Mode & Beauty alle pijlers

enschede

28-06-2012 14:29 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen voor het eerst winkelen in enschede. Leuke stad? En welke winkeltjes moet ik zeker niet missen?
In Enschede kun je heel leuk winkelen, ik vind het een erg gezellige stad. Kan zo geen specifieke winkels noemen, want ik kom meestal in de bekende ketens die in iedere stad zitten.
Enschede is inderdaad een leuke stad, niet alleen om te winkelen, maar vooral om op een terrasje te zitten. Leuke studentenstad, met de bekende modeketens. Le Ballon vind ik zelf altijd erg leuk. Daarnaast de standaard winkels, waar the Sting toch wel bovenuit springt qua indeling. De oude Markt is leuk, vooral een ijsje bij van der Poel halen, heeeerlijk ijs!

Via het van Heek plein kun je naar de Oude Markt toe lopen, daar tussen zijn allemaal steegjes, waar ook de Douwe Egberts zit, heerlijk koffie en leuke hebbedingetjes.
Oke bedankt voor de reacties.

Lijkt mij ook leuk daar
En volgend jaar hebben we een Zara in enschede, joepieeee
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
enschede is zeker leuk om te shoppen heb er zelf in de buurt gewoont een winkeltje wat ik erg leuk vond is famous zit in de straat van de macdonalds maar dan vrij ver achteraan ze hebbe er zulke leuke jasjes etc.. en als je bij de claires winkel komt daarna een smal straat rechts.. bij de dolcis geloof ik zitten ook nog leuke shops! het zit allemaal bij elkaar in de buurt en is goed lopends te doen! veel plezier :D
Ja ik hoorde het ook van de zara, wanneer komt hij er?

Ik hoorde dat er ook veel leuke turkse winkeltjes zijn met leuke shirtjes en mooie broeken met zo'n nep teken van guess.

Ik weet niet of iemand weet wat ik bedoel..
Glamour-style is ook een leuk winkeltje. Richting de bibliotheek lopen en een smal straatje in.

Er zitten inderdaad een aantal van die "turkse winkeltjes".

2 in het straatje bij de Dolcis. Als je die straat helemaal uitloopt, kom je bij vd Poel ijs. Daar heb je ook wel leuke kledingwinkeltjes. Rosee heet dat dacht ik.

succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven