Vergoeding vakantie-kat-oppas?
zaterdag 7 juli 2012 om 12:23
Dit jaar ga ik drie weken op vakantie. Ik ben wel vaker een weekend weg en altijd zijn mijn buren bereid om op de kat te passen. Gewoonlijk neem ik dan een kleinigheid voor ze mee, meestal iets lekkers.
Nu dus drie weken. De ouders zijn er niet, de puberkinderen zouden het dan doen. Geen probleem. Maar het gaat dus wel om kattenbak, kat eten geven én plantjes op balkon water geven. Het voelt voor mij niet goed om ze zo een taak te geven zonder er iets tegenover te stellen. Maar wat is reeël? Iemand een suggestie?
Nu dus drie weken. De ouders zijn er niet, de puberkinderen zouden het dan doen. Geen probleem. Maar het gaat dus wel om kattenbak, kat eten geven én plantjes op balkon water geven. Het voelt voor mij niet goed om ze zo een taak te geven zonder er iets tegenover te stellen. Maar wat is reeël? Iemand een suggestie?
zondag 8 juli 2012 om 08:53
Een kattenbak 1 x per week verschonen was bij ons de bak leegmaken, daarna schoon maken en nieuw grit erin. Ik zette voor de oppas als we een week weg waren een schone nieuw gevulde bak in de garage. Maar wat wel de bedoeling was wat ik ook deed was elke dag de plassen en drollen eruit scheppen, anders stink de hele boel en wil de kat niet meer in de bak.
Mijn laatste kat doet het trouwens alleen buiten en gaat niet op de bak, dat is voor mij een hele nieuwe ervaring.
Mijn laatste kat doet het trouwens alleen buiten en gaat niet op de bak, dat is voor mij een hele nieuwe ervaring.