***Bar Too Much*** 197***
donderdag 5 juli 2012 om 17:55
quote:jooppie schreef op 05 juli 2012 @ 16:30:
en wat vindt zoon ervan ?
Ja, die is blij.
Vooral blij omdat ie vakantie heeft, en blij omdat ie van die stomme juf af is. En daarna pas blij omdat ie nu eindelijk naar de brugklas gaat.
en wat vindt zoon ervan ?
Ja, die is blij.
Vooral blij omdat ie vakantie heeft, en blij omdat ie van die stomme juf af is. En daarna pas blij omdat ie nu eindelijk naar de brugklas gaat.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 5 juli 2012 om 22:49
Nou, het zit toch weer net niet helemaal naar mijn zin. Blijkbaar kan ik niet goed uitleggen wat ik wil.
Of ik wil iets onmogelijks: niet te kort, maar ik moet niet te snel weer naar de kapper hoeven.
Of ik wil iets onmogelijks: niet te kort, maar ik moet niet te snel weer naar de kapper hoeven.
donderdag 5 juli 2012 om 22:56
quote:Jonari schreef op 05 juli 2012 @ 22:53:
Ja, het is altijd maar weer afwachten. Bij mij zit het vaak na een week of twee pas echt goed.
Heb je al een nieuwe buurvrouw?
Ja, dat is wel het voordeel als ze het iets te kort hebben geknipt: wordt vanzelf beter.
Nee, huis van de buuv moet eerst nog leeg. Huur is per 1 augustus opgezegd, dus de nieuwe buuv komt daarna pas.
Ja, het is altijd maar weer afwachten. Bij mij zit het vaak na een week of twee pas echt goed.
Heb je al een nieuwe buurvrouw?
Ja, dat is wel het voordeel als ze het iets te kort hebben geknipt: wordt vanzelf beter.
Nee, huis van de buuv moet eerst nog leeg. Huur is per 1 augustus opgezegd, dus de nieuwe buuv komt daarna pas.