Cheers!
vrijdag 4 april 2008 om 21:15
Zoooo, hier lag mijn broedsel pas om kwart voor 9 in bed (normaal tussen 7 en half 8) ben benieuwd hoe ze morgen zijn . Maar het mag ook wel een keertje, en het was gezellig. Samen met Dot Zoon opgehaald bij leuk vriendje met leuke ouders die spontaan wijn gingen schenken, en Dot ging spontaan los lopend de kamer doorcrossen, dus dat was allemaal leuk.
En GG zit in de trein terug, die zal ergens rond middernacht het bed weer komen verwarmen, is ook fijn .
Even hier ook wijntje regelen en nog beetje rondforummen...
En GG zit in de trein terug, die zal ergens rond middernacht het bed weer komen verwarmen, is ook fijn .
Even hier ook wijntje regelen en nog beetje rondforummen...
vrijdag 4 april 2008 om 22:48
meiden, ik schrik me helemaal de klere...weten jullie nog het humpiedumpiekindje van onze vrienden met de achterlijke enorme naam? Hij dronk vanmorgen niet: ligt nu in het ziekenhuis met een enorme hartafwijking...maandag wordt hij geopereerd, dan is het fifty-fifty qua overlevingskans. Als er iets is waar er voor geheuld moet worden dan is het dit,. dus meiden doe je best!!!!!!!
zaterdag 5 april 2008 om 09:23
Pft, het vliegt me echt even aan... Hebben jullie dat nooit? Het forum is voor mij vooral een zegen, ik heb hier zoveel mooie en leuke vrouwen leren kennen. Maar soms zou ik willen dat ik mijn ogen kon sluiten voor al het leed dat je hier leest. Deze kleine baby, Iris, Vincent, Hero, de mensen op de gezondheidspijler die het niet gaan winnen van hun ziekte, ga maar door... Sommige dingen laat ik makkelijker los, maar dingen die jullie, mijn vriendinnen, raken, nestelen zich ergens in mijn hart of ziel... En ik kan er zo verdrietig van worden, van wat mensen om mij heen, verderweg of dichterbij, allemaal moeten meemaken in hun leven...
zaterdag 5 april 2008 om 10:26
Och nee Bentetje. Wat vreselijk zeg. Natuurlijk ga ik hier voor heulen. Arme humptiedumtie en arme ouders zeg.
Ik snap helemaal wat je bedoeld Meave. Dat is dan ook precies de reden waarom ik somigge topics soms een tijdje mijd. Gewoon omdat het even te dichtbijkomt. Maar op hetzelfde moment besef ik me heel goed dat de mensen die het betreft die mogelijkheid niet hebben en middenin een in en in trieste situatie verkeren. Maar dit werkt niet bij wat er in jullie levens speelt. Daarvoor kan ik mijn ogen niet wegdraaien. Daarvoor zitten jullie veel te dicht onder mijn huid en te diep in mijn hart (okee, klinkt als een zin uit een slechte bouqetreeks, maar zo voelt het wel).
Ik snap helemaal wat je bedoeld Meave. Dat is dan ook precies de reden waarom ik somigge topics soms een tijdje mijd. Gewoon omdat het even te dichtbijkomt. Maar op hetzelfde moment besef ik me heel goed dat de mensen die het betreft die mogelijkheid niet hebben en middenin een in en in trieste situatie verkeren. Maar dit werkt niet bij wat er in jullie levens speelt. Daarvoor kan ik mijn ogen niet wegdraaien. Daarvoor zitten jullie veel te dicht onder mijn huid en te diep in mijn hart (okee, klinkt als een zin uit een slechte bouqetreeks, maar zo voelt het wel).
zaterdag 5 april 2008 om 10:50
Goedenmorgen
toch wel
Ik begrijp precies wat je bedoelt Meave. Zoveel leed, zo dichtbij .. gelukkig niet bij mij, en weet je.. van Zoy heb ik geleerd dat ik juist daarvan moet genieten. Niet steeds verdrietig zijn om haar leed en verdriet, maar blij zijn met mijn geluk. Moest van haar en gehoorzaam als ik ben ..
En natuurlijk lukt dat niet steeds, heb ik m'n baalbuien en dergelijke, die niets met mijn of ander leed te maken hebben, maar ik wil ook niet steeds verdrietig zijn, omdat anderen verdriet hebben, waar ik niets aan kan veranderen door zelf verdrietig te zijn.. maar het blijft wel rondspoken in m'n hoofd en m'n leven.
Het nadeel van internet is dan, dat je het veel vaker tegenkomt.
Een voordeel is dat je het samen kunt delen.
Voor mensen die willen genieten van moois dat andere mensen maken, hier een site met enorm mooie en vaak ook grappige foto's
Pixdaus, God Gave us Pics! Heb ik net met LD hele tijd van zitten genieten .. zij probeert nu met mijn lens ook zulke mooie foto's te maken
toch wel
Ik begrijp precies wat je bedoelt Meave. Zoveel leed, zo dichtbij .. gelukkig niet bij mij, en weet je.. van Zoy heb ik geleerd dat ik juist daarvan moet genieten. Niet steeds verdrietig zijn om haar leed en verdriet, maar blij zijn met mijn geluk. Moest van haar en gehoorzaam als ik ben ..
En natuurlijk lukt dat niet steeds, heb ik m'n baalbuien en dergelijke, die niets met mijn of ander leed te maken hebben, maar ik wil ook niet steeds verdrietig zijn, omdat anderen verdriet hebben, waar ik niets aan kan veranderen door zelf verdrietig te zijn.. maar het blijft wel rondspoken in m'n hoofd en m'n leven.
Het nadeel van internet is dan, dat je het veel vaker tegenkomt.
Een voordeel is dat je het samen kunt delen.
Voor mensen die willen genieten van moois dat andere mensen maken, hier een site met enorm mooie en vaak ook grappige foto's
Pixdaus, God Gave us Pics! Heb ik net met LD hele tijd van zitten genieten .. zij probeert nu met mijn lens ook zulke mooie foto's te maken
Later is nu
zaterdag 5 april 2008 om 10:51
Bent wat een verschrikkelijke schrik, zo'n klein kindje... zo'n enge grote operatie. Een zoontje van vrienden van ons kreeg ook met een half jaar een open hart operatie... we hoorden daarna enkele dagen niets van hen, en ik durfde niet te bellen.. zij waren gewoon druk met vanalles.. zoontje is afgelopen maand 6 geworden! Ik hoop dat het met jullie vrienden ook zo goed afloopt.
Later is nu
zaterdag 5 april 2008 om 11:06
on dat hoop ik ook zo ontztetend.....het wurm is eenmaand oud en echt nog klein, nog geen 6 pond. zo`n klein en breekbaar mensejw. Heb de halve nacht wakker gelegen en gedacht aan wat er door onze vrienden hene moet gaan die daar in dat Ronald MCDonaldhuis zitten te wachten. Afschuwelijk. Ik heb een knoop in mijn keel en het raakt me enorm.
Ik herken het meave en ik lees ook regelmatig niet meer bij bepaalde topics, niet uit desintresse, maar uit zelfbescherming. Op mijn werk zie ik veel leed en op die manier ben ik er een soort van gewend aan geraakt dat er veel ontzettend gemene en oneerlijke dingen gebeuren, Hier in onze vriendinnengroep gebeurt er ook veel te veel aan narigheid en ellende. Ik kan er niet altijd evenveel bijhebben van de kring daaromheen, van mensen elders op het forum die ik niet ken. Dus soms sluit ik me daarvoor af. Net als wat ik net tegen een andere gemeenschappelijke vriendin zei is dat wij alleen maar kunnen koesteren wat we hebben en duimen voor de rest.
Ik herken het meave en ik lees ook regelmatig niet meer bij bepaalde topics, niet uit desintresse, maar uit zelfbescherming. Op mijn werk zie ik veel leed en op die manier ben ik er een soort van gewend aan geraakt dat er veel ontzettend gemene en oneerlijke dingen gebeuren, Hier in onze vriendinnengroep gebeurt er ook veel te veel aan narigheid en ellende. Ik kan er niet altijd evenveel bijhebben van de kring daaromheen, van mensen elders op het forum die ik niet ken. Dus soms sluit ik me daarvoor af. Net als wat ik net tegen een andere gemeenschappelijke vriendin zei is dat wij alleen maar kunnen koesteren wat we hebben en duimen voor de rest.
zaterdag 5 april 2008 om 11:13
Pfff... Bent, wat erg zeg. Het ventje wordt nu onderzocht, dus? Of is het al helemaal duidelijk wat hij heeft? Zulke dingen zijn zo moeilijk te bevatten, helemaal eensch met Meave. Ik kan er ook heel slecht tegen en lees daardoor een aantal topics hier gewoon niet.
Nou Meave, je hebt dat examen in elk geval achter de rug..
en je mag mij best de schuld geven als je het niet gehaald hebt maar zou het voor jou wel lekkah vinden als je ervan af bent.
Zohee, het begon hier met 1 ziek hertje (levi) en vannacht besloten Noah en Yentl solidair te zijn met hun broertje dus alles onder de 1.30m had oorpijn hier. Zielig.. lijkt me echt verrot pijn doen.
Ga straks even naar grote winkel in teken/schilderspul, als verjaardagcadeau van Bambi-man ga ik een goede schildersezel en grote doeken uitzoeken. Ben bang dat dat niet het enige zal zijn waar ik mee thuis kom, zulke winkels zijn zooooo hemels..
Ohja, Yentl gisteren bij proefles toneel geweest bij het jeugdtheater, ze vond 't helemaal geweldig en is ook echt iets voor haar, als een vis in het water.
Fijn weekend, meisjes!
Nou Meave, je hebt dat examen in elk geval achter de rug..
en je mag mij best de schuld geven als je het niet gehaald hebt maar zou het voor jou wel lekkah vinden als je ervan af bent.
Zohee, het begon hier met 1 ziek hertje (levi) en vannacht besloten Noah en Yentl solidair te zijn met hun broertje dus alles onder de 1.30m had oorpijn hier. Zielig.. lijkt me echt verrot pijn doen.
Ga straks even naar grote winkel in teken/schilderspul, als verjaardagcadeau van Bambi-man ga ik een goede schildersezel en grote doeken uitzoeken. Ben bang dat dat niet het enige zal zijn waar ik mee thuis kom, zulke winkels zijn zooooo hemels..
Ohja, Yentl gisteren bij proefles toneel geweest bij het jeugdtheater, ze vond 't helemaal geweldig en is ook echt iets voor haar, als een vis in het water.
Fijn weekend, meisjes!
zaterdag 5 april 2008 om 11:14
Dat denk ik ook, Bentetje. En in dat opzicht vind ik (deels) afsluiten ook niet slecht of hardvochtig. Als ik een ziek kind had zou ik het prettig vinden als mensen meeleven, lijkt me, maar me heel rot voelen als het zo ver zou gaan dat ook bij andere mensen hun levensgeluk erdoor aangetast zou raken (klinkt dit nog een soort van logisch leesbaar?). Het leven is het leven en daar komt rottigheid in voor en het is nooit eerlijk, of eerlijk verdeeld. Wat iets anders is dan schouders ophalen en zorgeloos doorfietsen, dat bedoel ik ook weer niet.
Goeiemorgen lieve mensen, geniet van wat goed is, bidheulhuilduim voor wat beter kan.
(Ik hou van jullie.)
Goeiemorgen lieve mensen, geniet van wat goed is, bidheulhuilduim voor wat beter kan.
(Ik hou van jullie.)
zaterdag 5 april 2008 om 11:42
had je ze ook op kleur uitgezocht van te voren?
(ja, idd. leedvermaak en herkenning)
Enoooooooh lékker, uitzoeken in zo'n winkel!! Hemels!
Ik koop tegenwoordig elke maand een paar potloden, mooi dure kleurpotloden of pastelkrijtjes, bij elkaar voor 7 euro. Zo kom ik ook wel op het assortiment dat ik wil hebben
Heb zojuist op de bank zitten spelen met m'n nieuwe telelens. Een paar keer per dag komt er een zwerm kool- en pimpelmeesjes dor de tuin. Speciaal daarvoor heb ik vlakbij het raam een bolletje opgehangen en daar heb ik leuke foto's van
Ik vind ze zó leuk!!
LD heeft ook zitten spelen, die heeft de lege flessen op de foto gezet, die in de tuin staan En er zit nog een leuke foto tussen ook, daarvan .. we hebben ook nog 'herfsttafel' bak staan, met allerlei kastanjes, maakt ook een leuke foto, zo door het raam.
(ja, idd. leedvermaak en herkenning)
Enoooooooh lékker, uitzoeken in zo'n winkel!! Hemels!
Ik koop tegenwoordig elke maand een paar potloden, mooi dure kleurpotloden of pastelkrijtjes, bij elkaar voor 7 euro. Zo kom ik ook wel op het assortiment dat ik wil hebben
Heb zojuist op de bank zitten spelen met m'n nieuwe telelens. Een paar keer per dag komt er een zwerm kool- en pimpelmeesjes dor de tuin. Speciaal daarvoor heb ik vlakbij het raam een bolletje opgehangen en daar heb ik leuke foto's van
Ik vind ze zó leuk!!
LD heeft ook zitten spelen, die heeft de lege flessen op de foto gezet, die in de tuin staan En er zit nog een leuke foto tussen ook, daarvan .. we hebben ook nog 'herfsttafel' bak staan, met allerlei kastanjes, maakt ook een leuke foto, zo door het raam.
Later is nu
zaterdag 5 april 2008 om 13:09
iets genuanceerder want vriend gesproken: kindje is in acuut levensgevaar(geweest), nu op de kinderIC. Als ze niets doen gaat hij dood, als ze opereren en dat verloopt naar wens dan heeft het een restloos verloop. Streven is maandag opereren, maar is nog niet zeker, afwachten op allerhande organisatorische dingen. Er is sprake van 2 afwijkingen naast elkaar en deze zijn erg zeldzaam. Hulde aan vriendin die het ineens niet meer vertrouwde en naar de huisarts is gegaan. Je komt namelijk op deze manier achter deze afwijking (net op tijd en in levensgevaar) of pas doordat het kindje overlijdt. Fijn om ze gesproken te hebben...Stelt me toch wel gerust.
Sorry voor egopostings....
Bam, wat vervelend : al die zieke herten, hopelijk knapt iedereen gauw op. Liggen de strijkkralen er nog? Dream, ik ga zeker eens op de site kijken, als ik meer tijd heb.
Sorry voor egopostings....
Bam, wat vervelend : al die zieke herten, hopelijk knapt iedereen gauw op. Liggen de strijkkralen er nog? Dream, ik ga zeker eens op de site kijken, als ik meer tijd heb.
zaterdag 5 april 2008 om 21:02
Brrrr, Bentetje, heftig van dat kindje.
Hoop en heul mee. Herken inderdaad wel een beetje wat anderen hier schrijven, dat je soms gewoon ergens even niet leest. Wil niet elke dag met tranen achter mijn beeldscherm zitten. Besef dan ook terdege dat dat voor de schrijfsters daar niet kan, dat die niet kunnen doen of hun situatie en angsten er niet zijn. Wat ik in ieder geval veel meer besef door schrijven en lezen hier en jullie allemaal is dat ik niet moet vergeten elke dag even blij te zijn met wat er goed en leuk was. En vind het ook zo fijn dat jullie altijd lief zijn en aandacht hebben voor iedereen. Las vandaag ergens, weet bij God niet meer waar, in een artikel het verhaal van kaatje (oid) die op een bepaald forum schrijft. Haar man heeft kanker, haar kinderen hebben ook van alles en ze hebben nu weinig tot geen inkomen. Het verhaal vertelde over het feit dat forumleden allerlei hulp boden qua eten en andere goederen. Terwijl de meesten haar dus niet kenden. Moest meteen aan Zoyla denken en alle mensen die haar kaarten en en dingen sturen, aan Dreamer en d'r koken, aan de lieve dingen die jullie/wij hier voor elkaar organiseren. En dat dat toch maar mooi de winst van internet is. Ben ik zeer blij mee. Ook al is het iets wat je nou niet meteen aan al je nieuwe collegae gaat uitleggen. (Zou baas nou wel of niet hier meelezen? Ik gok van niet, daar kan ze nl nooit tijd voor hebben! ). Hoe dan ook. Wat Lil schreef: ik hou van jullie!