. dan moet hij zichzelf maar even opzij zetten. Dat hij even niet bij je moeder op de koffie wil gaat hij maar weer bevestigen als je moeder weer gewoon thuis koffie kan zetten.

Sterkte, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
Sterkte, Energystar! Ik duim voor je dat je moeder snel beter mag worden!!
-
Hopelijk kun je vandaag dan meer duidelijkheid krijgen van een arts, energystar.

Ik herken het gevoel, alsof je met een knoop in je maag loopt.

Fijn dat je jouw gevoel wat betreft de houding van je vriend hebt besproken.

Strekte vandaag!
-
Kan ze geen ontsteking hebben in haar darmen? Nah jah, dat slutien ze neem ik aan wel uit.

Wat een narigheid voor jou en je moeder. Ik wens je heel erg veel sterkte. En maak je niet druk om je vriend. Hij doet zeer lullig, maar alles kost al energie genoeg.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven