Rituals
vrijdag 4 april 2008 om 18:42
vrijdag 4 april 2008 om 18:57
Ik heb sinds kort ook de Hammam hot scrub, is erg fijn! Ik ben ook helemaal weg van de groene jasmijn thee. Kreeg ik ooit een x in een vliegtuig, sindsdien drink ik em vaak. Ik kreeg laatst gratis de Fujiyama doucheschuim bij mijn bestelling, dit vind ik dus niks qua geur, stinkt! Ik heb ook de handcreme van Rituals, is ook erg fijn en trekt snel in. Ga zeker nog meer producten uittesten!
vrijdag 4 april 2008 om 20:52
antonio, ga lekker op een mannenforum uitrazen.
Mijn vriendinnen en ik kunnen ook helemaal blij worden van rituals, goed concept deze winkel met hele fijne producten. De groene lijn is mijn favoriet, de handscrub is zeker zalig. Helemaal verwennerij, en redelijk betaalbaar (geen chanel of lancome prijzen).
Mijn vriendinnen en ik kunnen ook helemaal blij worden van rituals, goed concept deze winkel met hele fijne producten. De groene lijn is mijn favoriet, de handscrub is zeker zalig. Helemaal verwennerij, en redelijk betaalbaar (geen chanel of lancome prijzen).
vrijdag 4 april 2008 om 20:52
ach meiden, dit is helaas weer zo'n man die lekker negatief wil doen en door dit uit te lokken op de site reacties krijgt van ons. laten we het maar negeren.
ritualsproducten zijn gewoon zalig. Zou er ook best voor betaald willen krijgen om het overal rond te bazuinen. Maar ook zonder de centjes zeg ik het.. RITUALS IS ZALIG
ritualsproducten zijn gewoon zalig. Zou er ook best voor betaald willen krijgen om het overal rond te bazuinen. Maar ook zonder de centjes zeg ik het.. RITUALS IS ZALIG
zaterdag 5 april 2008 om 08:39
zondag 6 april 2008 om 22:42
De fujiyama en de sinaasappelserie vind ik juist heerlijk.
Vooral de massage-olie sunrise vind ik echt zalig! Zo'n lekker ontspannen gevoel, de geur vind ik super!
De hammam olive secret douchecreme vind ik ook erg fijn, zeker in combinatie met een scrub handschoen, ik word er superzacht van!
De voetencreme silk route bevalt me ook erg goed.
Vooral de massage-olie sunrise vind ik echt zalig! Zo'n lekker ontspannen gevoel, de geur vind ik super!
De hammam olive secret douchecreme vind ik ook erg fijn, zeker in combinatie met een scrub handschoen, ik word er superzacht van!
De voetencreme silk route bevalt me ook erg goed.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
dinsdag 8 april 2008 om 15:55
Ik vind het ook heerlijk spul! Heb een tijdje geleden via een actie van de Viva een heel pakket voordelig gekocht. Lekkere dag- en nachtcreme, reinigingsmelk, masker etc. En ik ben gek op dat doucheschuim. Ik zat net even op de website te kijken (ze hebben een webwinkel namelijk!) en er is nu een actie 3 halen 2 betalen voor alle doucheschuim.. Maar even bestellen geloof ik.. Ben ook wel benieuwd naar de Hammam-serie.
woensdag 12 augustus 2009 om 11:44
Ik vind zelf de awareness face scrub erg lekker, gebruik hem altijd voordat ik een maskertje gebruik. De korrels zijn niet te grof en hij ruikt erg lekker.
Ik heb ook het Awareness Deep Purifying Facial Mask, maar toch niet helemaal tevreden voor. Ben nu weer overgestapt naar een masker van De Tuinen
Ik heb ook het Awareness Deep Purifying Facial Mask, maar toch niet helemaal tevreden voor. Ben nu weer overgestapt naar een masker van De Tuinen
maandag 17 augustus 2009 om 13:43