Gezondheid alle pijlers

ervaringen kanker complementair op niet

03-07-2012 15:47 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste,

Bij mij is twee jaar geleden borstkanker ontdekt. Een jaar na de verwijdering van de tumor ondekte men uitzaaiingen in de longen en mogelijk in de lever. Mijn oncoloog ziet het somber in.

Ik ben vervolgens op internet gaan zoeken en er zijn veel alternatieve behandelingen. Ik ben een heel nuchter iemand en ik geloof niet zo in alternatieve geneeskunde.

Mijn zus heeft een hersentumor en zou er eigenlijk al maanden niet meer moeten zijn. Ze krijgt geen behandeling meer alleen een vochtafdrijvend medicijn. Ze is onder behandeling van de Linus Pauling Kliniek. In de kliniek werkt een arts die GCMAF geeft via een infuus. Alles gaat onder begeleiding van een amerikaanse wetenschapper die professor Yamamoto heet. Ze is nu 3 weken onder behandeling en de oncoloog ziet een aantal opmerkelijke verbeteringen. De tumor is gekrompen, ze kan beter lopen en kan haar armen beter coordineren. Volgens de oncoloog kan het een tijdelijke opleving zijn maar hij heeft inmiddels de Amerikaanse onderzoeken opgevraagd omdat hij de verbeteringen toch opmerkelijk vond. De arts van de kliniek zegt heel duidelijk dat het om een experimentele behandeling gaat en heeft diverse malen herhaald dat we geen valse hoop moeten hebben.

Ik lees positieve en negatieve ervaringen op internet. Ik heb ook gebeld naar Amerika en daar werd mij gezegd dat alleen de eerder genoemde kliniek met Yamamoto samenwerkt en ook de gepatenteerde GCMAF van Yamamoto gebruikt. Wat ik wel raar vind is dat ik niets over deze behandeling kan vinden op hun site.

Heeft iemand ervaringen met professor Yamamoto en een GCMAF behandeling?
Ten eerste wat afgrijselijk dat zowel jij als je zus met kanker wordt geconfronteerd,een dikke knuffel voor jullie.

verder kan ik je helaas niet helpen,ik vind het erg moeilijk om hierover te oordelen eerlijk gezegd.

Ik denk wel dat je de naam van de professor moet weghalen ivm privacy.
Wat zwaar voor jullie beiden els! Ik snap alleen niet helemaal wat je met je berichtje wilt! Iets voor je zus of voor jouzelf?

Je zus krijgt geen medicijn maar verderop toch wel? En wil jij daar ook iets mee? Kanker is een verzamelnaam voor veel verschillende soorten met evenzoveel medicijnen. Jij hebt niets aan medicijnen van je zus.

Alternatief is ook niet hetzelfde als experimenteel. Alternatief is buiten de moderne wetenschap. Experimenteel is wel binnen de reguliere geneeskunde maar nog erg nieuw.

Kortom kun je nog een keer neerzetten wat nu precies je vraag is?
Ik geloof zero, 3x 0 in alternatieve therapieen.

Soms kun je bij het AvL of Daniel den Hoed nog verder komen, als zij het niet meer weten lijkt het klaar

Niet alle zh volgende landelijke richtlijnen dus daar is soms echt nog winst te halen. (officieel zouden alle NL zh de landelijke protocollen moeten volgen maar dat is dus niet zo, vraag dit dus na)

Blijft dat ik het heeeeeeeeel heftig vind, TO

Zo hetig, bah, heb er geen woorden voor

Maar zoeken in het alternatieve circuit gaat je vals hoop geven en je ontnemen van de juiste zorg nu, al is die zorg misschien niet meer curatief.

Dikke knuffel meis!
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven