terug contact...

30-06-2012 20:54 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
na enkele weekjes voorby te laten gaan hebben we trug contact.

Ik heb haar gezegd dat ik het wil goedmaken...

Ik heb haar een groote mooie bos bloemen op haar werk laten afleveren. ze vond het lief. Maar het was niet wow, want ze is niet zo een bloemenmeisje.

Ook had ze vermeld : het is niet omdat we smsen/bellen en je lief bent, dat meteen weer alles ...

Ik wil haar liefde niet trugkopen met kadootjes.

Hoe kan ik haar iets schenken wat wel een wow gevoel opwekt...,eventueel iets van mezelf (maar wat)

Hoe gaat het van hieruit nu verder...

grtz
Boe?

Loslaten misschien?
Onsamenhangend verhaal, wat is je vraag precies?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dus je wilt haar een kado geven waardoor ze weer voor je valt? Zo werkt het niet. Ze moet noiet voor kado's vallen maar voor jou en daar heeft ze blijkbaar geen behoefte aan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Een vinger in een doosje? Ze heeft je gedumpt dus hou op als een geslagen hondje naar haar toe te kruipen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Een liefdesbaby?!
Waar is je eigenwaarde gebleven?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Loeidure diamanten oorbellen.
Ga in therapie!
quote:Ik wil haar liefde niet trugkopen met kadootjes.

Hoe kan ik haar iets schenken wat wel een wow gevoel opwekt...,eventueel iets van mezelf (maar wat)Een smsje met de tekst: "het was leuk, maar ik ga toch zonder jou verder".
“Don’t look back – you’re not going that way.”
eens met tickel
Te veel aandringen terwijl zij heeft aangegeven niet meer met je verder te willen is zeer onaantrekkelijk. Hou er mee op en lik je wonden. Er komt echt wel weer een andere leuke vrouw bij wie het wel wederzijds is. Tot die tijd jezelf niet verlagen met dit soort acties. Waar is je trots gebleven??
@ frame : neen als je mijn post tegoei las zag je dat ik haar liefde niet wil trugkopen...

ik wou haar het gevoel geven van wow die jonge ziet me echt wel graag.

Als ze niet wilt dat ik het goedmaak zou ze wel zeggen, NEEN het word niets...

@ viva -amber. : om een lang verhaal kort te maken...

We hadden een relatie. Langs myn kant kwam er niet genoeg affectie, en twijfelde ze of mijn liefde oprecht is

Toen nadat ze vertrokken is heb ik enkele keren gebeld, en zei ze dat ik haar met rust moest laten en da het genoeg was. Ben mijn sleutels gaan halen en heb me die avond een stuk in mijn voeten gedronken, toen heb ik haar truggebeld maar daar herrinner ik me niet veel meer van.Volgens haar had ik me serieus kwaad gemaakt omdat ze me gezegd had da ze al iemand anders had, maar achteraf bleek dat een leugen wat ze zelf bekende. Ze zei me dat we tydens da gesprek een afspraak hebben gemaakt, maar ze wil niet zeggen wat die afspraak was. ik heb haar gezegd dat ik hoop dat het zou goedkomen, en haar tyd zou gunnen. toen heb ik haar met rust gelaten. 1,5week later had ik een sms gestuurd dat ik het wou goedmaken, maar dat ik geen reactie op die sms verwachtte.

Paar dagen terug kreeg ik een sms van haar : nu wil je het goedmaken en toen zei je dat je me niet neer wou, maar je was kwaad.

en nu hebben we regelmatig contact en zegt ze nietmeer dat ik haar met rust moet laten enzo...

ik wil haar dus tonen dat mijn liefde voor haar echt oprecht is, en dat het niet maar wat gefladder was...
Ze moet jou toch leuk vinden gewoon zoals je nu bent? Dus ook zonder bosjes bloemen, cadeaus, uitjes, grote gebaren..

Dus vooral jezelf zijn, en verder gewoon lief voor haar zijn, en leuke dingen samen doen. Als ze jou zonder alle poeha niet genoeg vindt.. Is dit geen relatie waard!
Als je echt om haar geeft respecteer je haar nee.
quote:Maryssa schreef op 30 juni 2012 @ 21:18:

Te veel aandringen terwijl zij heeft aangegeven niet meer met je verder te willen is zeer onaantrekkelijk. Hou er mee op en lik je wonden. Er komt echt wel weer een andere leuke vrouw bij wie het wel wederzijds is. Tot die tijd jezelf niet verlagen met dit soort acties. Waar is je trots gebleven??

myn trots, nja veel tegenslag laatste tyd met tal van zaken, dus die is de grond ingeboord....

@tickel haha zou goed zijn als de gevoelens wegzouden zijn.

zal maar op cafe gaan ofzo...
Ik zou starten met stoppen met drinken en niet meer dronken contact zoeken (gewoon nooit meer doen). Wanneer je je net als in het verleden als een k_%#zak blijft gedragen dan wordt het zeker nix.

Er niet van uit gaan dat het gelijk goed is, maar wel samen leuke dingen doen: naar strand, film, samen terrasje pakken. Niet vee pushen zaken een beetje op zijn beloop laten.

Als het goed komt: goed

Als het niet goed komt: laat het dan los, het heeft dan geen zin om haar lastig te blijven gevallen.

Grote gebaren zijn niet nodig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:nettel schreef op 30 juni 2012 @ 21:20:

Ze moet jou toch leuk vinden gewoon zoals je nu bent? Dus ook zonder bosjes bloemen, cadeaus, uitjes, grote gebaren..

Dus vooral jezelf zijn, en verder gewoon lief voor haar zijn, en leuke dingen samen doen. Als ze jou zonder alle poeha niet genoeg vindt.. Is dit geen relatie waard!

ze wou nooit dure cadeaus...

Ik heb haar eens een ring gegeven... vond ze veel te duur...

ik bedoel kleine gebaren
quote:viva-amber schreef op 30 juni 2012 @ 21:29:

Ik zou starten met stoppen met drinken en niet meer dronken contact zoeken (gewoon nooit meer doen). Wanneer je je net als in het verleden als een k_%#zak blijft gedragen dan wordt het zeker nix.

Er niet van uit gaan dat het gelijk goed is, maar wel samen leuke dingen doen: naar strand, film, samen terrasje pakken. Niet vee pushen zaken een beetje op zijn beloop laten.

Als het goed komt: goed

Als het niet goed komt: laat het dan los, het heeft dan geen zin om haar lastig te blijven gevallen.

Grote gebaren zijn niet nodig.

als een klootzak? :p

zullen zien wat de tyd brengt...
je moet met je computer terug naar de winkel, je ij wordt weergeven als een y en verbazend genoeg is je terug ook stuk, heel gek want in je titel deed die het nog
Misschien moet je eerst maar eens voor jezelf uitzoeken waarom je "toen" geen affectie kon tonen, en nu opeens wel. Straks kom je misschien weer samen en is de kans groot dat je weer in je valkuil stapt en is de cirkel weer rond. Aantrek/afstoot gedrag is voor iemand in een relatie doodvermoeiend.
Hier waakt de enige echte Barones
quote:liselore3punt0 schreef op 30 juni 2012 @ 21:34:

je moet met je computer terug naar de winkel, je ij wordt weergeven als een y en verbazend genoeg is je terug ook stuk, heel gek want in je titel deed die het nog

dat is door snel te tokkelen.

Ik zat terug de tijd nemen voor de lange ijte typen. :p
quote:barones schreef op 30 juni 2012 @ 21:37:

Misschien moet je eerst maar eens voor jezelf uitzoeken waarom je "toen" geen affectie kon tonen, en nu opeens wel. Straks kom je misschien weer samen en is de kans groot dat je weer in je valkuil stapt en is de cirkel weer rond. Aantrek/afstoot gedrag is voor iemand in een relatie doodvermoeiend.dat heb ik al helemaal overdacht...
Yep dronken worden en boos contact zoeken is wel een beetje k*&^zak gedrag.

Het feit dat je dat niet snapt zegt eigenlijk al genoeg.
quote:max_xam schreef op 30 juni 2012 @ 21:29:

[...]

ze wou nooit dure cadeaus...

Ik heb haar eens een ring gegeven... vond ze veel te duur...

ik bedoel kleine gebarenDat was mij punt niet, mijn punt was: doe tegen haar zoals je zelf bent (en zodat jij je prettig voelt). Als ze dat niet leuk vindt, komt het niet goed met jullie relatie.
quote:rara70 schreef op 30 juni 2012 @ 21:02:

Een liefdesbaby?!En breng hem alsjeblieft niet op ideeen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven