Cheers!
woensdag 2 april 2008 om 22:32
Bam, wat een geweldig nieuws!!! Goed man!
En Pim, jij bent ook gewoon heel lief, daarom trek je lieve mensen aan
Toetje, goed zeg, weer wat gewonnen. En dan helemaal leuk als dat komt, doordat je iets doet wat je leuk vindt en dan ook nog goed kan
Ik kan niet leuk schrijven. Kan dan wel weer heel goed zure en stekelige mails naar mensen op mijn werk schrijven. Dat dan weer wel
Maar daar win je niet echt prijzen mee
Of is ontslag ook een prijs?
Ik baal even van kutwerk.
Vanavond alles in het werk gesteld, om op een ouderavond aanwezig te zijn, kom ik daar, is er niemand.
Wat bleek, ouderavond was verzet en ik ben niet ingelicht.
Dan voel je je dus echt onbelangrijk.....
Even flink zitten janken in de auto en toen van de nood een deugd gemaakt en even een drankje gehaald bij Alex.
Werd het toch nog een leuke avond
En Pim, jij bent ook gewoon heel lief, daarom trek je lieve mensen aan
Toetje, goed zeg, weer wat gewonnen. En dan helemaal leuk als dat komt, doordat je iets doet wat je leuk vindt en dan ook nog goed kan
Ik kan niet leuk schrijven. Kan dan wel weer heel goed zure en stekelige mails naar mensen op mijn werk schrijven. Dat dan weer wel
Maar daar win je niet echt prijzen mee
Of is ontslag ook een prijs?
Ik baal even van kutwerk.
Vanavond alles in het werk gesteld, om op een ouderavond aanwezig te zijn, kom ik daar, is er niemand.
Wat bleek, ouderavond was verzet en ik ben niet ingelicht.
Dan voel je je dus echt onbelangrijk.....
Even flink zitten janken in de auto en toen van de nood een deugd gemaakt en even een drankje gehaald bij Alex.
Werd het toch nog een leuke avond
donderdag 3 april 2008 om 11:58
Oooeh, ergelijk is dat Elyane... zo heb ik vorig jaar alleen bij een restaurant gestaan. We hadden een personeelsuitje, waar ik niet heen kon want cursus die ook van 't werk was, en die is op dinsdagmiddag afgeblazen, iedereen geëmaild..maarja, ik ben de dinsdagmiddag én woensdag vrij. Stond ik daar 's avonds wel bij het restaurant, waren er geen collega's
Jij had gelukkig nog fijne avond met Alex!
Afijn
goedenmorgen allemaal!
Ik kwam vanmorgen weer niet tot nauwelijks.. of nee, eigenlijk gewoon niet, m'n bed uit, dus heb vrij genomen. Heb tot 11 uur geslapen. Heerlijk zeg! Ben nu nog duf, snel koffie gemaakt Anders zit ik straks de rest van de dag met ontwenningshoofdpijn.
Het is hier rustig, sja, de halve kroeg zit natuurlijk te 'werken' op het strand. Hebben ze daar mooi weer? Hier is het wel redelijk, geloof ik.
Ik heb trouwens gisteren heel dapper gezegd, op de koffieochtend, eigenlijk nooit griep te krijgen.. juist.. ik zit hier behoorlijk te snotteren en hoop van harte dat het niet verder gaat. Neem dagelijks een fruitshake nu en hopen dat dat, in combi met rust, helpt.
Vanmiddag treedt little Elvis op als Grote Elvis op toneel op school
Jij had gelukkig nog fijne avond met Alex!
Afijn
goedenmorgen allemaal!
Ik kwam vanmorgen weer niet tot nauwelijks.. of nee, eigenlijk gewoon niet, m'n bed uit, dus heb vrij genomen. Heb tot 11 uur geslapen. Heerlijk zeg! Ben nu nog duf, snel koffie gemaakt Anders zit ik straks de rest van de dag met ontwenningshoofdpijn.
Het is hier rustig, sja, de halve kroeg zit natuurlijk te 'werken' op het strand. Hebben ze daar mooi weer? Hier is het wel redelijk, geloof ik.
Ik heb trouwens gisteren heel dapper gezegd, op de koffieochtend, eigenlijk nooit griep te krijgen.. juist.. ik zit hier behoorlijk te snotteren en hoop van harte dat het niet verder gaat. Neem dagelijks een fruitshake nu en hopen dat dat, in combi met rust, helpt.
Vanmiddag treedt little Elvis op als Grote Elvis op toneel op school
Later is nu
donderdag 3 april 2008 om 13:10
LE treedt op met het nummer Jailhouse Rock. (hij maakt er een soort wok van, trouwens, maar goed) dus ik vraag aan hem of hij weet wat dat betekent?
A: Jahoor, gevangenissteen!
hij heeft gewoon gelijk!
A: Jahoor, gevangenissteen!
hij heeft gewoon gelijk!
dreamer wijzigde dit bericht op 03-04-2008 13:13
Reden: even een deetje verteeën
Reden: even een deetje verteeën
% gewijzigd
Later is nu
donderdag 3 april 2008 om 13:25
Duimduim voor Meave... Succes, meid!
Heee Dream. Geweldig, zeg, dat LE, GE nadoet. Of eigenlijk the real (nah ja... dood is ie wel) Elvis nadoet. Hahaha, ik zie 'm al staan! Ga je ook kijken? Of nee... je bent snotterig enz. He bah; er zijn hier op het werk erg veel mensen die best lang ziek thuis zijn geweest met snotterijen, hoofd "vol" en koorts. Brrr... ga jij niet doen, he, Dream?
Heee Dream. Geweldig, zeg, dat LE, GE nadoet. Of eigenlijk the real (nah ja... dood is ie wel) Elvis nadoet. Hahaha, ik zie 'm al staan! Ga je ook kijken? Of nee... je bent snotterig enz. He bah; er zijn hier op het werk erg veel mensen die best lang ziek thuis zijn geweest met snotterijen, hoofd "vol" en koorts. Brrr... ga jij niet doen, he, Dream?
donderdag 3 april 2008 om 14:08
donderdag 3 april 2008 om 17:14
Man oh man, wat een geren en gevlieg af en toe met die 3 hertjes overal naar en vandaan enzo. Maar 1 mazzel, Yentl heeft nu ook zwemles en da's op exact dezelfde dagen en tijden als zwemles van Noah. *cheerleader-smilie*
Kreeg goed bericht van Kjong: Dat uit de AK is helemaal goed gekomen! Go Kjong, go Kjong, go Kjong. *2 cheerleader smilies*
Ik ren weer even verder, we schijnen ook nog te moeten eten vanavond ofzoiets onbenulligs, heb nog geen kabouters gespot hiero. *geen cheerleader smilie*
Eetze voor straks! Zet de wijn maar vast koud.
Kreeg goed bericht van Kjong: Dat uit de AK is helemaal goed gekomen! Go Kjong, go Kjong, go Kjong. *2 cheerleader smilies*
Ik ren weer even verder, we schijnen ook nog te moeten eten vanavond ofzoiets onbenulligs, heb nog geen kabouters gespot hiero. *geen cheerleader smilie*
Eetze voor straks! Zet de wijn maar vast koud.
donderdag 3 april 2008 om 17:59
Wijn koud *check*
Optreden van LE ging goed. Commentaar van een klein jongetje (groep 1?) die naast me zat, terwijl ik persfotograaf uithing: Jamaar, wie ís dat dan?
Ik: NOu, Elvis Presley
Hij: Elvis Wesley?
Ik: Nee, Elvis Presley
toen zag hij dat LE, die klaar was, zn pruik afdeed, zijn commetaar:
Die is vétnep!
Fijn voor Kjong!
en fijn dat zwemles op zelfde tijd is, houden zo1
Overigens... die dames gaan ook nog samen éten?
Wie komt dan hier in de kroeg?
LD heeft vanavond disco.. van half 8 tot half 10. Ik vond dat te laat, dus wilde haar niet laten gaan. Kwam de leraar bij me, dat ik haar wel veel ontzegde zo, iedereen ging erheen, er zou over gepraat worden, enz. Maar ik vind half 10 op een doordeweekse donderdag best laat. En ze mogen morgen een uur later op school zijn, maarja, wij moeten gewoon werken, dus moet LD er op tijd uit en zit alleen op school, ofzo.
Nouja, als de léraar zelfs bij je komt, vindt je (ik) het dus goed.
Nou maar hopen dat er niet weer ruzie komt.
(vorige keer disco was ruzie met vriendinnen)
Optreden van LE ging goed. Commentaar van een klein jongetje (groep 1?) die naast me zat, terwijl ik persfotograaf uithing: Jamaar, wie ís dat dan?
Ik: NOu, Elvis Presley
Hij: Elvis Wesley?
Ik: Nee, Elvis Presley
toen zag hij dat LE, die klaar was, zn pruik afdeed, zijn commetaar:
Die is vétnep!
Fijn voor Kjong!
en fijn dat zwemles op zelfde tijd is, houden zo1
Overigens... die dames gaan ook nog samen éten?
Wie komt dan hier in de kroeg?
LD heeft vanavond disco.. van half 8 tot half 10. Ik vond dat te laat, dus wilde haar niet laten gaan. Kwam de leraar bij me, dat ik haar wel veel ontzegde zo, iedereen ging erheen, er zou over gepraat worden, enz. Maar ik vind half 10 op een doordeweekse donderdag best laat. En ze mogen morgen een uur later op school zijn, maarja, wij moeten gewoon werken, dus moet LD er op tijd uit en zit alleen op school, ofzo.
Nouja, als de léraar zelfs bij je komt, vindt je (ik) het dus goed.
Nou maar hopen dat er niet weer ruzie komt.
(vorige keer disco was ruzie met vriendinnen)
Later is nu
donderdag 3 april 2008 om 19:48
Dank je Janneke.
Dream, ik vind het ook raar, disco tot half 10.
Mootje heeft volgend weekend een feestje van een meisje van school dat gaat emigreren. Duurt ook tot half 10. Het begint om half 8. Dan ligt Mootje normaal gesproken al op bed, ook in het weekend. Nah ja, bijna de hele klas gaat. Peer pressure. Nu al!
Dream, ik vind het ook raar, disco tot half 10.
Mootje heeft volgend weekend een feestje van een meisje van school dat gaat emigreren. Duurt ook tot half 10. Het begint om half 8. Dan ligt Mootje normaal gesproken al op bed, ook in het weekend. Nah ja, bijna de hele klas gaat. Peer pressure. Nu al!
donderdag 3 april 2008 om 19:51
nou ik vind dat ook erg laat op ene doordeweekse avond. Laat ze dat lekker op vrijdag organiseren ofzo! Waarom doen ze dat eigenlijk niet? Stoer hoor van LE. Mijn kinderen weten ook niet wie Elvis Wesley is hoor, die van jullie allemaal wel?
Spannend, examen....zet hem op!
die kjong, kanjuuuuuuur!
~En bam, heb je nog gegeten, ik vond het vandaag ook tamelijk veel werk. Dat samen met weinig fut en weinig tijd maakte dat ik naar de diepvriespizza greep, wel met veel rauwkost, dat dan weer wel.
Gisterenavond hebben we een lentewandeling voor de kleuterklas voorbereid, die gaan we morgen met ze lopen. Mèn, het is nog nauwelijks lente! Waar er normaal hier tuinen gaan voor de naam Klein Keukenhof staat nu een enkele narcis, tulp of hyacint. Nestjes hebben we niet gevonden om over lammetjes, kuikentjes en geitjes maar niet te srpeken! Jammerrrr. Nu maar een alternatief bedacht.
Spannend, examen....zet hem op!
die kjong, kanjuuuuuuur!
~En bam, heb je nog gegeten, ik vond het vandaag ook tamelijk veel werk. Dat samen met weinig fut en weinig tijd maakte dat ik naar de diepvriespizza greep, wel met veel rauwkost, dat dan weer wel.
Gisterenavond hebben we een lentewandeling voor de kleuterklas voorbereid, die gaan we morgen met ze lopen. Mèn, het is nog nauwelijks lente! Waar er normaal hier tuinen gaan voor de naam Klein Keukenhof staat nu een enkele narcis, tulp of hyacint. Nestjes hebben we niet gevonden om over lammetjes, kuikentjes en geitjes maar niet te srpeken! Jammerrrr. Nu maar een alternatief bedacht.
donderdag 3 april 2008 om 19:58
quote:bentetje73 schreef op 03 april 2008 @ 19:54:
voor alle boekengekken onder ons (en dat zijn er volgens mij nogal wat), hebben julie hiernaast gezien over die site waar je je boekenkast kan invoeren?
Nee, had ik niet gezien. Klinkt leuk.
(Ik vraag me af of je ergens boeken kunt downloaden, net als CD's. Niet netjes van mij, weet ook niet of ik het zou doen... Romans in elk geval niet, maar misschien studieboekachtige dingen ofzo...)
voor alle boekengekken onder ons (en dat zijn er volgens mij nogal wat), hebben julie hiernaast gezien over die site waar je je boekenkast kan invoeren?
Nee, had ik niet gezien. Klinkt leuk.
(Ik vraag me af of je ergens boeken kunt downloaden, net als CD's. Niet netjes van mij, weet ook niet of ik het zou doen... Romans in elk geval niet, maar misschien studieboekachtige dingen ofzo...)
donderdag 3 april 2008 om 21:06
Kan volgens mij wel ergens Meave.. je kunt ze ook op je palm zetten! (als je die hebt, tenminste...)
Heb ik al verteld? Ik heb m'n kapotte palm open gebroken. Er zit een draadje los, maar of dat nou komt door mijn openbreek technieken of dat dat het probleem was? Geen idee
Ik ga LD zo halen. Elvis heeft een etentje dus ik laat LE alweer alleen Om deze tijd voelt het toch niet prettig, hoewel hij slaapt enzo.
In het weekend mogen mijn kinderen net sinds afgelopen jaar later naar bed. Ze kijken Paul de Leeuw, soms een leuke film als 'Baby's day out' laatst. Maar ze moeten dan ook echt uitslapen. Op vrijdag kan dat nog niet, want LE moet voetballen.. bovendien moet het ook niet te vaak, vind ik.
IK heb voor mezelf heerlijke vis gekookt, de kinderen kregen kibbeling uit de oven. Winterwortel vooraf, alle 5 de groepen er weer in
Heb ik al verteld? Ik heb m'n kapotte palm open gebroken. Er zit een draadje los, maar of dat nou komt door mijn openbreek technieken of dat dat het probleem was? Geen idee
Ik ga LD zo halen. Elvis heeft een etentje dus ik laat LE alweer alleen Om deze tijd voelt het toch niet prettig, hoewel hij slaapt enzo.
In het weekend mogen mijn kinderen net sinds afgelopen jaar later naar bed. Ze kijken Paul de Leeuw, soms een leuke film als 'Baby's day out' laatst. Maar ze moeten dan ook echt uitslapen. Op vrijdag kan dat nog niet, want LE moet voetballen.. bovendien moet het ook niet te vaak, vind ik.
IK heb voor mezelf heerlijke vis gekookt, de kinderen kregen kibbeling uit de oven. Winterwortel vooraf, alle 5 de groepen er weer in
Later is nu
donderdag 3 april 2008 om 21:42
oenig geregeld zeg.
zou inderdaad handig zijn als soort naslagwerk meave, maar om lekker ontspannen te lezen is het natuurlijk niks.
Aankomend weekend museumweekend. Ik zie allemaal leuke dingen, waaronder Tropenmuseum en Naturalis, helemaal gratis. Wordt ik toch wel enthousiast van. Ik vind die dingen altijd leuk, maar best prijzig met een gezin. Weet nog niet of en wat het gaat worden.
zou inderdaad handig zijn als soort naslagwerk meave, maar om lekker ontspannen te lezen is het natuurlijk niks.
Aankomend weekend museumweekend. Ik zie allemaal leuke dingen, waaronder Tropenmuseum en Naturalis, helemaal gratis. Wordt ik toch wel enthousiast van. Ik vind die dingen altijd leuk, maar best prijzig met een gezin. Weet nog niet of en wat het gaat worden.
donderdag 3 april 2008 om 22:32
Tropenmuseum is mooi.. met hele mooie wassenbeelden. Bijna mooier dan het wassenbeeldenmuseum
Dus.. museumweekend,.. wat zal ik eens voor cultureels gaan doen? Corpus doet niet mee, zekers?
Bij jullie dus ook al, Janneke? Een Groningse gekte? LD had het naar haar zin gehad, geen ruzies en er waren ook veel andere meiden, die ze kent van voetbal enzo... dat gaf haar wel een populair gevoel. Ze vond het toch niet erg om al weg te gaan.
LE is gewoon gaan slapen... bikkel.
Dus.. museumweekend,.. wat zal ik eens voor cultureels gaan doen? Corpus doet niet mee, zekers?
Bij jullie dus ook al, Janneke? Een Groningse gekte? LD had het naar haar zin gehad, geen ruzies en er waren ook veel andere meiden, die ze kent van voetbal enzo... dat gaf haar wel een populair gevoel. Ze vond het toch niet erg om al weg te gaan.
LE is gewoon gaan slapen... bikkel.
Later is nu
donderdag 3 april 2008 om 22:54
Is ook een leuk idee, Bentetje. Misschien een leuk museum zoeken tussen Bentetje/Baas en Bloes en dat afsluiten met pannenkoeken? Ik zag dat Paleis het Loo ook open is. Lijkt me wel erg leuk!
~sleept zich naar de bar~
Beetje gaar en bij openen mail, lees ik dat de moeder van Fussie is overleden. Godver zeg, wat erg.
~sleept zich naar de bar~
Beetje gaar en bij openen mail, lees ik dat de moeder van Fussie is overleden. Godver zeg, wat erg.
donderdag 3 april 2008 om 22:59
Aan het strand was het heul leuk! God god, we krijgen er nog voor betaald ook nog zeg!
Wel wat veel file op de heenweg dus bijna 3 uur over gedaan om er te komen maar de locatie was prachtig, de fotografe heeft heel relaxte (hopelijk mooie) kiekjes van ons gemaakt voor de website, we hebben meer van elkaar leren kennen (als in: de Cheersers hebben ook heus met anderen gepraat! ), lekker gegeten en gelachen, en nog wat opgestoken ook. Beetje sneu was het voor een mevrouw die de laatste presentatie gaf over wat we wel en niet moesten aantrekken naar een zakelijke afspraak; dat was meer een les Hoe Jezelf Niét Te Presenteren. Ze maakte een punt en haalde dat evenzo vlot weer zelf onderuit. Heel boeiend.
Meave: ik sla NU aan het duimen! Hoe laat moeten we op ons hoogtepunt zijn qua heulen/duimen?
Wel wat veel file op de heenweg dus bijna 3 uur over gedaan om er te komen maar de locatie was prachtig, de fotografe heeft heel relaxte (hopelijk mooie) kiekjes van ons gemaakt voor de website, we hebben meer van elkaar leren kennen (als in: de Cheersers hebben ook heus met anderen gepraat! ), lekker gegeten en gelachen, en nog wat opgestoken ook. Beetje sneu was het voor een mevrouw die de laatste presentatie gaf over wat we wel en niet moesten aantrekken naar een zakelijke afspraak; dat was meer een les Hoe Jezelf Niét Te Presenteren. Ze maakte een punt en haalde dat evenzo vlot weer zelf onderuit. Heel boeiend.
Meave: ik sla NU aan het duimen! Hoe laat moeten we op ons hoogtepunt zijn qua heulen/duimen?
vrijdag 4 april 2008 om 01:31
Leuk hoor zo'n werkCheersmeeting op het strand!
Meave, heel veel succes morgen!!
Jeetje zeg half 10 door de weeks vind ik erg laat! In het weekend wil het wel een enkel keertje voorkomen bij ons als we spelletjes doen. Loentje trekt dat wel; Lientje wil altijd halverwege naar bed.
Bam hoe is het nu met je ziekenboeg? Ik vind het zo jammer dat we jullie niet gaan zien zaterdag. ~snif~ Maar voor jullie nog veel sneuer natuurlijk!
Uiteindelijk heb ik er nog steeds wel zin in; we gaan met vriendin met de 3 kids, oppas/vriendin en dochter, zus van oppas, mijn zus & nichtje. Kortom Pompel komt met een harem van 5 vrouwen en 8 kinderen. Heb er dus hoe dan ook heel veel zin in!
Meave, heel veel succes morgen!!
Jeetje zeg half 10 door de weeks vind ik erg laat! In het weekend wil het wel een enkel keertje voorkomen bij ons als we spelletjes doen. Loentje trekt dat wel; Lientje wil altijd halverwege naar bed.
Bam hoe is het nu met je ziekenboeg? Ik vind het zo jammer dat we jullie niet gaan zien zaterdag. ~snif~ Maar voor jullie nog veel sneuer natuurlijk!
Uiteindelijk heb ik er nog steeds wel zin in; we gaan met vriendin met de 3 kids, oppas/vriendin en dochter, zus van oppas, mijn zus & nichtje. Kortom Pompel komt met een harem van 5 vrouwen en 8 kinderen. Heb er dus hoe dan ook heel veel zin in!