Grappen op de campin

05-07-2012 20:54 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week gaan we met een groepje naar een Camping in duitsland, waarbij ook de kermis van Dusseldorf bij zit. Altijd supergezellig en veel lachen etc.

Nu willen we eigenlijk een beetje onzin gaan uithalen bij de andere mensen die mee gaan met ons.

Iemand leuke ideeen tips e.d. om elkaar een beetje ''te plagen'' en/of '' in de zeik zetten'' op een leuke manier?

Ben zelf nooit echt gaan kamperen alleen ieder jaar dat weekend dus ben niet zo heel creatief in zulke dingen.

Alvast bedankt!
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
O en de scheerschuim grap. Die deed huisgenoot bij mij.

Lag ik weer ns te slapen. Deed hij scheerschuim op m'n hand. En ging hij met een grasspriet aan m'n neus kriebelen.

Dus toen ging ik automatisch slaan, omdat je in je slaap kennelijkdenkt dat t n mug oid is.

En zat ik onder met scheerschuim.
ach kom op...als zij dit nou leuk vind.

Ik zie hier wel kinderachtiger voorbij komen.
quote:boterblommetje schreef op 05 juli 2012 @ 21:22:

Ik zie hier wel kinderachtiger voorbij komen.Zoals?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:boterblommetje schreef op 05 juli 2012 @ 21:22:

ach kom op...als zij dit nou leuk vind.

Ik zie hier wel kinderachtiger voorbij komen.

als zij dat nou leuk vindt moet ze haar eigen kleren of gezicht verneuken. Als voorbeeld.

Niet bij iemand anders.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik heb op een excursie een keer de buitentent van een docent omgedraaid, zodat de ingang van de binnentent niet de ingang van de buitentent was.

Flauw, maar wel grappig, helaas wist hij meteen wie het gedaan had, hij kon er wel om lachen. 10 minuten later werd ik in een onbewaakt moment door hem het meer ingesmeten, kon ik ook wel om lachen.

Bij zulke grappen is het wel belangrijk dat je alleen maar grappen uithaalt die je zelf ook kan waarderen.

Die suikerklontjes zijn wel echt heel cool!
quote:pompedom schreef op 05 juli 2012 @ 21:26:

Ik heb op een excursie een keer de buitentent van een docent omgedraaid, zodat de ingang van de binnentent niet de ingang van de buitentent was.

Flauw, maar wel grappig, helaas wist hij meteen wie het gedaan had, hij kon er wel om lachen. 10 minuten later werd ik in een onbewaakt moment door hem het meer ingesmeten, kon ik ook wel om lachen.

Bij zulke grappen is het wel belangrijk dat je alleen maar grappen uithaalt die je zelf de ander ook kan waarderen.

Die suikerklontjes zijn wel echt heel cool!
Gaan jullie ook vast bierkratten muren bouwen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Saar, ik bedoelde dat je grappen moet uithalen die je als iemand anders dat bij jou flikt je die ook nog leuk vindt.

Als iemand mijn buitentent omdraait of me met 30 graden in het meer gooit of schuimende suikerklontjes in mijn koffie doet, zou ik daarom ook lachen.

Dat bedoelde ik.

Daarom denk ik dus dat je zulke grappen wel kunt uithalen.

Jeukpoeder in de slaapzak, folie op de wcbril zou ik daarentegen niet kunnen waarderen en daarom nooit doen.
Wat lucht uit iemands luchtbed laten en dan de slang van de pomp op het verkeerde gat doen waardoor er alleen maar nóg meer lucht uit het luchtbed gaat.
quote:pompedom schreef op 05 juli 2012 @ 21:31:

Saar, ik bedoelde dat je grappen moet uithalen die je als iemand anders dat bij jou flikt je die ook nog leuk vindt.

Als iemand mijn buitentent omdraait of me met 30 graden in het meer gooit of schuimende suikerklontjes in mijn koffie doet, zou ik daarom ook lachen.

Dat bedoelde ik.

Daarom denk ik dus dat je zulke grappen wel kunt uithalen.

Jeukpoeder in de slaapzak, folie op de wcbril zou ik daarentegen niet kunnen waarderen en daarom nooit doen.Maar waarom denk jij dat die omgedraaide tent wel wordt gewaardeerd?
Nou omdat het niks kapot/vies maakt, binnen 3 minuten te herstellen is, daarom eigenlijk.

Ik zou het iig niet erg vinden als iemand dat bij mij doet.
Ik lees de topictitel "grappen op de camping" ik denk "ik ga checken! Lachen gieren brullen"

Blijkt hier een blik humorloze dames te zijn opengetrokken...

Jullie gaan zeker ook nooit naar de camping hé!
Geen PMS en ook niet humorloos.

Wel ver verwijderd van het niveau 'folie op de wc en snor tekenen'.

We zijn niet de enigen hoor, de meeste volwassenen - en kinderen- vinden dat niet grappig.

Jij vindt het schaterlachen, nou, hopen dat iemand zo lief is die grappen bij je uit te halen dan.
quote:pompedom schreef op 05 juli 2012 @ 21:35:

Nou omdat het niks kapot/vies maakt, binnen 3 minuten te herstellen is, daarom eigenlijk.

Ik zou het iig niet erg vinden als iemand dat bij mij doet.

Nee, dat blijkt

Ga er maar gewoon van uit dat dit soort dingen niet lollig zijn. Hoe lullig is het als je ruzie krijgt op je vakantie door een kut 'geintje'.
quote:secondhandsuus schreef op 05 juli 2012 @ 21:36:

Jullie gaan zeker ook nooit naar de camping hé!

Járenlang gecampeerd.

Maar nooit van die onderbroekenlol hoeven verduren. Gelukkig.

Nou ik er aan denk..........

Ik kan me een keer herinneren dat twee pubers ( mag ik toch aannemen, anders wel héél triest ) in het donker alle tenten langsgingen met zo'n masker.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
folie op wc en snor tekenen zijn ook niet de voorbeelden die TO bedacht heeft.

Die komen van de dames die het niet leuk vinden...(wie wel?)
quote:boterblommetje schreef op 05 juli 2012 @ 21:43:

folie op wc en snor tekenen zijn ook niet de voorbeelden die TO bedacht heeft.

Die komen van de dames die het niet leuk vinden...(wie wel?)Lees jij eens even terug.
Folie kwam van mij.
Dat ligt er toch ook helemaal aan met wie je gaat. Als je met een stel mensen gaat die de humor van onderbroekenlol wel in ziet heb je een leukere vakantie dan is er toch niets mis met onderbroekenlol?
Dan nog zijn grappen die in het moment ontstaan het leukste. Vind ik.
quote:saaaaar81 schreef op 05 juli 2012 @ 21:45:

[...]

Lees jij eens even terug.

Waarom die gebiedende wijs,niet nodig hoor..

Miss Acy dus die het voorstelde maar iig niet TO zelf.

Wie zegt dat dit de soort grappen zijn waar zij naar op zoek is?
quote:secondhandsuus schreef op 05 juli 2012 @ 21:48:

Dat ligt er toch ook helemaal aan met wie je gaat. Als je met een stel mensen gaat die de humor van onderbroekenlol wel in ziet heb je een leukere vakantie dan is er toch niets mis met onderbroekenlol?Precies. En voor de rest eens met pompedom; zolang er niets kapot gaat of vies gemaakt wordt, kan ik meestal de lol er ook wel van inzien. Maar het ligt ook aan het gezelschap.
quote:istar_ schreef op 05 juli 2012 @ 21:49:

Dan nog zijn grappen die in het moment ontstaan het leukste. Vind ik.In ieder geval leuker dan de geintjes waarbij je een heel arsenaal aan huishoudelijke spullen voor nodig hebt op die gezellige fopwinkel voor moet leeg kopen.
quote:boterblommetje schreef op 05 juli 2012 @ 21:50:

[...]

Waarom die gebiedende wijs,niet nodig hoor..

Miss Acy dus die het voorstelde maar iig niet TO zelf.

Wie zegt dat dit de soort grappen zijn waar zij naar op zoek is?

Welke gebiedende wijs?

TO vond het lollig. Had je kunnen lezen als je je de moeite had genomen.
Ach, jarenlang gekampeerd, jarenlang met een droogkloot van een vader.

Tentgrap, check.

Afwasgrap, check.

In een meer gegooid worden, check.

Jammer genoeg komen mijn ouders volgende week zondag pas terug en heb ik dus geen grappen voor je, alleen de oudjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven