Kleding overdag bruiloft
dinsdag 26 juni 2012 om 22:41
Ehm, ik heb laatst nog een bruiloft gehad waarbij ik niet de hele dag was uitgenodigd. Ik ben wel bij de ceremonie geweest en ik zag 's avonds ook dat sommige daggasten iets anders aan hadden.
Bij de laatste bruiloft waar ik de hele dag aanwezig was had ik het eigenlijk ook wel fijn gevonden om 's avonds iets anders aan te kunnen. Voelt toch even wat frisser, zeker als je de hele dag loopt te rennen/stressen.
Bij de laatste bruiloft waar ik de hele dag aanwezig was had ik het eigenlijk ook wel fijn gevonden om 's avonds iets anders aan te kunnen. Voelt toch even wat frisser, zeker als je de hele dag loopt te rennen/stressen.
vrijdag 29 juni 2012 om 09:27
vrijdag 29 juni 2012 om 11:40
Geen idee wat je stijl is, dus ik zet gewoon wat voorbeelden op een rij.
Via Zalando:
Steps (de natioanle bruiloftsgastenkledingleverancier )
Karen Millen (mooie basis voor een gekleurde top en blazer. Die zou ik in dezelfde tin doen, bijv. een zeegroene top met een donkerder groene blazer, of lavendel met paars, of zachtrose met koraal...)
Via Zalando:
Steps (de natioanle bruiloftsgastenkledingleverancier )
Karen Millen (mooie basis voor een gekleurde top en blazer. Die zou ik in dezelfde tin doen, bijv. een zeegroene top met een donkerder groene blazer, of lavendel met paars, of zachtrose met koraal...)
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
vrijdag 29 juni 2012 om 19:31
quote:elninjoo schreef op 26 juni 2012 @ 22:31:
Je bent toch geen model die 'n modeshow moet lopen?.
Is dit je nieuwe dooddoener? die las ik eerder, op een vakantie-topic geloof ik.
Alle kledingwinkels maar gewoon sluiten dan? Ik bedoel, wie loopt er wél modeshows?
Je bent toch geen model die 'n modeshow moet lopen?.
Is dit je nieuwe dooddoener? die las ik eerder, op een vakantie-topic geloof ik.
Alle kledingwinkels maar gewoon sluiten dan? Ik bedoel, wie loopt er wél modeshows?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.