Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Ik zou even een mail sturen naar Yunomi, volgens mij hadden meer mensen daar last van.

Ik heb trouwens vandaag het Yunomi pakket opgehaald, echt wel de moeite waard. Verder op de valreep nog de Boots eyeroller gehaald en gelijk een haarmasker, conditioner en voetcreme meegenomen, bij elkaar nog geen 10tje uitgegeven.
Door onvoorziene omstandigheden wil ik graag al mijn 'bonnen' kwijt. Het gaat om dagjes sauna (verschillende locaties) en onbeperkt eten (tapas) in Apeldoorn. Wie o wie heeft hier interesse in?? Laat het me maar weten. Ik hoef er zeker niet veel voor te krijgen....
Op de dutch couponing site staat een GTA voor Ecover wasmiddel of wasverzachter,is me alleen niet duidelijk wat dan de unieke code is, of dat op een speciale actieverpakking staat of niet.

ecover cashback

Oh wacht: Dit product wordt 100% terugbetaald op uw bankrekening voor aankopen t.e.m. 30/06/2012

Dat is dus alleen morgen nog??
Sjonge jonge lekker vaag allemaal, maar kan toch nog langer volgens de algemene voorwaarden:

Het ECOVER product wordt 100% terugbetaald op uw bankrekening voor aankopen tussen 25/06/2012 en 30/06/2013.

 Inschrijven kan t.e.m. 31/07/2013.

 Geldig in België, Nederland en het Groothertogdom Luxemburg.
Actie loopt dus een jaar. (Gaat op zoek naar wasmiddel, in het fomulier staat een lijst met winkels.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dat is dus inderdaadonduidelijk, een van de data/jaren is dus fout getypt. Neem aan dat het inderdaad tot 2013 geld ipv 2012 anders zou de actie wel heel erg kort duren!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Ha fijn, weer gratis wasmiddel! Binnenkort maar eens langs de Appie
quote:sweetcandy schreef op 29 juni 2012 @ 20:54:

Door onvoorziene omstandigheden wil ik graag al mijn 'bonnen' kwijt. Het gaat om dagjes sauna (verschillende locaties) en onbeperkt eten (tapas) in Apeldoorn. Wie o wie heeft hier interesse in?? Laat het me maar weten. Ik hoef er zeker niet veel voor te krijgen....Hoi Ik heb wel interesse in de tapas bon. Is het er een van vakantieveilingen? tot wanneer geldig en wat wil je ervoor hebben?
Hoi -a- De tapasbon is voor Mangu in Apeldoorn en nog geldig tot 2-10-12.... 20 euro zou ik er graag voor willen hebben. Mocht je dit te duur vinden, mag je ook een ander voorstel doen (hoeft niet perse geld te zijn hoor, ook iets anders is welkom)
op de site van ecover staat dat de unieke code op de achterkant van de nekhanger om het product staat.
Pff onze auto blijft maar kuren hebben, apk viel mee gelukkig maar hij staat nu helemaal stil omdat e koppakking wss lek is, grapje van 600 euro of meer. Enige scheelt dat we daardoor geen benzine gebruiken omdat we nu maar fietsen of ov pakken wat iets voordeliger is. Gelukkig wel veel meevallers gehad dus we kunnen het financieel wel hebben. Extra reden om te vrekken! Dus kom maar op met dat gratis wasmiddel! :-D
Bij het Kruidvat krijg is er nu een actie om een Axe Hair product gratis te krijgen (geld terug actie)

http://www.kruidvat.nl/do ... 12-KVNL-26/magazine.html#/zoompage/44/
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De action heeft leuke schoolagenda's voor 0,95 eurocent.
Ecover met nekhanger dus. Zal wel weer een speld in een hooiberg zijn.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ha Fame, dat gevoel bekroop mij ook... hopelijk hebben we het mis!
Nog een meevaller: het bedrag van 150 euro was inclusief apk! dus het is gehalveerd! gelukkig!
Heel raar maar ik krijg geen yunomi punten vandaag... terwel het wel een week geleden is immers...

Nu kan ik het pakket niet meer hale :(
Ook qua tijdstip op de dag een week later?

Daar is yunomi heel precies in.
Ik heb daarnet een meting gedaan met een energiemeter en daaruit blijkt dat een iPad helemaal opladen 9/10 cent (¤0,009) kost. Nou, da's een koopje niet?

Wel moet je de stekker eruit trekken als je klaar bent want hij blijft de helft doorverbruiken als hij opgeladen is.
it's a big club and you ain't in it
Lekker vrek vandaag:

3 broden voor 5,50 bij bakker bart en dan met zon spaarkaart (bij 10 broden 1 gratis) kost het daar maar 1,66 per brood! Echt super lekker en naar mijn idee ook voedzaam brood.

Daarna met de fiets naar de kinderboerderij en de speeltuin met ons menneke Effe die bruinige krop sla aan die beestjes gegeven: hij blij, ik blij. En voor gratis! Pakje sap mee en een liga: klaar!

En heb net bij de action een kinderbadje van intex en een nieuw zwembroekje gekocht voor 7 euro nog iets. En ze hadden ook lichtgewicht tuinstoelen voor 12,95 en die zoeken we nog voor de vakantie. Bij de campingzaak kosten die stoelen al gauw 25 euro. Hoppa!
ecover wasmiddel is hier in de buurt niet te koop, wordt m.n. in natuurwinkels enzo verkocht.

vandaag yunomi-pakketje opgehaald. leuk pakket weer. jammer dat de shampoo open gegaan was. na afspoelen alles weer prima hoor.

meteen bij kruidvat ookaxe hairproduct gehaald en dat gaat op de bus. cadeautje voor vriend.

vandaag naar een trouwerij geweest, dus gister op zoek naar jurkje in mijn kast. kwam ik gewoon nog twee leuke jurkjes tegen, waarvan ik niet eens meer wist dat ze in de kast hingen. helemaal leuk, kan ik deze zomer weer vooruit!
Ik ben ook blij met her Yunomipakket. Goed, de soep zal ik niet eten, maar de rest is welkom.

Hoef het komende jaar echt geen bodylotion, shampoo, zeep, douchegel en wasmiddel te kopen, haha.

Verder had ik voor twee personen entree gewonnen bij een saunacomplex, dácht ik, de waardebon die vandaag kwam wees anders uit: een compleet dagarrangement voor twee personen ter waarde van 120 euro per persoon. Dat is pas leuk winnen :-)
Vandaag heb ik het Yunomi pakket opgehaald, het is echt een super leuk pakket. En even langs de DA geweest voor de Supradyn, mevrouw wist nergens van maar deed niet moeilijk en pakte gewoon de verpakking voor me.

Vandaag ook de eerste sla uit eigen tuin gegeten, en de framboosjes beginnen ook al goed te groeien.
quote:leonor schreef op 29 juni 2012 @ 20:54:

Op de dutch couponing site staat een GTA voor Ecover wasmiddel of wasverzachter,is me alleen niet duidelijk wat dan de unieke code is, of dat op een speciale actieverpakking staat of niet.

ecover cashback

Oh wacht: Dit product wordt 100% terugbetaald op uw bankrekening voor aankopen t.e.m. 30/06/2012

Dat is dus alleen morgen nog??

Balen dat ik dat nu pas lees zeg! Het is echt goed wasmiddel. Ik maak zelf wasmiddel, maar gratis is nog goedkoper natuurlijk.

EDIT: Oeps verkeerd gelezen zie ik nu.
Ik heb ook het yunomi pakket opgehaald vandaag, blij mee!

Dat Ecover wasmiddel verkopen ze bij ons bij de biologische winkel, zal er van de week eens gaan kijken of ze die actieverpakking ook hebben (heb er eerlijk gezegd wel een hard hoofd in maar je weet maar nooit).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven