Ja, ik knutsel!
zaterdag 16 juni 2012 om 14:57
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 7 juli 2012 om 11:27
- pakketjes wegbrengen
- was opvouwen
- was ophangen
- beddengoed afhalen en wassen
- bed opmaken (voor vanavond is die pas natuurlijk)
- Fimo uitzoeken en ordenen
- woonkamer opruimen
- beneden zoppen
- stofzuiger door de keet
- wc schoonmaken
- woonkamer en gang dweilen
- slaapkamer opruimen
- slaapkamer zoppen en stofzuigen
- afwas
- frietjes snijden
- nieuwe snaren op de gitaar
- gitaar poetsen en fretbord in de olie zetten
- voortuin toonbaar maken (lees, grootste plukken onkruid er uit)
Best productief al toch?
Wel de voortuin toegevoegd want ik trok net de gordijnen open en die is schandaaalig dus.
Kloteregen van de laatste tijd, groeit het onkruid veel te snel.
- was opvouwen
- was ophangen
- beddengoed afhalen en wassen
- bed opmaken (voor vanavond is die pas natuurlijk)
- Fimo uitzoeken en ordenen
- woonkamer opruimen
- beneden zoppen
- stofzuiger door de keet
- wc schoonmaken
- woonkamer en gang dweilen
- slaapkamer opruimen
- slaapkamer zoppen en stofzuigen
- afwas
- frietjes snijden
- nieuwe snaren op de gitaar
- gitaar poetsen en fretbord in de olie zetten
- voortuin toonbaar maken (lees, grootste plukken onkruid er uit)
Best productief al toch?
Wel de voortuin toegevoegd want ik trok net de gordijnen open en die is schandaaalig dus.
Kloteregen van de laatste tijd, groeit het onkruid veel te snel.
zaterdag 7 juli 2012 om 11:32
quote:ikbenik schreef op 07 juli 2012 @ 11:13:
Hoe doen jullie dat met het plaatsen van fotootjes..? Want het lukt mij niet om ze rechtstreeks vanuit mn pc op het VF te zetten. Dan moet ik ze eerst bijv op Hyves ofzo zetten, (kost ook weer even tijd voordat me dat gelukt is, en sommige foto's WIL ik helemaal niet op mn hyves hebben, maar alleen hier op het VF delen), ...hoe lossen jullie dat op..? Ik doe het via tinypic.com
Hoe doen jullie dat met het plaatsen van fotootjes..? Want het lukt mij niet om ze rechtstreeks vanuit mn pc op het VF te zetten. Dan moet ik ze eerst bijv op Hyves ofzo zetten, (kost ook weer even tijd voordat me dat gelukt is, en sommige foto's WIL ik helemaal niet op mn hyves hebben, maar alleen hier op het VF delen), ...hoe lossen jullie dat op..? Ik doe het via tinypic.com
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 7 juli 2012 om 11:48
zaterdag 7 juli 2012 om 11:57
Jeumig Marels, wat een lijst! ik vind je wel Heul Goed Bezig.
Ik ben aan het afkicken van de werkdruk, dus in plaats van de hele dag te hangen heb ik de tuin al gedaan, beddenwas erin gestopt, opgeruimd en gezogen. En de vaatwasser uitgeruimd. Ik vind mezelf dus ook Heul Goed Bezig.
Maar voor Marels dus, om de moed erin te houden:
Go Marels Go
(je merkt, ik ben niet van het strenge coachen).
Ikbenik: ik gebruik voor het uploaden van foto's ook mijnalbum. Makkelijke site is dat. Heb nog een heel aantal foto's klaar staan voor in dit topic!
Ik ben aan het afkicken van de werkdruk, dus in plaats van de hele dag te hangen heb ik de tuin al gedaan, beddenwas erin gestopt, opgeruimd en gezogen. En de vaatwasser uitgeruimd. Ik vind mezelf dus ook Heul Goed Bezig.
Maar voor Marels dus, om de moed erin te houden:
Go Marels Go
(je merkt, ik ben niet van het strenge coachen).
Ikbenik: ik gebruik voor het uploaden van foto's ook mijnalbum. Makkelijke site is dat. Heb nog een heel aantal foto's klaar staan voor in dit topic!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
zaterdag 7 juli 2012 om 12:39
Ik heb dus een set Fimo op inet besteld. Met het risico dat het een beetje ingedroogd is.
Om die reden zei ze "ik zal er mijn halve pakjes ook bij doen.
Gevolg; een hele zak vol halve pakjes en een overschattig mandje met toebehoren. Waaronder glaslak, matlak, goudpoeder, sneeuw, belletjes, schelpjes, steentjes, mesjes, en andere toebehoren
Dat ben ik nu aan het uitzoeken.
Om die reden zei ze "ik zal er mijn halve pakjes ook bij doen.
Gevolg; een hele zak vol halve pakjes en een overschattig mandje met toebehoren. Waaronder glaslak, matlak, goudpoeder, sneeuw, belletjes, schelpjes, steentjes, mesjes, en andere toebehoren
Dat ben ik nu aan het uitzoeken.
zaterdag 7 juli 2012 om 12:55
zaterdag 7 juli 2012 om 12:58
Goed bezig!
Ik zit hier nu alle open pakjes te ordenen. Kijken wat nog bruikbaar is en wat ik weg gooi.
Weg zijn hele ingedroogde pakjes en hele kleine stukjes van bijvoorbeeld een mixkleur.
Dan de hele pakjes op kleur sorteren en dat bij mijn eigen pakjes stoppen, en dan een opbergmethode verzinnen...
Ik had mijn Fimo in een koektrommel zitten maar daar gaat het lange na niet meer in passen.
Ik zit hier nu alle open pakjes te ordenen. Kijken wat nog bruikbaar is en wat ik weg gooi.
Weg zijn hele ingedroogde pakjes en hele kleine stukjes van bijvoorbeeld een mixkleur.
Dan de hele pakjes op kleur sorteren en dat bij mijn eigen pakjes stoppen, en dan een opbergmethode verzinnen...
Ik had mijn Fimo in een koektrommel zitten maar daar gaat het lange na niet meer in passen.
zaterdag 7 juli 2012 om 15:56
De Bewuste Bloemenslingers;
En mijn collectie Fimo (nieuw pakket en oud bij elkaar hoor).
De enorme berg achter op tafel zijn alle open pakjes.
Links het koffertje met lakjes en gereedschapjes.
En hier wordt elke autist toch gelukkig van....
Orde in mijn nieuwe Fimoopbergsysteem:
En mijn collectie Fimo (nieuw pakket en oud bij elkaar hoor).
De enorme berg achter op tafel zijn alle open pakjes.
Links het koffertje met lakjes en gereedschapjes.
En hier wordt elke autist toch gelukkig van....
Orde in mijn nieuwe Fimoopbergsysteem:
zaterdag 7 juli 2012 om 16:17
De helft is ongeveer van mijn recentste pakket hoor. Of een derde ofzo. Vooral heeeeel veel open pakjes gekregen.
En megaveel bruin, dus ik denk dat ik teddyberen moet gaan boetseren.
En ja, uploaden kan wel even duren, als de foto's groot zijn.
Inmiddels zit alles heerlijk geordend in mijn grote Fimodoos.
En megaveel bruin, dus ik denk dat ik teddyberen moet gaan boetseren.
En ja, uploaden kan wel even duren, als de foto's groot zijn.
Inmiddels zit alles heerlijk geordend in mijn grote Fimodoos.