Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
quote:greatwhitesilence schreef op 25 juni 2012 @ 15:52:

Daarnet op mijn bankrekening gekeken: Mona XL, Goeie Grutten én Dove terug. Volgens mij houden ze vaste dagen aan ofzo... Welke actie van Dove was dat? Ik wacht namelijk ook nog steeds op geld van Dove, maar krijg steeds maar niks terug. Ik heb al een paar keer een mailtje gestuurd, maar ook daar krijg ik geen reactie op. Alleen een geatomatiseerde mail waarin staat dat ze er naar streven binnen 2 werkdagen te antwoorden.
Fresh Awake ofzo? Donkergrijze fles met geel plakkaat, 250 of 400 ml.
http://www.geefjezelfextraenergie.nl/home

Via deze site kun je een energietestje doen en kan je in aanmerking komen voor een verpakking Supradyn energietabletten 60 stuks.

Daarnaast de gratis Landleven binnen Leuk blad vind ik dat.

Ook L'Or Espresso proefmonsters van DE ontvangen. Wij hebben een Nespresso-apparaat, dus mooi handig.
Ik zie dat jullie de laatste tijd vooral veel tips uitwisselen over boodschappen, dus weet niet of jullie hier nog op zitten te wachten, maar zet het er toch maar neer aangezien ik het echt bij uitstek een vrekkentip vindt. De trein is tegenwoordig niet meer goedkoop met kaartjes. Ik woon in twente en een enkeltje amsterdam is vanaf hier 19,20. Als je naar de site van de spoordeelwinkel gaat, staan er altijd tig actiekaartjes op, nu o.a. een retour amsterdam vanaf elk station inclusief entree tropenmuseum voor 19,00. Een retourtje kost mij normaal 40,00. Dubbele dus. Nou kan je het museum bezoeken, maar als je gewoon een dagje naar amsterdam wil hoef je natuurlijk niet naar binnen en heb je gewoon een spotgoedkoop retourtje! Op dit moment bvb. ook retourtje Leeuwarden inclusief entree aqua zoo voor 24,00. Ook in dit geval voor mij de helft van de normale kosten voor retour. Iedereen woont natuurlijk ergens anders, maar er staan altijd zoveel steden met leuke attracties op dat waar je ook woont je altijd wel naar een leuke stad kan voor nog niet de helft van het geld. Kan je of combineren als dagje uit in het desbetreffende museum, dierenpark of attractiepark, maar wat ik vaak doe is dan lekker een dagje shoppen en gewoon leuk die stad in. Of als ik weet dat ik de komende maanden naar een bepaalde stad moet, ff checken of die er toevallig tussen staat. De meeste kaartjes zijn meestal wel 2 tot 3 maand geldig!
@cadou: daar kijk ik ook altijd naar. helaas altijd net niet waar ik naartoe moet ;-P

wat je ook kunt doen is kijken op vanAnaarBeter. Als er op snelwegtrajecten gewerkt wordt, zijn er vanAnaarBeter kaartjes voor de trein op dat traject. Kaartjes kun je bij de ns-automaat kopen en kosten 2,50 voor een retourtje.

Laats van rotterdam naar amsterdam geweest. via utrecht gereisd, want rotterdam-utrecht kon met zon 2,50 kaartje en scheelde best veel in de totale prijs en weinig in reistijd.

zag trouwens ook bij de ns dat als je meerdere retourtjes koopt (voor meerdere personen dus) dat je dan een soort samenreiskorting krijgt. Eerste kaartje is de volle prijs en de volgende personen mogen met korting. Geldt alleen als je via de webshop kaartjes besteld. Maar scheelt ook weer als je een dagje uit wilt.
Owh, da´s dan echt dikke pech hebben, zoals ik zei er staat vaak keus genoeg op. Zal dat AnaarBeter ook eens bekijken!
quote:misskerss schreef op 26 juni 2012 @ 15:18:

Via deze site kun je een energietestje doen en kan je in aanmerking komen voor een verpakking Supradyn energietabletten 60 stuks.

ig.Dank voor de link, ik ga zo langs de drogist met de bon!
Die Supradyntip die ik net gaf is echt wel lucratief, zo'n verpakking wat je krijgt kost maar liefst 17,45 euro!!
Da's een dure dan! Ik heb de bon ook al in mijn agenda zitten, zaterdag kom in de buurt van een DA. Vriendlief heeft ook meegedaan, maar die kon helaas geen bon uitprinten... jammer maar helaas.

En denk dat je pillen krijgt die op jou het beste van toepassing zijn, omdat je die vragen in moest vullen.. Vriendlief heeft dus pech, heb ik in mijn eentje pillen :p
Ah, vandaar..

Ik weet niet eens wat ik invulde, want begreep het eerst verkeerd, maar er kwam Extra Energie uit..

De normale Supradyn kost 10 euro en de mijne dus bijna 18... Pfff, zou ik nooit kopen voor zoveel geld. Huismerk voldoet naar mijn idee ook wel, maar goed, kan het nu testen ;)
Bedankt voor de tip van supradyn.

Ik mag ook een verpakking ophalen.

Vriend heeft totaal geen energie maar kwam niet in aanmerking.

Ik zei dus: joh komt omdat je een man bent.

Vult hij m in als zijnde vrouw, en idd toen kwam hij wel in aanmerking.

Dus hij had gewoon vrouw moeten zijn.

Ik denk dat ze voor de test gewoon al genoeg mannen hebben.
Ik heb een code gekregen om één gratis exemplaar van het tijdschrift Landleven op een iPad te kunnen lezen. Maar ik heb die nieuwigheid niet

Kan ik iemand een plezier doen met die code?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
oh en dan nog iets, een tijd terug melde ik dat als je huisdier vast zit aan royal canin dieetvoer van de dierenarts, in mijn geval 4 katten waarvan 2 blaasgruisgevallen je een spaarkaart kan ophalen bij de dierenarts om streepjescodes te sparen voor de urinarySO. Ik gebruikte een grootverpakking van 6 kilo per maand a bijna 60,00 euro per maand. 10 streepjescodes geeft recht op 1 gratis zak, toch 1 maand per jaar een gratis zak, daar kon ik vanaf een paar maand geleden naar fluiten toen 1 van mijn blaasgruiskatjes ook nog suikerziekte bleek te hebben, dat werd dus insuline spuiten en switchen naar diabetendieet met SO indicatie per zak a 40,00 euro per 3,5 kilo! In verhouding dus veel duurder om 4 katten op te zetten, grrr. Maar nu goed nieuws ,royal canin geeft nu nieuwe spaarkaarten uit voor alle! soorten dieetvoeding voor honden en katten, en voor alle verpakkingen! Dus ook diabetendieet, maar ook bvb, die kleine SO blikjes en zakjes vlees. Nog steeds slechts 10 streepjescodes voor een gratis produkt van waar je voor spaart. Kom dus gelukkig toch weer aan 1 gratis maand dieetvoer per jaar!
Aanvulling op de etos: bij 15 euro en verschillende aanbiedingen een nagellakje gratis.
Hier ook Landleven binnen, leuk!

Ik had de Dove 2 x teruggekregen, de eerste keer binnen 2 weken en de 2e week volgens mij na 4 weken.
Hier ook de Landleven binnen

(even doorgebladerd: leuk blad!)

Gister ook het Yunomi-pakket aangevraagd.

Alleen mis ik een half zegeltje voor de wasmiddelzegelkaart van Hoogvliet (en deze week alweer een nieuwe actie)
quote:misskerss schreef op 26 juni 2012 @ 15:18:

Daarnaast de gratis Landleven binnen Leuk blad vind ik dat.

Ook L'Or Espresso proefmonsters van DE ontvangen. Wij hebben een Nespresso-apparaat, dus mooi handig.ik kreeg de melding dat ik na een week hoor of ik ze mag testen of niet,. hadden jullie dat niet dan???
quote:zeester65 schreef op 26 juni 2012 @ 21:13:

[...]

ik kreeg de melding dat ik na een week hoor of ik ze mag testen of niet,. hadden jullie dat niet dan???nee ik kreeg direct een bon die ik kon uitprinten. vriend kreeg ook dat hij nog hoort of hij mag testen.
Ik heb hem ook ingevuld en krijg binnen een week bericht. Misschien zijn er teveel aanvragen en zetten ze er zo de rem op.
Ik mag wel de supradyne gaan testen. Ze hebben dan denk ik inderdaad teveel in een bepaalde catagorie
Ik kreeg ook meteen een bon, gelijk geprint en naar DA geweest.. Er zijn ook 'maar' 8000 testers nodig.
ik ga vanmiddag even naar de da toe.

Ik heb zojuist met mijn kruidvat spaarpunten 7 weken de vriendin besteld, heb ik mooi wat te lezen
Ik heb nog een kortingscode van 10 euro voor weekendjeweg punt nl die geldig is tot 30 juni. OE3SCA2BPS.
Ik kreeg ook van supradyn dat ik nog mail krijg of ik in het testpanel zit, zal wel niets worden dus...

Net de etos folder doorgebladerd en zo even lang de winkel fietsen! Goeie aanbiedingen, zoals alle garnier 1+1 gratis (plus extra nagellak), nivea tweede gratis en wilkinson scheergevallen 3e gratis.
Zeg maar Spijker.
Wanneer hadden jullie die Mona XL GTA opgestuurd eigenlijk? Ik zo'n drie weken geleden, toen had ik ook Kleenex gedaan maar allebei nog niets gekregen. Ik ga voor de zekerheid in het vervolg toch maar even een scan maken voor ik de boel verstuur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven