Leuke man ontmoet en nu?/

03-07-2012 19:51 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend heel onverwachts een ontzettend leuke man ontmoet. Het klikte en we hadden het gezellig samen. Het is erop uitgelopen dat we samen in bed zijn beland! Ook naar elkaar uitgesproken dat het een leuke ontmoeting was en we elkaar graag weer willen zien. E-mail adres gekregen en nu.......

Ik dacht ik stuur even een leuk mailtje naar hem om te vragen hoe het gaat en om nogmaals te noemen dat ik het erg leuk vond samen met hem........2 zinnen....... wel erg kort he! Afgeloepn 2 dagen is er nu ook niet iets boeiends gebeurd wat ik met hem ziou kunnen delen, dus Iemand tips hoe ik een leuk mailtje naar hem kan sturen? Wil hem graag nog een keer zien maar ook niet te desperate overkomen. Pff... wist niet dat een simpel mailtje sturen zo lastig kon zijn zeg! (simpel smsje net zo lastig trouwens, haha)
Alleen een emailadres na wippen?

En hij heeft niks van zich laten horen?
Hij heeft niet gemaild? Hm....kunt op zijn minst toch even laten weten dat je het gezellig hebt gevonden? Van zijn kant bedoel ik. Dat hij dat niet doet..ik weet het niet.
Het is nog maar pas geleden. Ik vind e-mailadressen trouwens wel wat onpersoonlijk, maar soi. Ik zou heel even afwachten. Stur donderdag een mail. Kort maar krachtig..dat je t leuk vond en dat je hem graag nog eens ziet. Dan merk je het vanzelf. Klote he, dat wachten...sterkte!
O sorry ik zie dat mijn bericht niet helemaal duidelijk geformuleerd is. Ik heb zijn mailadres, hij die van mij niet. Hij was vrij duidelijk, ik wat minder (muurtje opgebouwd de afgelopen jaren). Initiatief ligt dus bij mij:)
Hey X!

Hoe gaat het?

Ik wilde even laten weten dat ik het "toen en toen" erg leuk met je vond.

Heb je zin om *dan en dan* wat te gaan drinken?

Groetjes

Y

(Dan en dan een specifieke dag noemen..)
Ah ok, dan gewoon mailen. Wat let je? Kort en krachtig; hey, vond het erg gezellig en mocht je nog een keer zin hebben om af te spreken, dan zeg ik geen nee.
De wereld vergaat niet wanneer je 3 dagen geen contact hebt, hoor. Wat eliana zegt.
kul
anoniem_145663 wijzigde dit bericht op 03-07-2012 20:24
Reden: achterhaald
% gewijzigd
gewoon wat leuks mailen, niet te formeel, maar zo van, hey, was gezellig, wat doe je van het weekend?

leuk toch :-)
..popcorn?
Was het niet alleen maar seks?
Als hij TO toch nog een keer wou zien had hij allang gereageerd lijkt me zo!!
Nou...al wat gestuurd?

Ik vind het toch een beduidend verschil dat jij zijn gegevens wel hebt en hij die van jou niet.

Mailen dus!
Thnx voor jullie reacties!

Ja alleen e-mail... idd beetje onpersoonlijk

Eenmalige actie... pff, hoop het niet, hij is leuk!!

Thnx marsepeintje, je hebt me over de streep getrokken, ik heb gemaild! Niet meer teveel over nagedacht en gewoon iets gestuurd in de trant van 'hej, hoe gaat het met je? ik vond het afgelopen weekend erg geslaagd met je en zou je graag nog eens zien..

Nu maar hopen dat hij reageert...... Zou toch wel een beetje teleurgesteld zijn als dat niet gebeurd...We will see!
Goed van je...hou ons op de hoogte! :-)
Laat je het weten?
Lees het boek; de ideale vrouw is een bitch ! Misschien gaat het volgende x beter
Heb jij je als een "bitch" gedragen om deze man waar je t op het forum over hebt, voor je te "winnen" dan, Uhuhja?
Update!! Hij heeft een berichtje terug gestuurd! Superleuk!! Komt erop neer dat hij het erg leuk vond om een berichtje van mij te ontvangen, dat hij het een bijzondere ontmoeting vond en graag met me wil afspreken! YEAH!!! leuk!!

Benieuwd hoe het gaat lopen! Thnx voor de tips meiden!

@uhuhja: dat boek ken ik!! leuk boek met mooie inzichten! een aantal waren al onderdeel van mijn leven maar een aantal schhuif ik ook weer net zo hard opzij! Moet ook bij je passen he.

Oooo maar deze man is LEUK!!! haha. Sorry meiden, ik ga met een grote grijns op mijn gezicht richting terras! Lunchen met vriendinnetje op mijn vrije dag, ook niet verkeerd!
Ik zou ook even de Telegraaf bellen. Want dit is echt wereldnieuws.
@aranea: goed idee ga ik gelijk doen! staat het morgen op de voorpagina!
Ik heb dat boek ook gelezen.. Ieder wief dat zich zo gedraagt zal vooral een vent vinden die NIET bij haar past. Je moet gewoon jezelf zijn.. Dan duurt het wellicht wat langer, maar dan hoef je niet je leven lang die facade op te houden.
Leuk, hou ons op de hoogte!!!
quote:Marsepeintje schreef op 05 juli 2012 @ 04:03:

Heb jij je als een "bitch" gedragen om deze man waar je t op het forum over hebt, voor je te "winnen" dan, Uhuhja?

Het boek bestaat echt en ik kan het werkelijk waar iedere vrouw ongeacht leeftijd aanraden !! Bitch is een negatief woord geworden, wat het zeker niet betekent in dit boek !

maar ja ik heb mij indd zo gedragen dat hij wel geintereseerd moest zijn in iemand die zo blij is met haar leven en zeker geen man nodig heeft om dat te bereiken (niet dat ik dat moest spelen,dat is er van mij geworden, door schade en schande wordt men rijk ) Niet altijd en meteen totaal beschikbaar zijn voor iemand en laten zien dat je je eigen leven hebt en boontjes dopt... en zekerssssss niet als jij al een mail gestuurd hebt gaan nadenken wat je daarna nog meer kan sturen(zoals in dit topic staat), terwijl je nog geen reactie terug ontvangen hebt, fout fout fout en a-sexy ook ! Een vrouw die te graag wil vinden mannen eng en lopen ze van weg... een vrouw die moeilijk te peilen is en onbereikbaar vinden ze opwindend, ga jezelf maar na... ik kan nu van beide kanten meepraten indd, nu dat mijn vriend altijd beschikbaar voor mij is verlies ik mijn interesse omdat ik denk; ik heb hem toch al !

Het is gewoon een advies doe er je voordeel mee, maar nogmaals ik zou het boek gaan lezen !
Enne jewell... ik ben super blij voor je ! niets wat ik schreef was naar bedoeld maar gewoon mijn reactie op wat ik las...

en eliana het moet geen toneelstuk zijn. je moet je gewoon echt zo voelen ! Als een lot uit de loterij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven