Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Lief Hima, maar Janna heeft hem mij inmiddels gemaild. Dank voor het aanbod!
quote:jet91 schreef op 29 juni 2012 @ 10:50:

nee ik kan de friet nergens vinden, maar dat was toch ook pas vanaf juli? of had ik het verkeerd gelezen?Dat stond er eerst ja, maar dat hebben ze toen aangepast naar juni.
Ik heb de Mccain gisterne gekocht. We gingen onverwacht bbq-en ivm het mooie weer en dan zijn frietjes erbij wel lekker, mn voor de kinderen.

Als er geen GTA op zat zou ik ze niet kopen, 2,49 voor een zak friet vind ik erg duur. De Euroshopper franse frietjes kosten 99 cent en zijn ook lekker.

inderdaad, heb mijn telefoonnummer direct van marktplaats afgehaald.

nee ik kan de friet nergens vinden, maar dat was toch ook pas vanaf juli? of had ik het verkeerd gelezen?

Wat een gek zeg, een van de redenen dat ik nooit mijn telefoonnummer op MP zet.

Ik heb de friet eergisteren gekocht bij de AH.

Eergisteren ook de Sabra houmoes gekocht en het geld is nu al teruggestort! Evenals van de Fristi, die heb ik na 2 dagen ook al terug.
quote:frizzy schreef op 28 juni 2012 @ 22:34:

[...]

Moet je daar een bon voor hebben?

Daar moet je inderdaad een bon voor hebben.

quote:jet91 schreef op 29 juni 2012 @ 09:19:

ik werd vannacht om half 2 wakker gebeld door iemand over mijn marktplaats advertentie, wat ik er voor wou hebben en dan wou hij even adres uitwisselen. Heb de meneer terwijl ik nog half sliep vriendelijk gevraagd morgen weer te bellen, maar dat wou hij niet, toen werd hij boos en begon te schelden. Meneer wou nu zaken doen of niet, toen heb ik maar voor niet gekozen. Zoveel was dat jurkje ook weer niet waard.Wat een gek zeg! Met zo'n idioot wil je ook geen zaken doen.
Yunomi pakket opgehaald, we hebben nu genoeg douchegel voor het komende jaar ofzo, want we hadden die Dove voor mannen ook gekocht. Én een 1+1 aanbieding van mijn eigen goedkope merk, en dat zit in literflessen...
net even gekeken en sabra houmos en oligusto vlees is vandaag teruggestort. blijkbaar is vandaag de stortingsdag van desk service want sabra al eerder deze maand ingediend.

straks yunomi pakket ophalen, leuk om te horen dat er goede dingen in zitten (is altijd wel zo) om onze voorraad aan te vullen. Hier ook inderdaad een aardige voorraad mannendouchespul. had dove for men 2+1 gratis gekocht en daar dus eentje van via gta teruggekregen. dus 3 voor de prijs van 1.
Ik heb ook een afhaalbericht van Yunomi gekregen.

Verder de dagdeal van Bol.com besteld (Barbie rolschaatsen voor dochter). Ik had een bol.com bon van 10 euro van Intomart en een bon van 5 euro die ik van Bol had gekregen, dus hoef alleen maar de verzendkosten te betalen. Die bon van Bol was maar tot 1 juli geldig kwam ik net achter, dus net op tijd!
Vanochtend in een schoenenzaak 3 paar schoenen gekocht. Uiteraard opruiming en ik was 190 euro kwijt (de helft van de normale prijs). Het zijn schoenen waar ik nog jaren plezier van ga hebben. Helemaal leuk toen ik bij het afrekenen voor de leren schoenen nog een potje schoensmeer kreeg en voor het suede paar een bus spray.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
vandaag mijn geluksdag. 3 supradyn bonnen ingeleverd . en ik had 2 rollen snack a jacks gekocht in de euro weken maar die waren slof. opgestuurd met een klachtenbrief er bij, en vandaag kreeg ik een mooie snack a jack bus en een tegoedbon van 3 euro toch netjes vind ik
Ik heb vandaag bezuinigd op fysiobehandelingen. Ik mag er 27 hebben per jaar en heb er al 17 gehad. Nu moest ik al 4 x naar de fysio om mij in te laten tapen, duur grapje aan het eind van het jaar dus.

Ik vroeg of het niet anders kon en vandaag had ik mijn man mee naar de fysio en zij heeft hem geleerd hoe hij mij in moest tapen.

Dit scheelt weer behoorlijk en ik hou nu nog 10 behandelingen over voor noodzakelijker doeleinden.
Gratis Compeed patch tegen lipblaasjes of een blarenpleister:

https://compeed.nl/nieuws/probeer-compeed-gratis
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:sweetfirefly schreef op 29 juni 2012 @ 15:18:

Helemaal leuk toen ik bij het afrekenen voor de leren schoenen nog een potje schoensmeer kreeg en voor het suede paar een bus spray.

Ik snap niet dat schoenenzaken (oid) dat niet wat vaker doen. De inkoopsprijs van een fles spray zal niet veel zijn, maar je houdt er wel een goed gevoel aan over, klant is tevreden en zal veel sneller terug komen.

Geniet van je schoenen, ik koop ze ook vaak van goede kwaliteit. Vaak niet goedkoop, maar doe er heel lang mee en als je het dan gaat uitrekenen zijn ze misschien nog wel goedkoper dan S.capino schoenen o.i.d.
Ik zou wel even de voorwaarden goed lezen, Himalaya... Als je die leest zie je wel van een lullig lippatchje af...
Compeed voorwaarden:

Door het 'IK ACCEPTEER' vakje aan te vinken, stem ik erin toe dat onderstaande informatie naar andere landen, waar mogelijk geen equivalente wetten omtrent het beschermen van informatie gelden, getransfereerd kan worden (inclusief landen buiten de Europese Unie/Europese Economische Ruimte).

Ik voorzie eeuwige spam..

inderdaad, heb mijn telefoonnummer direct van marktplaats afgehaald.

nee ik kan de friet nergens vinden, maar dat was toch ook pas vanaf juli? of had ik het verkeerd gelezen?Het kan best zijn dat je een neppert aan de lijn hebt gehad. Toen ik nog nachtdienst had, waren er regelmatig van dit soort belletjes. Er moest nu iemand komen, want anders.. en dan stuur je er iemand naartoe en dan is er niemand thuis.

En als je de neppert ontmaskerd, gaat hij schelden.
quote:misskerss schreef op 29 juni 2012 @ 16:57:

Ik zou wel even de voorwaarden goed lezen, Himalaya... Als je die leest zie je wel van een lullig lippatchje af...Ik heb zelf geen behoefte aan een lippatch of blarenpleisters, en iedereen moet voor zich weten of ze aan zoiets mee doen. Sommigen hebben een apart e-mail adres voor dergelijke acties en vinden spam geen probleem, in ruil voor een gratis iets.
Vandaag wat sample-bonnen bij douglas ingeleverd, twee keer monstertubetje anti-rimpelcreme en 2x miniflesje parfum. Shampoo en bodylotion bij de Tuinen, geen DA, helaas, en 2x Axe hair GTA bij de Kruidvat. EN in de post veel pakjes met kattenvoer, monstertjes en 7 dagen iets, moet ze nog uitpakken, maar ook geshopped en net thuis. Maar eerst even de benen omhoog.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dat is zo, ieder zijn eigen verantwoordelijkheid, maar een keertje waarschuwen kan geen kwaad Sommige mensen kijken niet verder dan hun neus lang is en door hebberigheid alles gauw invullen..

En natuurlijk, een spam-emailadres heb ik ook, maar daarnaast hebben ze ook je adres en daar zit ik echt niet op te wachten..
Mogelijke vrekkenactie: vandaag werd mijn stedentrip in augustus geannuleerd vanwege te weing deelnemers. Ben nog aan het rondkijken voor een alternatief..
quote:watervrouw2 schreef op 29 juni 2012 @ 19:15:

Mogelijke vrekkenactie: vandaag werd mijn stedentrip in augustus geannuleerd vanwege te weing deelnemers. Ben nog aan het rondkijken voor een alternatief..Zelf een ticket boeken via een low-cost-airline en zelf een hotel boeken geen optie?
quote:watervrouw2 schreef op 29 juni 2012 @ 19:15:

Mogelijke vrekkenactie: vandaag werd mijn stedentrip in augustus geannuleerd vanwege te weing deelnemers. Ben nog aan het rondkijken voor een alternatief..Wat jammer zeg! Waar zou je heen gaan, en is het inderdaad geen optie om dat zelf te doen?
Ik zou naar Berlijn en vond het juist wel leuk nu eens alles georganiseerd te hebben (zelf treinen, ter plekke hotel en veel excursies geregeld door organisatie). Er is een alternatieve datum met vertrekgarantie, maar slaap er nog een nachtje over of ik dat wel handig vind.

Schrale troost dat ze nu afbellen, volgens de voorwaarden hadden ze dat ook pas over een week of 3 kunnen doen.
Voor wat het waard is: ik vond alles prima te doen in Berlijn. Heb de eerste dag zo'n georganiseerde fietstour gedaan (Fat Tire bike tours) en daarna zelf een fiets gehuurd en op pad gegaan.
Ik krijg helemaal geen punten bij Yunomi voor het spelen van spelletjes, of het sowieso voor inloggen op de site, al weken niet aldus mijn overzicht. Herkenbaar bij iemand?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven