interieur

04-07-2012 15:23 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik heb wat advies nodig voor onze woonkamer, Deze is volledig verbouwd en wit gestuct en moet ik nu gaan indelen, wat hebben we allemaal al?

*Een wit eiken eettafel met zwarte lederen stoelen(staat in de eetkamer los van de woonkamer)

*een bruin of zwart kleed(moeten de keuze nog maken)

*Een salontafel voor op het kleed:

*Een vloer van tigerwood gonzales Muiracatiara:

Voor de rest is het helemaal kaal en ik ben even confused over welke kleuren ik moet gaan gebruiken, welke kleur bank, enz ik weet dat het persoonlijke smaak is maar hoop toch dat jullie wat tips hebben.

Kleuren die ik dacht:

*true jade

*true purple

* true brown

*royal indigo

*True jade

*True purple

*True brown

*Royal indigo

*tender lilac

*fine sky

*fine ocean

*Soft brown

*Rich rose

Dat zijn een beetje de kleuren die worden aangeraden bij deze vloer: http://www.lieverdink.nl/ ... 706/muiracatiara_fsc.html

Mijn vriend stelt echter fel lime groen voor, iets waar ik mijn twijfels bij heb.

Wie kan ons helpen, tips geven ideeën en inspiratie zodat we ons droomhuisje kunnen gaan inrichten.
en dat wat Lola hierboven zegt heb ik dus ook gedaan. 1 muur van dat oud blauwe met de witte piano ervoor.

Om 2 redenen:

- ik hou van blauw en ik hou van oude kleuren, oud blauw dus

- De witte piano steekt veel beter af bij blauw dan bij bijvoorbeeld een witte muur, of een gebroken witte muur (flets).

Ik raad legerwoman aan om eerst te kijken wat ze zelf echt mooi vindt en daarin mogelijkheden te zoeken en DURF een beetje creatief te zijn en te spelen door combineren.

Durf je eigen stempel te zetten op je eigen interieur, in wat je ZELF mooi vindt. Niet wat de mode en de trends voorschrijven.
quote:iones schreef op 05 juli 2012 @ 14:29:

en dat wat Lola hierboven zegt heb ik dus ook gedaan. 1 muur van dat oud blauwe met de witte piano ervoor.

Om 2 redenen:

- ik hou van blauw en ik hou van oude kleuren, oud blauw dus

- De witte piano steekt veel beter af bij blauw dan bij bijvoorbeeld een witte muur, of een gebroken witte muur (flets).

Ik raad legerwoman aan om eerst te kijken wat ze zelf echt mooi vindt en daarin mogelijkheden te zoeken en DURF een beetje creatief te zijn en te spelen door combineren.

Durf je eigen stempel te zetten op je eigen interieur, in wat je ZELF mooi vindt. Niet wat de mode en de trends voorschrijven.Inderdaad, is het niet mooi doe je het gewoon opnieuw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven