Een computer in de woonkamer
woensdag 27 juni 2012 om 18:57
woensdag 27 juni 2012 om 19:08
woensdag 27 juni 2012 om 19:14
@ Piech, ah, handig! Ikea heeft kasten en dividers, die zijn best okee. Op Marktplaats kun je ze ook wel vinden, met een beetje verf en nieuwe knopjes kun je daar iets moois van maken.
Ik heb zelf een antiek bureautje opgeknapt voor in de woonkamer, daar staat nu mijn laptop op en de administratie zit erin. Man en ik internetten hier allebei. Mijn man heeft boven echter ook nog een pc staan; de programma's die hij draait werken niet zo fijn vanaf een laptop. Zijn computer zou theoretisch ook wel in dit bureautje passen: kast achter de deurtjes, monitor op het blad. En dan zou het best decoratief zijn.
Ik heb zelf een antiek bureautje opgeknapt voor in de woonkamer, daar staat nu mijn laptop op en de administratie zit erin. Man en ik internetten hier allebei. Mijn man heeft boven echter ook nog een pc staan; de programma's die hij draait werken niet zo fijn vanaf een laptop. Zijn computer zou theoretisch ook wel in dit bureautje passen: kast achter de deurtjes, monitor op het blad. En dan zou het best decoratief zijn.
woensdag 27 juni 2012 om 19:39
woensdag 27 juni 2012 om 19:40
quote:piecherry schreef op 27 juni 2012 @ 19:36:
Hm zo'n kast lijkt me toch ook wel wat! Of inderdaad een secretaire.
[afbeelding]
(bron: showhome.nl)
Zoiets als dit lijkt me wel wat, alleen hoe zet je dan daar weer een bureaustoel voor?O, die is mooi. Ik zou de bureaustoel gewoon tegen de muur zetten, waar op de foto dat krukje staat. Of anders bij de eettafel schuiven, als je die hebt en in de buurt van die kast hebt staan.
Hm zo'n kast lijkt me toch ook wel wat! Of inderdaad een secretaire.
[afbeelding]
(bron: showhome.nl)
Zoiets als dit lijkt me wel wat, alleen hoe zet je dan daar weer een bureaustoel voor?O, die is mooi. Ik zou de bureaustoel gewoon tegen de muur zetten, waar op de foto dat krukje staat. Of anders bij de eettafel schuiven, als je die hebt en in de buurt van die kast hebt staan.
woensdag 27 juni 2012 om 19:46
quote:Caro_22 schreef op 27 juni 2012 @ 19:39:
[afbeelding]
Deze vind ik wel leuk. Volgens mij is het de expedit kast van ikea, met daat zelf aangebouwd een bureau. Ik zou alleen zelf de pc aan muurkant zetten, zodat je niet tegen de achterkant en alle kabels aankijkt, en het kastgedeelte niet tegen de muur zodat hij een afgescheiden hoekje maakt.Dat bureau aan de expedit verkopen ze ook zo bij de Ikea, tegenwoordig...
[afbeelding]
Deze vind ik wel leuk. Volgens mij is het de expedit kast van ikea, met daat zelf aangebouwd een bureau. Ik zou alleen zelf de pc aan muurkant zetten, zodat je niet tegen de achterkant en alle kabels aankijkt, en het kastgedeelte niet tegen de muur zodat hij een afgescheiden hoekje maakt.Dat bureau aan de expedit verkopen ze ook zo bij de Ikea, tegenwoordig...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 27 juni 2012 om 19:54
woensdag 27 juni 2012 om 20:09
woensdag 27 juni 2012 om 20:11
quote:Caro_22 schreef op 27 juni 2012 @ 19:39:
[afbeelding]
Deze vind ik wel leuk. Volgens mij is het de expedit kast van ikea, met daat zelf aangebouwd een bureau. Ik zou alleen zelf de pc aan muurkant zetten, zodat je niet tegen de achterkant en alle kabels aankijkt, en het kastgedeelte niet tegen de muur zodat hij een afgescheiden hoekje maakt.
Dat bureau is er inderdaad ook gewoon bij te krijgen voor een luttele ¤35,-
Zit zelf nu ook aan zo'n ding. Heerlijk!
[afbeelding]
Deze vind ik wel leuk. Volgens mij is het de expedit kast van ikea, met daat zelf aangebouwd een bureau. Ik zou alleen zelf de pc aan muurkant zetten, zodat je niet tegen de achterkant en alle kabels aankijkt, en het kastgedeelte niet tegen de muur zodat hij een afgescheiden hoekje maakt.
Dat bureau is er inderdaad ook gewoon bij te krijgen voor een luttele ¤35,-
Zit zelf nu ook aan zo'n ding. Heerlijk!
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.
woensdag 27 juni 2012 om 20:12
woensdag 27 juni 2012 om 20:18
Wat wil je eigenlijk voor oplossing? Want wrs doet hij dingen op de PC waarvoor een laptop totaal ongeschikt is. Dus dan moet je ook niet gaan doordrammen over een laptop, want dat werkt gewoon niet. Dus wil je dan die PC uit de woonkamer en een oplossing voor de slaapkamer ofzo, of wil je een oplossing voor in de woonkamer maar waardoor hij minder zichtbaar is? Want de ruimte die jij beter kan benutten neemt hij dan nog steeds in. (o.a. door die opmerking kan ik niet zo goed plaatsen wat voor oplossingsrichting je zoekt).