Rammelaars- deel 6

07-03-2012 13:55 2160 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdStartdatumN.O.D.Zwanger!Uitgerekend?BijzonderhedenBarbabientje8130Augustus 2011 Bevallen...!!!!Een Zoon..!!!Zeelinde27Eind 2011/begin 2012Bevallen..!!een dochterBlacheflor23Over een jaar of 2/3Mommy12327Maart2012BevallenEen zoon..!!Jomi27Voorjaar 2013Italiagirl28Maart/April 2012bevalleneen zoonVeliene27Januari 2012Zondag 1 AprilNeweve21Hopelijk voor de 4 jaarPaddle22(Hopelijk) binnen 3 jaarMuisje423Januari 2012bevallen..!!een DochterMrsKrijgsman30Maart 2012bevallen!een zoonSouffle27November 2011Bevallen..!!een ZoonLovelylady8923Juni 2012Boekenlegger024Mei 2013Twinklinstar24Januari 2013Haazz26Mei 2012Tulpje8823liefst binnen een jaarOrzoo232014/2015

In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!

Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.

Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.

MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
Sorry van de afwezigheid dames!

Erg druk op het werk ook..

@Mommy, fijn dat je het hartje weer hebt gehoord! Dat moet wel weer een geruststellend gevoel geven! Was je nog geslaagd voor zwangerschapskleding? Gefeliciteerd nog!! Wat fijn dat de testen goed waren! Mag ik vragen waarom je zo'n test hebt gedaan? Zit er bij jou familieleden met afwijkingen of gewoon voor de zekerheid? Bij mij in de familie is er een oom van mijn moeder die geestelijk gehandicapt is.. Nu is het redelijk ver weg maar toch... Maar zo'n test lijkt mij ook niet prettig... Nja eerst maar eens zwanger worden haha

@Zeelinde, ook voor jou super fijn dat je de 20 weken echo gehad hebt! Fijne vakantie verder!!

@Italia, jeetje wat fijn om zo lang vrij te zijn en er ook nog betaald voor worden, toch of niet? Maar zo te lezen heb je nog wel eea te doen anders is het wel een beetje saai om zo lang thuis te zitten als verder iedereen aan het werk is. Maar daar komt nu ook de vakantieperiode aan dus dat is wel fijn. Maar jij ook al zo snel een buikje! Leuk hoor, kan niet wachten om mee te mogen doen

@Mrskrijgsman, hihi dat is toch alleen maar leuk dat ze het nu al zien

@Soufle 27 weken, wat leuk!! Fijn dat de babykamer op enkele dingetjes na ook af is. Hihi wat leuk dat de baby zo lekker actief is. Snap dat dat een beetje afleid, maar wel een hele leuke afleiding!! Gefeliciteerd tante! Kun je alvast lekker kroelen met een baby inderdaad Bij mij is er een vriendin afgelopen weekend bevallen. Wil deze week gaan kijken, zo benieuwd!

@Hier, ik let echt enorm op hoe ik me voel. Gisterochtend last van buikpijn en vanaf de middag enorme last van mijn rug! Daar heb ik normaal alleen last van als ik ongesteld ben. Heb wel goed geslapen verder, maar moet wel goed achter mijn bureau zitten anders merk ik het meteen aan mijn rug.. nja hopelijk is het zo voorbij. Ik wil nog 2-2,5 week wachten met testen.. Heb natuurlijk geen idee hoe m'n cyclus is maar rond 9 juli zou mijn NOD zijn met een gemiddelde cyclus... We zullen zien!
@souffle: gefeliciteerd dat je tante bent geworden! Helemaal vergeten gisteren...

@lovelylady: het was de eerste keer dat we het hartje hoorden, zo bijzonder De reden dat we voor de test hebben gekozen is dat de broer van mommyman ernstig verstandelijk beperkt is (niet erfelijk, hij heeft zuurtstoftekort bij de geboorte gehad). Hij is opgegroeid in een gezin waarin alles om die jongen draaide en nu nog draait. Hoeveel hij ook van zijn broer houdt, hij heeft ook gezien hoeveel verdriet het doet en hoe moeilijk zijn broer het vaak heeft. Wij wilden daarom weten of er een verhoogd risico was en als dat het geval was, hadden we verder onderzoek laten doen en waarschijnlijk de zwangerschap afgebroken. Gelukkig is dit allemaal niet aan de orde en kunnen we lekker genieten!

Spannend, 9 juli je NOD. Ik duim met je mee!

@hier: lekker een dag zonder afspraken vandaag, dus heerlijk geslapen tot 09.00u en nu thuis aan de slag voor het werk.
@Mommy, aah oké ja begrijpelijk dat je dan zo'n test wilt doen ookal was het bij je schoonbroer gebeurd tijdens de geboorte. Je hebt meegemaakt hoe het leven er dan ongeveer uit komt te zien. Maar inderdaad super fijn dat bij jullie alles in orde was!

Vraagje aan jullie dames.. aangezien hier toch de meeste dames ervaring hebben..

Afgelopen maandag stond er op mijn App van Ptracker dat ik die dag mijn ovulatie zou zijn (is toch hetzelfde als eisprong of niet.. *gaat ondertussen even googlen*) En die ochtend heb ik ongeveer een uurtje best wat buikpijn gehad.. En sinds gisteren heb ik (sorry voor de details maar moet het ff kwijt) een rare kleur afscheiding... wat bruinig.. met afvegen helemaal niets.. zou het raar vinden als ik ongesteld zou worden want zit pas op dag 17 maarja wel de eerste cyclus zonder pil...
Ook ik lees nog steeds mee.. Erg leuk om steeds te lezen over alle goede echo's en hoe jullie alles kunnen delen, nu er ineens zoveel tegelijk zwanger zijn geworden.

Helaas heb ik mijn rammels even naast me neer moeten leggen vanwege die opleiding, dus probeer er ook iets minder mee bezig te zijn, hoewel dat niet altijd goed lukt.

Mrskrijgsman, zou je in de tabel de startdatum willen veranderen naar januari 2013? En leeftijd naar 24.
@ Twinklinstar: Your wish is my command

ps goedemorgen allemaal..!!!
@mrskrijgsman: dankjewel
@lovelylady: je zit nu in je eerste cyclus na de pil toch? Helaas kun je er dan weinig over zeggen wanneer je eisprong is en wanneer je ongesteld zal gaan worden. Denk dat je het beste maar gewoon kunt afwachten. Na een paar cycli krijg je beter zicht op je eisprong en dergelijke, tenminste dat was mijn ervaring. Maar misschien ben je dan al zwanger!

@twinklinstar: kan me voorstellen dat de rammels neerleggen niet altijd meevalt. Hoe lang duurt die opleiding ook alweer?

@de rest:

@hier: alles goed, paar keer misselijk geweest afgelopen week en nog wel wat moe. Gisteren met mijn oma gaan winkelen en allerlei leuke kleertjes en dingen gekregen voor de baby

Echt te leuk!

Fijn weekend allemaal!
@ mommy: lijkt me heerlijk om lekker te kunnen shoppen voor zo'n kleintje. Er zijn zulke leuke dingen te koop haha.

M'n opleiding duurt gelukkig maar 6 maanden (november tot eind april).

We wilden eigenlijk september beginnen, maar als we geluk zouden hebben het meteen raak is, is dat niet erg handig.. Nu willen we in januari beginnen..
Zo, dat was even zoeken zeg! Waren op pag 3 beland

@Twinkelstar, jammer dat je je rammels even op zij moet leggen. Maar wel verstandig inderdaad. Lijkt me ook lastig als je er meteen bij bent en je met een opleiding bezig bent. Het kan natuurlijk wel, maar snap je wel hoor.

@Mommy, ja het is inderdaad even afwachten. We merken het snel genoeg hé hih. Ahh wat leuk van je oma!! Lijkt me nou echt super leuk.

@Italia, jammer dat jullie gister niet gewonnen hebben!! Heb je gekeken?? Hoe is het verder met je? Kom je de dagen ook een beetje door?

@Hier.. al het hele weekend en nu nog steeds, last van mn buik.. miss mn darmen voel me ook wat opgeblazen heb echt geen idee wat het allemaal is. Ook ben ik af en toe wat misselijk of in elk geval even niet zo lekker..(zoals nu ineens) Maar kan goed zijn dat mijn lichaam mij voor de gek houd, en ik dingen ga voelen die er helemaal niet zijn! Volgende week maandag is pas mn NOD maar als dit deze week aanhoud, dan ga ik van het weekend toch testen... we zullen wel zien...

Iedereen een fijn weekend gehad??

Hoe zou het trouwens met Veliene zijn.....
Hoi allemaal. Ik ben weer terug van vakantie! Geen extra zwangeren geloof ik he als ik goed

heb gekeken. Vakantie was erg fijn, beetje afleiding van studie.

@studie. Scriptie gehaald. Een van de twee laatste tentamens gehaald. Andere tentamen is

echt mijn laatste uitslag en krijg ik deze week. Ik heb er geen goed gevoel over, maar hoop stiekem

dat ik het net gehaald heb.
@ lovelylady. Spannend he zo'n eerste ronde. Vond ik ook hoor. Gelukkig was ik al een jaar daarvoor met de pil gestopt. Maar blijkbaar vond mijn lijf het ook spannend, want ineens werd ik toen na 21 dagen al ongesteld ipv 28.

Nog een weekje wachten op je nod.

@ twinklinstar. Balen dat jullie nog iets langer moeten wachten nu. Maar ik snap het wel. Zwanger een.opleiding doen is erg zwaar. Je weet vooraf nooit hoe je je gaat voelen. En de tijd vliegt, dus voor je het weet is het 2013.

@ boekenlegger. Gefeliciteerd met je scriptie! Spannend dat wachten op het allerlaatste tentamen. Ik duim voor je!!!!

@ iedereen. Hoe is het met jullie?

@ hier. Het is bloedheet. Gisteren was het bijna 40 graden. Bah, bah, bah! Dat in combinatie met mijn lage bloeddruk betekent dat ik mij echt een natte dweil voel. We wilden gisteren ook naar het zwembad om af te koelen, thuis eerst maar even mijn bikini gepast. Dat was maar goed ook, want naast mijn buik zijn mijn borsten ook ontploft. Ze floepten er aan alle kanten uit. Jammer de bammer, zwembad ging dus niet door.

Gisteren natuurlijk ook nog de wedstrijd gekeken. Iedereen was ervan overtuigd dag Italië wel eventjes zou winnen. Dat soort overtuigingen ben ik altijd een beetje allergisch voor, dus ergens kon ik er wel om lachen dat ze met 4-0 verloren hebben.

Vandaag alweer 15 weken zwanger, de tijd vliegt. Nog een paar weken en dan weten we ook of het een jongen of meisje is. Iedereen is al druk bezig met voorspellingen. Maar we wachten rustig af. Verder merk ik dat ik een beetje kriebelig word van alle goedbedoelde opmerkingen van mijn schoonzus. Aaarrgh, best aardig mens, maar ze moet mij niet gaan vertellen wat ik moet doen, wanneer ik de kinderspullen moet halen etc. Heb het al wel tegen italiaman gezegd en als ze ermee door gaat, dan moet er een gesprek komen. Anders vrees ik dat het tot ruzie komt. Ik ben het ook absoluut niet eens met haar opvoeding. (ze verpest dat kindje nu al), maar daar bemoei ik me ook niet mee. Hun kind, mogen ze zelf weten hoe ze de opvoeding vorm geven. Maar dan wil ik ook geen bemoeierij.
@twinklinstar: ik snap goed dat je wacht ivm de opleiding. Ik heb de evraring ook gehad: zwanger, werken en studeren en het is me heel zwaar gevallen. Vooral omdat ik in de periode van afstuderen heel moe was. Ben blij dat het erop zit nu!

@lovelylady: spannend hoor, wachten op je NOD! Ik vond die dagen tot ik mocht testen zo langzaam gaan. Ik hoop voor jou dat het snel weekend is. Heb je al een test in huis?

@boekenlegger: gefeliciteerd met je scriptie! Wat goed zeg! Ik duim voor je dat je het andere tentamen ook hebt gehaald!

@italia: 40 graden....pff....dan doe mij toch maar het Nederlandse weer, al is dat ook niet alles natuurlijk...

Wat balen van je bikini. Ik heb ook echt het idee dat de afgelopen week er van alles verder uitgedijd is bij mij...weegschaal ook 'ineens' +2 kg....damn!

Wanneer heb je de echo met geslachtsbepaling ook alweer?

En heb jij 's avonds ook zo'n opgezette/opgeblazen buik? Ik wel, vooral als ik een vermoeiende dag heb gehad.

Wat vervelend van je schoonzus zeg. Goed dat je dit al met italiaman hebt besproken. En inderdaad, iedereen doet de opvoeding op zijn of haar eigen manier maar dan moet zij zich ook niet met jou bemoeien...

@de rest: en hoe is het met jullie?

@hier: vandaag ook 15 weken zwanger! Buikje begint echt wat te komen heb ik het idee. Heb een druk weekend gehad en dan is mijn buik 's avonds flink opgezet en pijnlijk. Meer rust is dan (eigenlijk) wel nodig...

Verder alweer een paar dagen geen ochtendmisselijkheid gehad, dus wederom goede hoop dat het nu voorbij is...Had alleen zaterdag op een festival nog moeten spugen, omdat de wc's zo ontzettend stonken en vies waren...alles kwam eruit (sorry voor de details).

Verder rustig aan het werk hier, zomervakantie is begonnen voor de scholen en dan begint mijn rustige periode. Ik geniet er lekker van!
Met Veliene gaat alles goed Lovely, lief dat je aan me denkt! Ik lees nog altijd trouw mee. Wat spannend al die gekke kwaaltjes en je NOD in zicht. Hopelijk is het positief voor jou en houdt je lichaam je niet voor de gek. Mijn lijf neemt me elke maand weer in het ootje, om gefrustreerd van te worden! Ik duim voor je dat je gewoon een dikke positieve test hebt maandag!

@boekenlegger: gefeliciteerd met je scriptie! Nu duimen voor een voldoende, ik duim voor je in ieder geval.

@zwangeren: Fijn te lezen dat alles goed met jullie en jullie baby gaat. Wat gaat de tijd snel zeg, ongelooflijk!

@Rest: hoi! Allemaal al aan het aftellev voor de vakantie?

@Hier: alles goed dus, met een vreemd lijf. Soms om gek van te worden. Merk dat ik deze periode erg bezig ben met "als ik nog zwanger was dan...". Soms kan het me ineens weer overvallen en brul ik een eind heen terwijl het de laatste maanden eigenlijk heel goed ging. Nouja, zal er wel bij horen

Ik kom binnenkort wat uitgebreider reageren, op mn mobiel is niet zo handig. Excuses voor de evt tikfouten.
@ mommy. S avonds lijk ik ook al wel 5 maanden zwanger. Dan is mijn buik voor mijn gevoel echt mega dik. Overdag zie je het ook al wel goed hoor, maar dat is echt een normale zwangere buik. S avonds voel ik mij ook opgeblazen. Soms voel ik de lucht echt door mijn darmen heen bewegen. Auw! 8 augustus heb ik de 20 weken echo met geslachtsbepaling. Maar ik vermoed eigenlijk dat de week ervoor,1 augustus wanneer ik mijn standaard controle heb ook al wel wat te zien is. En jij????

@ veliene. Balen dat je lijf je zo voor de gek houdt! Iedere keer als ik het rammelaarstopic op de eerste pagina zie hoop ik dat je ons goed nieuws komt brengen. De wat als gedachten zijn zo begrijpelijk!!!! Denk dat je er goed aan doet om dan gewoon even te huilen hoor. Die emoties moeten er toch uit! Dikke knuffel!!!
Lief van je, dank je! Ik hoop dat ik ook snel goed nieuws kan komrn brengen...Hoe langer het duurt hoe (nog) groter het verlangen wordt lijkt het wel. as dinsdag is mijn NOD. Zodra ik iets weet laat ik het weten :-) En pleasssse laat het zo zijn anders ga ik ongesteld op vakantie en dat ben ik na de mk zo'n 10 dagen (en we gaan maar 10 dagen...;-))

Heb je inmiddels wat tijdsinvulling gevonden om de dagen door te komen naast het tekenen? Al is het met die hitte ook prima om je gewoon niet te verroeren...Vervelend van je darmen, blijft zoiets de hele zwangerschap?

Geniet van je groter wordende buikje en zorg goed voor jezelf met de hitte! X
@veliene: ik duim ook voor goed nieuws voor je! De hele vakantie ongesteld zou wel helemaal vervelend zijn. Ik hoop dus heel hard met je mee dat je niet ongesteld gaat worden!

@italia: ja, die buik is 's avonds echt geen pretje, bij mij ook niet... Ik heb 30 juli mijn 20 weken echo, als ik precies 19 weken zwanger ben. Dat schijnt wat meer gebruikelijk te zijn de laatste tijd in NL. Al lees ik in het december topic ook dat meiden deze wel met 20 weken gewoon hebben.

Maar ik vind het prima, scheelt weer een weekje wachten!

Grote kans dat wij het trouwens niet willen weten, dus blijft nog een verrassing. Mommyman wil eigenlijk wel weten en ik niet...lekker handig...;-)
@Boekenlegger, wat fijn dat je een goeie vakantie heb gehad!

Goed van je scriptie, en nog even spannend of je dat tentame heb gehaald dus!

@Italia, ja vind het echt enorm spannend zeg!! Ik voel vanalles maarja geen idee wat het allemaal kan zijn. En je lichaam kan je zo voor de gek houden heb ik wel gemerkt hier...

Jeetje dat is een hitte!! Dat is inderdaad niet fijn.. Jammer dat je bikini niet pastte en dat je daardoor niet naar het zwembad kon. Misschien alvast positie badkleding kopen

Dat is inderdaad niet leuk als je van zulke opmerkingen krijgt. Inderdaad misschien goed bedoeld, maar goed is goed. Je moet er niet over door blijven gaan. Hoop dat ze zich er niet al te veel meer mee gaat bemoeien. Anders zul je het toch voorzichtig moeten zeggen tegen haar.

@Mommy, ja de dagen gaan echt zooooo langzaam!! Normaal vliegt de tijd, maar nu! Ja heb gisteren kruidvat testen gehaald die van 2 voor 5,-. Heb er maar meteen 2 pakjes gekocht, dan kan ik even door haha. Ik probeer om niet voor mn NOD te gaan testen en gewoon een paar dagen af te wachten, maar hoop dat ik dat ook daadwerkelijk trek

Wat leuk zeg dat jullie buikjes nu echt te zien zijn!! Dragen jullie ook van zulke mooie buikbanden?

@Veliene, fijn dat het goed met je gaat!! Dat is zeker frustrerend!! Hoeveelste ronde is dit voor jullie? Ik hoop ook dat mn lichaam me niet voor de gek houd, maarja we zullen het wel zien. Snap dat je die gedachten nog steeds wel eens heb. En als je dan even moet brullen, moet dat gewoon kunnen. Is ook heel begrijpelijk. voor jou!!

@Hier.. maak me beetje ''ongerust'.. gister eind vd middag een hele rare soort slijmverlies bij afscheiding.. sorry voor de details.. maar ik heb het echt nog nooiittt eerder gehad en gezien. Het was niet geheel doorzichtig maar wel van dat taaie... pff echt geen idee wat het kan zijn.. Volgens de app van ''mijn biologische klok'' vind nu ongeveer de eventuele innesteling plaats.. ik denk nu dus dat het heeft afgestoten en dat ik daarom dat rare slijm had..

Herkent iemand dit??
@lovely: heb ik ook wel eens gehad volgens mij wat jij beschrijft. Heel taai en wat geklonterd. Volgens mij niks ergs hoor, maar was dan niet zwanger helas. Laat je niet ongerust maken, je lichaam laat je vaak versteld staan

Ik zit alweer in ronde 5 en heb niet duidelijke klachten als in december dus ga er vanuit dat ik di gewoon ongesteld word. Dank je voor je knuffel!
@ lovely. Dat soort afscheiding heb ik ook wel eens gehad. Was dan idd ook niet zwanger. Heb trouwens al wel een stapel positiekleding, maar die bikini had ik nog even niet aan gedacht.

@ klachten voor nod. Daar kun je eigenlijk nooit echt van op aan. Ook als ik mijn menstruatie kreeg had ik allerlei klachten. Heel frustrerend, want je krijgt hoop en dat is dan niets. Maar ook de maand dat ik wel zwanger was, had ik niet echt bijzondere klachten. Het enige wat mij echt opviel was dat mijn vriend al een paar dagen zei dat ik uit mijn mond stonk (eerst had ik zoiets van nou ja zeg!!) en ik had 2 puistjes onder mijn borst. Dus het zegt eigenlijk helemaal niets. Als ik eraan terug denk... Aargghh zo frustrerend.

@ warm. Ik kan wel janken. Het is sinds gisteren een paar graden koeler. Nog rond de 30 graden, maar ok. Hoor ik hier net op het nieuws dat er volgende week een nieuwe hittegolf aankomt met temperaturen rond de 45 graden. Bah! Ga denk ik maar veel bij mijn schoonouders in huis zitten, zij hebben airco. Dit jaar hebben we daar geen geld meer voor. Na de verhuizing en straks alle babyspullen, maar voor volgend jaar staat airco op prioriteit nr. 1
@lovelylady: probeer inderdaad te wachten tot je NOD, dat is wel het beste. Ik heb uiteindelijk niet gewacht tot mijn NOD, omdat ik het niet meer kon houden en mommyman echt dacht dat ik zwanger was. Achteraf was ik dus al een paar dagen langer zwanger, vandaar wel al een positieve test voor NOD.

Ik draag nog geen buikbanden, daar is mijn buik echt nog te klein voor.

De afscheiding waar je over schrijft, heb ik nooit gehad volgens mij.

@italia: ik heb echt met je te doen in die hitte! voor jou! Probeer inderdaad lekker veel op koele plekken te gaan zitten. En groot gelijk dat die airco er volgend jaar komt!

@hier: vandaag vrij. Ga een dagje naar mijn oom die pas geopereerd is en 6 weken met zijn been omhoog moet zitten. Neefje van 5 jaar is ook thuis, want die heeft vakantie nu. Zal wel gezellig worden!
@Klachten, ik heb dus alleen maandag dat slijm gehad en verder nergens geen last meer van gehad. Nu lijkt ook alles weer ''normaal'' te zijn. Buikpijn is sinds gisteren ook weg. Voel me wel wat opgeblazen maar dat ligt misschien wel weer aan iets anders.

Zal toch echt geduld moeten hebben.. Hoe moeilijk ook!!

@Italia, ja ik ga ook erg opletten hoe ik me voel en zo. Maarja dat wil inderdaad niet altijd wat zeggen. En dan nog vooral voor mij het moeilijkste... Geduldddd!!! Pff.. haha maarja zal toch moeten

@Mommy, hoe veel dagen voor je NOD had je positief getest ook al weer? Ik probeer wel echt te wachten tot mn NOD. Vooral omdat ik mn cyclus nog niet ken. Misschien heb ik van mezelf wel een lange cyclus en ben ik straks niet ongesteld maar ook een test met negatief resultaat omdat mn cyclus langer is.. Ik denk daarom ook dat ik volgende week woensdag pas ga testen.. Ohh nog even wachten voor van die mooie buikbanden dus Vind het wel altijd eerrrrggg mooi hihi.
@lovelylady: 1 of 2 dagen voor mijn NOD heb ik positief getest. Ik wist mijn NOD niet helemaal precies. Achteraf was de bevruchting dus ook eerder geweest dan ik dacht, vandaar dat ik al positief kon testen voor NOD.

Ik zou inderdaad ook tot woensdag wachten als ik jou was, omdat je je cyclus nog niet kent. Ik kon een redelijke inschatting maken, omdat ik al een half jaar geen pil meer slikte. Succes met wachten!
@ lovely. Haha, geduld is altijd erg moeilijk. Is ook niet mijn sterkste punt. Maar geduld heb je nog veel nodig helaas, ook als je zwanger bent. Net zoals mommy heb ik ook voor mijn nod getest. 1 dag voor die tijd. Achteraf bij de termijn echo bleek ik 1 dag verder te zijn, dus was dat eigenlijk mijn nod. Maar ik raad het je echt af. Dan weet je eigenlijk te vroeg dat je zwanger bent en lijkt de tijd nog langzamer te gaan. En zelf was ik als de dood alsnog ongesteld te worden.
@ mommy. Gisteren leuk gehad bij je oom en neefje? En van je vrije dag genoten?
@italia: het was gisteren heel leuk bij mijn oom. Allebei mijn neefjes waren thuis, want jongste neefje was ziek. Hij krijgt kiezen en daar had hij keelpijn van. Zo sneu! Lekker boekje aan ze voorgelezen en tekenfilmpjes gekeken. Was heel leuk!

Wilde gisteravond gaan sporten, maar had ontzettende hoofdpijn. Vrije dag eindigde dus iets minder leuk, maar verder lekker van genoten.

En jij komt je dagen ook goed door in de hitte?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven