Gezondheid alle pijlers

Moeder erg ziek

22-06-2012 23:38 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Arme TO.

Hopelijk kun je vandaag wat info krijgen van een arts. Het is niet niks om zo in onwetendheid te zitten...

Heel veel sterkte, wij leven allemaal met je mee!

Dikke
Hé bah energystar, niet gek dat je er doorheen zit. Je zit al een tijd in spanning, en onwetendheid knaagt ook aan je.

Als je wilt kun je het hier kwijt, er is altijd wel iemand om naar je luisteren.

Zou het wat rust kunnen geven om jouw leidinggevende te benaderen en inderdaad de dinsdag ook vrij te vragen? Ze gaf zelf aan dat dat mocht toch?

quote:energystar schreef op 25 juni 2012 @ 11:07:

Ik ben nu even in haar huis om wat dingen te regelen maar er komt niet veel uit mn handen. Ik kwam binnen en moest meteen huilen.Is ook niet niks je moeder zo plotseling in het ziekenhuis. Ben blij voor je dat je een goed gesprek met je vriend hebt gehad. En wat sistermoon zegt anders neem je morgen ook nog vrij. Als het niet gaat dan gaat het niet
-
He getsie Energystar, wat vervelend allemaal!!!

Dikke knuffel van mij!
-
Je mag best klagen en zeuren hoor! Tis allemaal niet niks wat je voor je kiezen hebt gehad en nog hebt!
Ik kom je weer even een brengen. Je mag hier zoveel klagen en zeuren als je wilt. Je kunt het maar beter van je af praten dan het opkroppen. Daar ga je je alleen maar ellendiger van voelen. Bovendien is het ook gewoon hartstikke zwaar als iemand waar jij van houdt in het ziekenhuis ligt en je weet niet wat er met diegene aan de hand is. Als je dan ook nog een vriend hebt die gaat lopen lulhannessen dan heb je je portie wel weer gehad.
Schrijf maar lekker van je af hoor, daar is een forum voor. 'Papier' is geduldig, de meesten op dit forum ook.

Denk goed aan jezelf, dat is het belangrijkste. Slaap je wel een beetje, desnoods tussendoor?

Een dikke voor jou. En een voor je moeder, naast haar bed.
-
Jemig energystar, met recht; in geval van nood leer je je vrienden kennen!

Wat vervelend dat ze niets kunnen vinden! Heel veel sterkte.
-
Meid, neem je rust en tijd voor jezelf, ga lekker in bad bijvoorbeeld, of kijk een -verstand-op-nul-programma-.

Ruziemaken kost ook energie, en dat is het nu niet waard.

Gooi het er hier inderdaad maar uit, wij zijn er wel.

Ik weet het niet precies, maar ben je met een diazepam tabletje niet helemaal van de wereld?

Ik vind het wel naar om te zeggen, maar stel dat ze je vanuit het ziekenhuis moeten bereiken, dat je dan wel de telefoon hoort.

-
-
Ik geloof daar wel in, dat dieren jouw stemming kunnen aanvoelen.

Slaap lekker energystar, even een beetje 'bijtanken'.
Sterkte TO.

Tank even bij. Kan je niet wat gaan wandelen straks voor frisse lucht, zodat je op die manier wat slaap kan krijgen? Als je niet gewend bent aan diazepam kan zo'n pil hard aankomen en dat je van de wereld bent.

Hopelijk vinden de doktoren gauw de oorzaak. Naar dat je vriend het zo laat afweten.
Honden voelen je stemming aan ben er echt van overtuigd dat ze voelen je nu niet alleen gelaten moet worden, mijn vorige hond wist het als ik verdrietig was en dan legde ze haar kop op mijn schoot en keek me dan zo aan van rustig maar ik ben er ook nog zo lief en zo hartverwarmend!

En gewoon blijven schrijven ook al is het anoniem ze/we leven met je mee en hopen dat het allemaal goed komt voor jou en je moeder.....
Hé gatver energystar, balen die houding van je vriend. Zou voor mij reden om als alles achter de rug is mijn relatie nog eens onder de loep te nemen.

Je vertelde dat je moeder uitgedroogd was, waarschijnlijk komt er dan toch meer vocht in dan dat er uit gaat en komt ze aan.

Lekker proberen te slapen en morgen fris weer op! Sterkte!

O ja, heb je geen vriendin die je wat kan steunen rl? Of een vriendin van je moeder? Het is gewoon fijn als je even kan overleggen met iemand (die geen wrok koestert).

Heb trouwens even terug gelezen, je moederdag topic. Hopelijk gaat je moeder waarderen wat je voor haar doet. Pas een beetje op jezelf...
Jeetje Energystar, wat een zware dagen heb je achter de rug!

Goed dat je lkkr op tijd op de bank bent gekropen, je energie heb je hard nodig. Fijn dat je nu een arts hebt gesproken, maar helaas ben je weinig wijzer geworden. Hopelijk kunnen ze snel duidelijkheid geven, mocht het een ontsteking zijn in het lichaam, dan wordt ze daar in ieder geval al voor behandeld middels antibiotica. Vaak kun je pas na ongeveer 3 dagen echt effect zien van de anti-biotica. Ik duim met je mee dat die gaat aanslaan!

Sterkte!
Jammer dat je die ruzie met je vriend er ook nog bij krijgt, zit je ook niet op te wachten nu je het al zo moeilijk hebt met je moeder. En het vreet energie zo'n ruzie. Zorg je wel een beetje voor jezelf? Gatver dat het met je moeder nog niet echt de goede kant op gaat. Dikke van mij en kalmpies aan doen hoor!
TO

Ik hoop dat je toch een beetje kunt slapen.

Fijn dat je hier steun in moeilijke uren hebt (gekregen)

Ik ben nu echt dokter klepelzonderklok maar ooit een gehoord van collega wiens vader soortgelijke klachten had.Hij bleek Diverticulitis te hebben.Misschien dokter vragen of dat tot de mogelijkheid behoort?Zou namelijk uitstulping nek (slokdarm) en buik kunnen verklaren....

Las nl je bericht en kreeg echt zo'n gevoel van waar heb ik dit eerder gehoord.Misschien zit ik er hartstikke naast maar dokter vragen kan toch geen kwaad?

Sterkte en hoop dat je een beetje slaapt...

Je vriend gedraagt zich behoorlijk egoistisch..in liefde moet je jezelf soms wegcijferen voor je partner en daar is hij dus blijkbaar niet zo goed in....Jammer..als ik lees hoe je je inzet voor je moeder verdien je een lievere vriend.
Goedemorgen energystar,

Heb je een beetje kunnen slapen? Goed dat je vandaag vrij bent.

Ik denk aan je
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven