doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb met Pasen voor het laatste 'gesnowballed'. Sorrie, het zal wel iets met sex te maken hebben, gezien de pijler. maar ik zou niet weten wat het is...
Wanneer voor het laatst gelikt?

( ik gisteren)
Afgelopen nacht.

De vraag van Cindy_Edwin staat nog open.
Wanneer de vrouw niet doorslikt en ze begint dan samen met de man te tongzoenen dan zijn ze aan het snowballen.

Eens gedaan maar dat is al weer een poos geleden op verzoek van man.

Vreemdgaan, tegen vechten (misschien wel tegen beter weten in) of plooi je meteen als de interesse wederzijds is ?
Eerst vechten, en dan onmiddelijk door de testosteron gedwongen worden: PLOOIEN;-)

Weleens twee mannen op 1 dag gehad, dus niet 'tegelijk': zonder trio bedoel ik of parenclub?
Nee, dat vind ik te ver gaan. Dus dat probeer ik af te houden.

Voor de mannen, wel eens twee vrouwen op 1 dag gehad?
Nee, wel met zoenen en voelen, maar orgastisch gesproken niet.

Spannendste keer zonder slipje op straat? (sorry, vraag voor vrouwen)
Die keer moet nog komen!

Wat is leuker, jagen en niet weten of het er van komt of meteen weten waar het op uitdraait?
Spanning is mooi... of het nou tijdens het jagen is of tijdens het plannen van 'het weten waar het op uitdraait', bij jagen is de respons van de ander ook onontbeerlijk....dus weet je eigenlijk al waar het op uitdraait....

Heb je weleens heel obvious en geil uitgedaagd....zo ja, hoe?
Nee,

Voor de vrouwen, wel eens met twee man geneukt op een dag?
Ridder, die vraag is eerder vanmiddag al gesteld volgens mij.
Ja ik lees het net hahahahaha.

oke oke.

wanneer heb je het laatst een parenclub bezocht
De eerste keer moet nog komen.

Hoe vaak ben je vreemd gegaan?
1x toen ik 19 was

heren gaan jullie wel eens zonder ondergoed naar buiten?
Ja, maar niet vaak, wel lekker vreemd schurend gevoel, maar anders dan een rokje en geen slipje voor dames vrees ik... niet het gevoel dat je naakt bent.

Vrouwen, beschrijf het gevoel toen je voor de laatste keer zonder slipje naar buiten bent geweest.....
..
Om dan maar te antwoorden op het antwoord van Iza, omdat er een vrouwenvraag is gesteld.....: In mijn opinie (male mind) zou het toch een bijzondere ervaring moeten zijn om twee keer op 1 dag genomen te worden door niet dezelfde man....

Enne.....misschien kan een vrouw die daar ervaring in heeft toch ook nog steeds een antwoord op geven, dus staanblijven;-)

Of misschien dat het ook een fantasie is?
...
Ik moet ook bekennen dat ik "welles 2 vrouwen heb geneukt op 1 dag".

Dagdromen jullie vaak over sex?
Ehm Yep..

Welles gemasturbeerd en klaargekomen op je werk terwijl er collega's vlakbij waren?
Nee, wel een afspraak bij mij op kantoor voor me laten masturberen....telt dat?

Andere vrouwen zelfde vragen: Spannendste plek waar je ooit hebt gemasturbeerd....(ook voor mannen trouwens).
@ Alexje. Ik heb ook weleens op 1 dag sex met 2 mannen gehad. De eerste keer met mijn toenmalige sv en de tweede keer met mijn partner maar ik had er een nogal dubbel gevoel bij. Aan de ene kant is het ontzettend geil maar aan de andere kant voelde ik me ook schuldig tegenover mijn partner omdat hij niet wist dat hij die dag de tweede was. Wellicht raar dat ik toen wel last van een schuldgevoel had omdat ik verder weinig moeite met overspel heb.
Beschrijf die geilheid eens?
De geilheid kwam met name omdat de kans erg klein is (voor mij i.i.g.) dat ik op 1 dag met 2 mannen sex had en dat gaf mij toch wel een kick wat omsloeg naar geilheid. Toch, achteraf gezien, zou ik het een volgende keer niet weer doen.
Wat is de volgende vraag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven