Grappen op de campin
donderdag 5 juli 2012 om 20:54
Volgende week gaan we met een groepje naar een Camping in duitsland, waarbij ook de kermis van Dusseldorf bij zit. Altijd supergezellig en veel lachen etc.
Nu willen we eigenlijk een beetje onzin gaan uithalen bij de andere mensen die mee gaan met ons.
Iemand leuke ideeen tips e.d. om elkaar een beetje ''te plagen'' en/of '' in de zeik zetten'' op een leuke manier?
Ben zelf nooit echt gaan kamperen alleen ieder jaar dat weekend dus ben niet zo heel creatief in zulke dingen.
Alvast bedankt!
Nu willen we eigenlijk een beetje onzin gaan uithalen bij de andere mensen die mee gaan met ons.
Iemand leuke ideeen tips e.d. om elkaar een beetje ''te plagen'' en/of '' in de zeik zetten'' op een leuke manier?
Ben zelf nooit echt gaan kamperen alleen ieder jaar dat weekend dus ben niet zo heel creatief in zulke dingen.
Alvast bedankt!
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
donderdag 5 juli 2012 om 21:54
donderdag 5 juli 2012 om 21:54
quote:missy_acy schreef op 05 juli 2012 @ 21:10:
O ja, bij m'n huisgenoot, die bang was voor spinnen, ving ik wel eens n spin in n potje. Zo groot mogelijk.
En als hij dan op de bank sliep, zoals gewoonlijk, san zette ik die spin vlak voor z'n hoofd. Precies in t zicht zeg maar.
En dan maakte ik hem wakker, en gilde hij de halve buurt bij elkaar.Wie dit bij mij flikt is nog niet jarig! Tjongejonge, doe je toch niet. Als je echt bang bent voor spinnen komt dit echt niet over als een grap. Respectloos.
O ja, bij m'n huisgenoot, die bang was voor spinnen, ving ik wel eens n spin in n potje. Zo groot mogelijk.
En als hij dan op de bank sliep, zoals gewoonlijk, san zette ik die spin vlak voor z'n hoofd. Precies in t zicht zeg maar.
En dan maakte ik hem wakker, en gilde hij de halve buurt bij elkaar.Wie dit bij mij flikt is nog niet jarig! Tjongejonge, doe je toch niet. Als je echt bang bent voor spinnen komt dit echt niet over als een grap. Respectloos.
donderdag 5 juli 2012 om 21:55
quote:saaaaar81 schreef op 05 juli 2012 @ 21:52:
[...]
Welke gebiedende wijs?
TO vond het lollig.
Had je kunnen lezen als je je de moeite had genomen.Lees jij eens even terug..best gebiedend en als je gaat lopen katten kun je ook gewoon zeggen wat je probleem is.
Ik heb hier absoluut geen zin aan.
de groeten
[...]
Welke gebiedende wijs?
TO vond het lollig.
Had je kunnen lezen als je je de moeite had genomen.Lees jij eens even terug..best gebiedend en als je gaat lopen katten kun je ook gewoon zeggen wat je probleem is.
de groeten
donderdag 5 juli 2012 om 21:55
[quote]boterblommetje schreef op 05 juli 2012 @ 21:43:
folie op wc en snor tekenen zijn ook niet de voorbeelden die TO bedacht heeft.
Die komen van de dames die het niet leuk vinden...(wie wel?)[/quote]
Nou, TO dus. Ik zal haar even quoten:
"Ik bedoelde dit gewoon grappig, dus leuke onzin uithalen bij andere.
Dat tekenen op het gezicht is inderdaad wel een goeie, maar moet dan ffe kijken wie vast slaapt met de rits haha.
En de folie op de wc is inderdaad heel leuk! "
Nou, daar reageren mensen dus op. Had jij wel gelezen?!
Dat tekenen op het gezicht is inderdaad wel een goeie, maar moet dan ffe kijken wie vast slaapt met de rits haha.
Nou, daar reageren mensen dus op. Had jij wel gelezen?!
donderdag 5 juli 2012 om 21:57
quote:rococo schreef op 05 juli 2012 @ 21:55:
Nou, daar reageren mensen dus op. Had jij wel gelezen?!Nou shoot me,die post dus even niet.
Nou, daar reageren mensen dus op. Had jij wel gelezen?!Nou shoot me,die post dus even niet.
donderdag 5 juli 2012 om 21:58
quote:boterblommetje schreef op 05 juli 2012 @ 21:55:
[...]
Lees jij eens even terug..best gebiedend en als je gaat lopen katten kun je ook gewoon zeggen wat je probleem is.
de groeten
Katten? Je had het wel geweten als ik daar mee was begonnen.
Heb je vriendelijk verwezen wat je moest doen om het topic te volgen.
Kus kus
[...]
Lees jij eens even terug..best gebiedend en als je gaat lopen katten kun je ook gewoon zeggen wat je probleem is.
de groeten
Katten? Je had het wel geweten als ik daar mee was begonnen.
Heb je vriendelijk verwezen wat je moest doen om het topic te volgen.
Kus kus
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
donderdag 5 juli 2012 om 22:00
donderdag 5 juli 2012 om 22:02
http://upload.wikimedia.o ... haetopelma_aegyptiaca.jpg
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 5 juli 2012 om 22:03
quote:mrsstanleywalker schreef op 05 juli 2012 @ 22:01:
Echt, zoveel agressie om een onschuldig spinnetje? Joh...
Ja.
Ik ben echt ontzettend bang voor spinnen. Onverwachts een spin heel dichtbij is voor mij hartkloppingen, huilen, paniek en wegrennen.
Vervolgens heb ik het uur daarna nog steeds hartkloppingen, trillende handen en hoofdpijn.
Echt, zoveel agressie om een onschuldig spinnetje? Joh...
Ja.
Ik ben echt ontzettend bang voor spinnen. Onverwachts een spin heel dichtbij is voor mij hartkloppingen, huilen, paniek en wegrennen.
Vervolgens heb ik het uur daarna nog steeds hartkloppingen, trillende handen en hoofdpijn.