Grappen op de campin
donderdag 5 juli 2012 om 20:54
Volgende week gaan we met een groepje naar een Camping in duitsland, waarbij ook de kermis van Dusseldorf bij zit. Altijd supergezellig en veel lachen etc.
Nu willen we eigenlijk een beetje onzin gaan uithalen bij de andere mensen die mee gaan met ons.
Iemand leuke ideeen tips e.d. om elkaar een beetje ''te plagen'' en/of '' in de zeik zetten'' op een leuke manier?
Ben zelf nooit echt gaan kamperen alleen ieder jaar dat weekend dus ben niet zo heel creatief in zulke dingen.
Alvast bedankt!
Nu willen we eigenlijk een beetje onzin gaan uithalen bij de andere mensen die mee gaan met ons.
Iemand leuke ideeen tips e.d. om elkaar een beetje ''te plagen'' en/of '' in de zeik zetten'' op een leuke manier?
Ben zelf nooit echt gaan kamperen alleen ieder jaar dat weekend dus ben niet zo heel creatief in zulke dingen.
Alvast bedankt!
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
donderdag 5 juli 2012 om 22:04
quote:mrsstanleywalker schreef op 05 juli 2012 @ 22:01:
Zijn jullie ook zo bang voor muizen?
Nee, dat dan weer niet.
Maar ik ken bijv. iemand die serieus zou gaan huilen - na het schreeuwen en wegrennen waarschijnlijk - als ze zou denken dat ze een rat zou zien. Kan een ander wel lollig een rubberen rat in d'r bed stoppen, maar als je haar fobie zou kennen en je doet dit bewust geloof ik niet dat dat ooit nog écht " goed " zou komen.
Zijn jullie ook zo bang voor muizen?
Nee, dat dan weer niet.
Maar ik ken bijv. iemand die serieus zou gaan huilen - na het schreeuwen en wegrennen waarschijnlijk - als ze zou denken dat ze een rat zou zien. Kan een ander wel lollig een rubberen rat in d'r bed stoppen, maar als je haar fobie zou kennen en je doet dit bewust geloof ik niet dat dat ooit nog écht " goed " zou komen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 5 juli 2012 om 22:09
donderdag 5 juli 2012 om 22:11
donderdag 5 juli 2012 om 22:14
Mwah, zij liet de horenaar los die mijn man in de keuken had gevangen en ik ben echt allergisch voor die beesten. Lees: als in mogelijk dodelijk. Dat zijn nou echt misplaatste grappen, maar geen reden voor ruzie voor mij. Blijft toch mijn man's zusje hè.
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 5 juli 2012 om 22:14
quote:mrsstanleywalker, 3 minuten geleden
Mijn auto kunnen ze met de beste wil van de wereld gelukkig niet optillen, maar wel eens een muis in mijn rijlaars gehad.
Errem muuske!
Oja, suikerstrooier losschroeven. Deden die gasten ook wel eens.
Ik hoorde trouwens ook ooit dat ze iemand met tent en al naar de andere kant van de camping hadden verplaatst snachts. Word je ook raar wakker
Mijn auto kunnen ze met de beste wil van de wereld gelukkig niet optillen, maar wel eens een muis in mijn rijlaars gehad.
Errem muuske!
Oja, suikerstrooier losschroeven. Deden die gasten ook wel eens.
Ik hoorde trouwens ook ooit dat ze iemand met tent en al naar de andere kant van de camping hadden verplaatst snachts. Word je ook raar wakker