***Bar Too Much*** 197***
woensdag 4 juli 2012 om 09:19
Ik ga met mijn jongste schatje naar de kapper straks en dan hier ergens lunchen (bij de Hema om precies te zijn, daar hebben ze zijn lievelingsbroodjes).
Had ik al verteld dat jongste een vrije dag heeft?
Morgen is zijn allerlaatste basisschooldag.
Had ik al verteld dat jongste een vrije dag heeft?
Morgen is zijn allerlaatste basisschooldag.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 4 juli 2012 om 09:22
Ja Joopp, ik heb ook nog een keer extra nagevraagd of die vrije dag wel klopte, ik vond het zo gek.
Maar vandaag is wenochtend, gaan alle kinderen aan hun nieuwe klas en leerkracht wennen. En de schoolverlaters hebben daar volgend jaar geen nieuwe klas, dus die zijn vrij. Logisch dus.
Maar vandaag is wenochtend, gaan alle kinderen aan hun nieuwe klas en leerkracht wennen. En de schoolverlaters hebben daar volgend jaar geen nieuwe klas, dus die zijn vrij. Logisch dus.
The best things in life are the ones you can't afford.
woensdag 4 juli 2012 om 10:26
woensdag 4 juli 2012 om 18:37
Halloooooo, wij zijn niet gesmolten, maar Jootje had wel iets van gesmolten kaas of zoiets. Was een moeilijke naam, dat weet ik dan wel, en jullie mogen 3X raden, wat ik heb gesmikkeld
En het was wel warm op terras, maar ik zat met mijn rug naar de zon, dus dat ging prima en we hebben ons uiteraard ook van binnen nat gehouden
En het was wel warm op terras, maar ik zat met mijn rug naar de zon, dus dat ging prima en we hebben ons uiteraard ook van binnen nat gehouden
donderdag 5 juli 2012 om 00:43
Hier een idioot drukke dag. Het leken er wel 3.
Vanmorgen met Elfje op een andere school gaan kijken en de knoop doorgehakt, was een verrassing voor de oude school, dus daar moest ook gepraat. Vanmiddag bleek dat ze De Zoon al een paar dagen missen op de opvang en dat Wies dus niet degene is die bepaalt dat het vakantie is Ze bleken haar er niet eens te kennen. Jammer. Of hij morgen komt? Denk het niet. Morgenochtend gaan we naar de kliniek en horen we meer over het hersenoperatietraject, de rest van de dag is daardoor, wat het ook wordt, hoe dan ook al naar de klote. Tussendoor probeer ik de spullen te pakken om op vakantie te gaan. Heb vanmiddag met de meiden schoenen gekocht. Duizend wassen gedraaid. Apotheek. Examenborrel. Kinderen entertainen. Pizza. Puinruimen.
En nu lig ik in bed en is het huis nog steeds een zooi.
Vanmorgen met Elfje op een andere school gaan kijken en de knoop doorgehakt, was een verrassing voor de oude school, dus daar moest ook gepraat. Vanmiddag bleek dat ze De Zoon al een paar dagen missen op de opvang en dat Wies dus niet degene is die bepaalt dat het vakantie is Ze bleken haar er niet eens te kennen. Jammer. Of hij morgen komt? Denk het niet. Morgenochtend gaan we naar de kliniek en horen we meer over het hersenoperatietraject, de rest van de dag is daardoor, wat het ook wordt, hoe dan ook al naar de klote. Tussendoor probeer ik de spullen te pakken om op vakantie te gaan. Heb vanmiddag met de meiden schoenen gekocht. Duizend wassen gedraaid. Apotheek. Examenborrel. Kinderen entertainen. Pizza. Puinruimen.
En nu lig ik in bed en is het huis nog steeds een zooi.
donderdag 5 juli 2012 om 07:37
donderdag 5 juli 2012 om 08:06
donderdag 5 juli 2012 om 08:35