Ja, ik knutsel!
zaterdag 16 juni 2012 om 14:57
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 7 juli 2012 om 10:34
quote:Marels schreef op 07 juli 2012 @ 10:29:
Hoiiiii.
Ik snap dat droogbreien niet hoor.
Heb wel een hele partij Fimo binnen gekregen dus die ga ik eens uitzoeken enzo.
Ik moet wel een nieuwe opbergmethode ervoor gaan bedenken geloof ik.Knutselen natuurlijk, doosje, servetten ( ) .....
Hoiiiii.
Ik snap dat droogbreien niet hoor.
Heb wel een hele partij Fimo binnen gekregen dus die ga ik eens uitzoeken enzo.
Ik moet wel een nieuwe opbergmethode ervoor gaan bedenken geloof ik.Knutselen natuurlijk, doosje, servetten ( ) .....
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 7 juli 2012 om 10:40
zaterdag 7 juli 2012 om 10:47
Wauw Noopes. Díe is mooi!!!
Marels: ik rolde om 8.30 m'n bed uit ongeveer (ja, belachelijk vroeg zo op de zaterdag).
Heb m'n beddengoed al afgehaald, moet zo in de was maar ik ga eerst douchen, kan m'n handdoek daarna meegewassen worden...(uiteraard moet die was ook opgehangen worden) daarna richting de grote stad (met de bus).
Lekker, zelfgemaaktje frietjes (is ook knutselen toch).
Marels: ik rolde om 8.30 m'n bed uit ongeveer (ja, belachelijk vroeg zo op de zaterdag).
Heb m'n beddengoed al afgehaald, moet zo in de was maar ik ga eerst douchen, kan m'n handdoek daarna meegewassen worden...(uiteraard moet die was ook opgehangen worden) daarna richting de grote stad (met de bus).
Lekker, zelfgemaaktje frietjes (is ook knutselen toch).
zaterdag 7 juli 2012 om 10:52
Lijstje dan, dan mogen jullie me coachen vandaag;
- pakketjes wegbrengen
- was opvouwen
- was ophangen
- beddengoed afhalen en wassen
- bed opmaken (voor vanavond is die pas natuurlijk)
- Fimo uitzoeken en ordenen
- woonkamer opruimen
- beneden zoppen
- stofzuiger door de keet
- wc schoonmaken
- woonkamer en gang dweilen
- slaapkamer opruimen
- slaapkamer zoppen en stofzuigen
- afwas
- frietjes snijden
- nieuwe snaren op de gitaar
- gitaar poetsen en fretbord in de olie zetten
Lijstje wordt wel voor het hele weekend geloof ik.
Wie coacht mij?
- pakketjes wegbrengen
- was opvouwen
- was ophangen
- beddengoed afhalen en wassen
- bed opmaken (voor vanavond is die pas natuurlijk)
- Fimo uitzoeken en ordenen
- woonkamer opruimen
- beneden zoppen
- stofzuiger door de keet
- wc schoonmaken
- woonkamer en gang dweilen
- slaapkamer opruimen
- slaapkamer zoppen en stofzuigen
- afwas
- frietjes snijden
- nieuwe snaren op de gitaar
- gitaar poetsen en fretbord in de olie zetten
Lijstje wordt wel voor het hele weekend geloof ik.
Wie coacht mij?
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 7 juli 2012 om 11:03
zaterdag 7 juli 2012 om 11:06
quote:snjokorn schreef op 06 juli 2012 @ 21:09:
Thanx Ikbenik
Wanneer plak jij een fotootje van je speksteen?? *kijkt heeeeeel erg lief*Klinkt wrs als een smoesje, maar ik heb het grootste werk (een pijl in wit speksteen) al afgewerkt, in de olie gezet, ingepakt en aan iemand kado gedaan...! Had er zelf eigenlijk ook wel even een foto van willen hebben voordat ik 'm wegdeed, maar fototoestel was mee op vakantie met m'n man. (En ik heb als enige in heel NL wrs niet zo'n handige hippe Iphone)
Thanx Ikbenik
Wanneer plak jij een fotootje van je speksteen?? *kijkt heeeeeel erg lief*Klinkt wrs als een smoesje, maar ik heb het grootste werk (een pijl in wit speksteen) al afgewerkt, in de olie gezet, ingepakt en aan iemand kado gedaan...! Had er zelf eigenlijk ook wel even een foto van willen hebben voordat ik 'm wegdeed, maar fototoestel was mee op vakantie met m'n man. (En ik heb als enige in heel NL wrs niet zo'n handige hippe Iphone)
zaterdag 7 juli 2012 om 11:07
zaterdag 7 juli 2012 om 11:11
Goedemorgen ikbenik!
Jammer dat je geen foto van de steen gemaakt hebt. *ik heb ook niet zo'n hippe telefoon die veel meer kan dan bellen en smssen*
Fijn dat je mee coached.
Als we vast cijfers geven voor de wíl (en het lijstje) zou Marels dan harder gaan werken??
Marels:
Jammer dat je geen foto van de steen gemaakt hebt. *ik heb ook niet zo'n hippe telefoon die veel meer kan dan bellen en smssen*
Fijn dat je mee coached.
Als we vast cijfers geven voor de wíl (en het lijstje) zou Marels dan harder gaan werken??
Marels:
zaterdag 7 juli 2012 om 11:13
Hoe doen jullie dat met het plaatsen van fotootjes..? Want het lukt mij niet om ze rechtstreeks vanuit mn pc op het VF te zetten. Dan moet ik ze eerst bijv op Hyves ofzo zetten, (kost ook weer even tijd voordat me dat gelukt is, en sommige foto's WIL ik helemaal niet op mn hyves hebben, maar alleen hier op het VF delen), ...hoe lossen jullie dat op..?