boehoe ik snap het nieeee :-(

06-07-2012 23:50 58 berichten
Lief en ik zitten op de bank. Net thuis van een drankje drinken in de stad, hij moet morgen werken dus niet al te laat naar bed. Nu nog even Comedy Central aan. En: Hij lacht zich echt serieus een breuk om Seinfeld, maar hoe ik ook mijn best doe: Ik vind het gewoon echt niet grappig. Echt niet. De acteurs zijn irritant en de grappen zijn niet leuk. En het ergste is: Vriend probeert het aan me uit te leggen, maar ik word er niet warm of koud van.

Wat vind jouw vriend echt heel leuk wat jij niet kan uitstaan?
**
anoniem_64bb983aaa6ed wijzigde dit bericht op 06-07-2012 23:51
Reden: dubbel is niet nodig!
% gewijzigd
Momenteel geen vriend, maar het grote struikelblok met m'n ex: New Kids, urgh...
Alle reacties Link kopieren
Beavis & Butthead

Afgrijselijk vind ik dat! En hij maar grinniken. Aaargh...
Cabaret. Ik heb er gewoon het geduld niet voor zo'n hele voorstelling te volgen. Momenteel vind ik Jandino Asporaat dan wel weer grappig. Eerder ging het nog wel met Najib Amhali en Arie&Sylvester.
Zelfde humor hier, dus geen problemen...
Allerlei tekenfilms. Mij maken ze teveel herrie. Ook een irritante tv-gewoonte van mijn vriend: als hij aan het zappen is, en langs een film komt die hem wel leuk lijkt, blijft hij kijken, ook al is die film al dik een uur bezig. Zijn familieleden doen dit ook allemaal, heel irritant!
quote:sciath schreef op 06 juli 2012 @ 23:51:

Momenteel geen vriend, maar het grote struikelblok met m'n ex: New Kids, urgh...

Oh jaaaaaa! Herkenning. Vriend wilde ook echt heel graag naar die film. Nou, mooi niet dat ik mee ging. Vervolgens zijn ze met allemaal mannen gegaan en kon ik dus nog een week al die "hilarische" filmquotes aanhoren. *zucht*

En Nanna: Beavis and Butthead. Zo NIET grappig.

Giulietta Capuletti: Hier is het andersom. Ik lach heel hard om Jorgen Raymann, Najib en Bert Visser, vriend vindt dat allemaal niet grappig.
zijn eigen humor, en die van mijn schoonouders/familie
Van Kooten en de Bie, vreselijk vind ik. Vriend lacht zich helemaal rot. Verder heb ik een gigantische hekel aan onderbroekenlol (André van Duin enzo). Cabaret vinden we allebei leuk, Theo Maassen, Javier Guzman, etc..
Ik vind Kramer wel hilarisch.. Verder vinden vriend en ik dezelfde programma's leuk..
Penelopeia; ik heb een vriendin die dat ook doet. Heb ik ook nooit gesnapt. Ik bedoel; je hebt dan toch al de helft gemist? Hoe kan je het dan nog volgen? Da's toch niet leuk meer? Tekenfilms vinden we allebei leuk. Moeten altijd heel hard lachen om Stewie van Family Guy.
Family Guy en American Dad

BBC3 en Comedy Central hebben rond 1 uur ´s-nachts een leuk op elkaar afgestemd schema waarbij die twee series elkaar zo ongeveer opvolgen. Minstens anderhalf uur lol. Voor m'n man dan, ik erger me dood. En dat wordt steeds erger want ik ken alle afleveringen zo ongeveer van buiten inmiddels.
Vriend en ik zitten heel erg op één lijn qua programma's en humor (Little Britain, Koefnoen, Draadstaal), behalve dus op cabaretvlak. Tsja. Er zijn ergere dingen.
Geen vriend, maar Friends vind ik maar saai en suf en ik heb echt meerdere mensen in mijn vrienden/kenissen kring die halve scenes uit hun hoofd weten en daar dan aan refereren. "Net als toen Ross ."
Al die Star-shit, starwars, startreck starfuck, weet ik het. En alle ander sf onzin.

En hij gaat zuchtend en steunend boven achter de pc zitten als ik een keer Grey's Anatomy kijk

Humor is wel een beetje hetzelfde, al vindt mijn man eerder iets hilarisch dan ik.
Opera.
Waar zit de any-key?
quote:houston77007 schreef op 07 juli 2012 @ 00:19:

Opera.ow ja. Requiem van Verdi en dan loei hard
Funniest homevideos e.d. programma's Ik vind ze verschrikkelijk maar hij ligt in een deuk.
quote:borderwalk schreef op 07 juli 2012 @ 00:09:

Friends vind ik maar saai en suf en ik heb echt meerdere mensen in mijn vrienden/kenissen kring die halve scenes uit hun hoofd weten en daar dan aan refereren. "Net als toen Ross ."Oooh, dat is zooo gay..
Don't touch the button... Don't ever touch the button! Oh no, it's printing!
O gruwel, Seinfeld. *ril*

EN WAAROM SCHREEUWT IEDEREEN ZO HARD IN DIE SERIE ???
quote:imcoolerthanyou schreef op 07 juli 2012 @ 00:21:

Funniest homevideos e.d. programma's Ik vind ze verschrikkelijk maar hij ligt in een deuk.

Oh de horror!

En sinds kort is er 'n pc aangesloten op de tv, dus kunnen we nu uren lang bloopers, funniest homevideo's en andere hilarische momenten bekijken via you tube...
quote:penelopeia schreef op 06 juli 2012 @ 23:57:

Ook een irritante tv-gewoonte van mijn vriend: als hij aan het zappen is, en langs een film komt die hem wel leuk lijkt, blijft hij kijken, ook al is die film al dik een uur bezig.

Dit doet die van mij ook. Zó zinloos! Echt, ik snap daar helemaal niks van.

En Mony Python of alle andere Engelse humor. Kan je vriend echt bij opvegen en ik krijg echt mijn kaken niet van elkaar.
SEINFELD IS HILARISCH!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven