Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Meave, zet 'm op!
Ja, Meave, ik duim voor je vandaag! Succes, nogmaals.

Ha, ik heb Xoplief zover gekregen dat ie meegaat naar K3. Jaja, ik weet het, de dames zijn niet meer zo hot, maar Lieke en Sophie vinden ze echt ge-wel-dig. Iedere dag, na het eten, gaan we samen dansen op een DVD van K3. Heel schattig. Zat ik gisteren op topticketline te kijken, zag ik dat ze ietwat in de buurt komen optreden. En dus gaan we erheen!

Hahaha, vroeger was ik enthousiast als ik een concert in het verschiet had liggen... Nu ben ik enthousiast van kaartjes van K3. Foeiiiii.... ik ben Echt veranderd.....
Maar K3 is ook léuk, Xop!

Goedenmorgen overigens

tenminste... nouja.. zou het kunnen dat ik elk jaar van het griepvirus alleen heel erg moe word?

Succes Meave!! Je kunt het meid, zet 'm op!
Later is nu
Tuurlijk was het strand leuk
Later is nu
Helleu,

Wij zijn bij K3 in Ahoy' geweest, Xop en ik vond het minstens net zo leuk als Yentl. Kan het niet helpen, word vrolijk van die deuntjes en al die blije kinderkoppies, heb zelfs van ontroering een stiekem traantje weg zitten pinken daar...Maar hee, ik was zwanger van Levi en dus harsske emotioneel incontinent.

Ik baal er ook van, Pimp. Gelukkig hadden we de hertjes nog niets verteld maar ze zouden het geweldig hebben gevonden.. (en ik ook, ben dol op pretparken) maar we hebben snel weer nieuwe date staan. Levi heeft nog last van oortjes (en ik last van zijn loopneus) en Noah heeft het ook steeds over oorpijn en keelpijn. En over buikpijn, daar heeft Noah trouwens heel regelmatig last van. Soms klapt ie dan dubbel van de pijn. Maar hij is altijd snel aan het piepen bij pijntjes, gaat-ie tekeer alsof zijn arm eraf gehakt wordt, dus zou ik daar wat mee moeten? Of gevalletje aanstelleritis? Hou wel in de gaten of hij dagelijks naar toilet gaat en dat zit wel goed.

Vorig jaar om deze tijd was het warm zomerweer.. tsssk. Klacht indienen.

Meave, zet 'm op! Heel veel succes!
Thanks dames. Nog even blokken en om 14.00 uur examen. kan er geheuld worden?

K3 is leuk. Wij zijn met de jongens geweest.
Ik ben sinds de zwangerschappen sowieso emotioneel incontinent. Dat begon eerlijk gezegd al bij de zwangerschap van m'n zus. (en we zijn niet eens een ééneiïge tweeling, al lijken we daar volgens sommigen wel op)

LD heeft ook bijna altijd ergens pijn, Bambi. Ze heeft er net weken met buikpijn opzitten, elke avond een kruik erop enz. Toen ik bij de dokter was voor haar pols (ook zoiets) heeft deze even gevoeld, maar er was niets, volgens haar. Nu hoor ik LD er al een tijdje niet meer over. Nou heb ik zelf lastige darmen en óók bijna altijd wel ergens pijn, dus óf ze denkt dat het erbij hoort, óf ze heeft gewoon een lage(re) pijngrens. Ik vraag me soms ook wel af of ik er niet te weinig aandacht aan schenk, maar ik wil het ook geen manier van aandacht vragen + krijgen maken.

Vannacht heeft LD trouwens eens een nachtmerrie gehad, weer eens wat anders, en ze viel heerlijk tegen me aan in slaap. Snurken deed ze niet, maar m'n arm werd er wel lam van, dus op den duur toch maar weer naar haar eigen bed gedirigeerd.

14 uur pas Meave...

Oke, dan geef ik de duimen weer even rust nu
Later is nu
(ben trouwens net naar huis gefietst voor tissues, wel nodig, gezien m'n gesnotter, en zag overal mooie plaatjes voor met m'n nieuwe lens... van 't weekend toch maar eens lekker gaan wandelen dan... krijg ik vast weer energie van )
Later is nu
~ duimt mee voor Meave~

Meis, heel veel succes, you can do it!
Ha, ben blij te horen dat K3 leuk vinden niets buitenaards is....

Heulen??? Graag! Ik zit natuurlijk tussen massa's mannen (tja, Beta-faculteit) maar er is weinig heulbaars te ontdekken.... Offeh...mss toch wel?? Hmm.

...

Nah, ik heul even in gedachten voor je, Meave! (Hahaha, straks glij ik van m'n stoel; geeft ook zo'n rare indruk). Ach, en jij hebt zo goed gestudeerd, je doet het sowieso wel goed. Toch?
Ach komnou Xop, niet ergens een leuk studentje voorhanden?

Later is nu
en xop, glij je al?!

Lentewandeling was leuk. Kleuters helemaal blij en gezellig.

Meave, go girl!

Bloes, fijn telezen dat het strandgeheel ene succes was. Wat jij opperde was precies waar wij het ook al over gehad hadden, heb je het er gisteren niet meer met baas over gehad? Zal eens kijken of Paleis het loo meedoet.
het doet mee, maar persoonlijk dacht ik mee aan iets in Utrecht, lijkt me redelijk halverwege? Kijk anders even op de site (via google, tweede op de rij).
Oooo leuk, dat is misschien ook iets voor ons?! In Utrecht wil ik al een tijdje naar v Speelklok tot Pierement met de kinders, is dat een idee? Geen idee wat GG doet trouwens, en die doet nu nog Belangrijk in Parijs (tsssssk, dat doet maar). Nou ja, mailen/bellen we wel over.

Ik was gisteren zo moe en gaar dat ik geen laptop meer heb aangeraakt, maar om 10 uur eerst op de bank, later in bed in slaap ben gecrasht en vanochtend werd ik om 0715 geheel uit mijzelve en verkwikt tevens helder weer wakker. Was erg leuk aan het strand, hoewel van mijn oprechte voornemen tot wandeling toch niks kwam. En wat schetst mijn verbazing? Nieuw werk bestaat uti meer leuke mensen dan alleen de Kroegers! Leuk Werk is nóg leuker dan ik al dacht! Ik ben blij .

Nu thuis na netwerkochtendje, Dot in bed omdat ik vind dat ze moe is maar getuige het zonnig gezang dat uit de bbfoon komt denkt ze daar zelf anders over.

Nu even een rondje duimen voor Meave: YOU GO woman!
ik hoop dat het wijn drinken wat gaat lukken, tegelijk met het duimen, maar ik ga het zeker nu proberen

dames

weekend!

Later is nu
Oeh, wijn.. nog een uurtje, dan mag 't van mezelluf.

Leuk initiatief, zo'n gratis museumweekend, hopelijk maakt het mensen enthousiast.

Ben goed bezig, eindelijk is webshop online. Nog niet klaar, nog lang niet eigenlijk want ik moet nog een lamp of.. eh, 100? ofzo invoeren incl. produktgegevens en her en der nog info-tekst op de site en dat laatste kost me altijd een hoop gebrainstorm en gestreep en geschrap voor er een goede tekst op sites staat. Maar het hert is weer arbeidsproductief en daar doen we 't voor!

ZO, nog een half uur (sorrie Meave, niks te heulen hier boven de 18 maar als 't goed is zal je wel klaar zijn met examen nu) en dan ga ik de hertjes van aandacht voorzien. Die zitten helemaal gebiologeerd voor de Kameleon-dvd, schattig.
Nah Bam, als ik het niet red, is het jouw schuld. Ik was om 16.35 uur klaar, heb 10 velletjes volgeschreven en heb er een lamme arm van gekregen. Het was een stom examen. Over een week of 8 weet ik of ik het gehaald heb. Ik heb werkelijk geen flauw idee.
jammer dat het nog zolang duurt. In elk geval fijn dat het achter de rug is!
Ik moet nog een mondeling examen Bentetje, ben er dus nog niet.
Dan stel ik voor dat we NU een heulmarathon inzetten tbv Meave's examen. Moeten we even afstemmen wie wanneer de fakkel overneemt. Maak je even een tabelletje, Meave?

Bentetje, niet meer tot concreet leuke dingen plannen gekomen met volgens mij nog veel vermoeidere Baas (die dat nevernooit toegeeft, volgens mij).

Moet even wandelen met de Bloesjes, tot straks!
Jeetje, nog een mondeling ook?

Duurt het lang he, die uitslag Maar je bent er eerst van af!

Goed, een productief hert!

Ik zocht op een lijstje met musea die open zijn (gratis) dit weekend, maar je moet dus per museum of stad gaan zoeken.. niet leuk. (zei zij verwend) Ik had eigenlijk wel een lijst per provincie verwacht..

Heb poffert in de pan staan

Heb een halve fles wijn leeg

heb weekend
Later is nu
Die halve fles wijn verklaart waarom jij niet gezien hebt dat je op de provincie kunt klikken om een overzicht te krijgen.
Jeetje 8 weken wachten is wel erg lang.

Xop K3 is leuk hoor, jammer dat Tijn een jongen is alhoewel dat niks zegt maar hij houdt er niet meer van, eerst nog wel maar nu is het stom...

Vervelend al die pijn van LD dream, binnenkort maar even iets afspreken met de meiden?

Vanavond naar een dorpsfeest hier, ben benieuwd!

Fijne avond allemaal!
quote:Bloesem schreef op 04 april 2008 @ 19:22:

Die halve fles wijn verklaart waarom jij niet gezien hebt dat je op de provincie kunt klikken om een overzicht te krijgen.

ai, ook nog mondeling, wanneer is dat dan meave?

Baas geeft niet snel iets toe geloof ik, maar laadt ook weer op van dit soort uitjes volgens mij. Ik sms haar straks wel even..... Zij zou ook nog kijken naar een musem. Waar was ook alweer dat apnnekoekhuis of zitten we daar niet aan gebakken (leuke woordspeling )

Mensenkinderen, onze dochter is afgelopen ontzettend vaak wakker geweest. Toen ik vanmorgen niet al te vriendelijk tegen bentos zei dat hij aankomende nacht toch echt aan de beurt was omdat ik er 5 (!) keer uit was geweest, antwoordde hij dat hij er 3 keer uit was geweest. Wat bezielt een meisje van haast 5 om 8 keer uit bed te komen `s nachts??? Ze zei dat ze iedere keer een enge droom had, voor wat dat waard is. we hebben in elk geval de dromenvanger grondig uitgeschud net.

Ik ben dus afgepeigerd en straks komen vriendinnen waarmee het nooit voor een uur wordt. Gelukkig is het nu eens hier en dat scheelt me een half uur reistijd. Wel blijft er een slapen, dus dat kost misschien weer nachtrust. Ga maar eens beginnen met een flinke pot koffie zetten zo!

GG is helemaal verslingerd aan het smurfenlied, dat schalt hier echt 100 keer per dag door het huis. Wel erg leuk, maar nu moet het uit.
Eind van deze maand Bentetje, de exacte datum en tijd krijg ik volgende week te horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven