Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
He he, ik kan gaan slapen. Wat issie GAAF!

Ik vind het echt een geweldig manneke, met dat hele verhaal erbij. Die voetjes en die oren, helemaal geweldig! Mijn vette complimenten!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Die viltmobiel is prachtig!!!

En het groene mannetje van fimo ook super!

Ik was ff weg; moest natuurlijk ook even daadwerkelijk knutselen ipv alleen maar kletsen hier op t forum over knutselen, haha!

Ben weer een stukje opgeschoten; vrouwtje hoeft alleen nog gepolijst te worden nu (achterkant blijft ruw).

Foto:

Ik ga nog ff bankhangen met partner (die begint sjagrijnig en verwaarloost te kijken nu, haha! )
Hij is leuk Marels!

en ook de steen van jou vind ik erg mooi IBI.
Snjókorn falla, á allt og alla
Waarom is het hier zo fucking stil???

Ik ga zo verder met mijn lijst, zucht....
@ Marels: Prachtig! Zowel het verhaal als de creatie

@ Liq: Wat een übercute konijnen heb je gemaakt! Gebreid toch?

@ Ikbenik: Wauw, wat een mooie dingen met speksteen maak je! Daar ben ik wel een beetje jaloers op.

@ EV: Wat een grappig idee van die laarzen met schapenbont! En je glas-in-lood is werkelijk prachtig!
Mijn blommeke:

*weg*
Eindelijk, eindelijk weet ik wat een mullion is!

Geweldig verhaal!

En wederom mijn dank voor de complimenten aan mijn adres.

Ik duik zo mijn 'atelier' in om iets heul speciaals voor mijn aqua-karretje te maken. Haha, nu worden jullie zeker wel nieuwsgierig hé? *grijns*
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ah, spontaan zijn ze wakker.

Blommetje is leuk, is ie gehaakt? Ik kan geen gehaakte blommen meer zien

Thanks voor de complimenten over de mullion... Ik twijfel alleen of hij nog een jasje ofzo moet. Ik denk eigenlijk van niet want dat is niet handig in het water enzo.

Maar vriend vond hem te kaal en groen.
quote:ikbenik schreef op 07 juli 2012 @ 16:41:

Ja, dat zal het zijn, Sitka...! Hij is nog steeds bezig namelijk...!

Linkje voor de smileys:

http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/

Veel plezier ermee Dreamer!Ooooh.. heerlijk wat véél..
Later is nu
quote:Marels schreef op 07 juli 2012 @ 16:43:

Dromer....

Mijn bonsai is blaadjes aan het verliezen. Niet heel veel ofzo, maar so far een stuk of tien, vijftien.

Worden helemaal geel en donderen er dan af.

Is dat normaal of wat doe ik verkeerd?

Enerzijds lees ik namelijk; veel water geven. Anderzijds lees ik juist; niet teveel water geven.

Hoe zit 't nou eigenlijk? Marels, ik denk dat de bonsai last heeft van de warmte... qua water: hij moet veel, maar tussendoor uit laten drogen. Denk ik
Later is nu
De Mullion is líef

Geen kleren aan, dat is raar voor beestjes in het water.

En veel mooie dingen hier. Het glas, de konijnen, mobiles en die geweldige stenen! En alles wat ik verder vergeet

Ik heb trouwens sinds dit topic nog vrijwel niet geknutseld, een beetje getekend en veel genoten van wat jullie maken

Later is nu
Ik dompel 'm Dreamer. Als ik zie dat de kluit drogig wordt zet ik hem een (paar) uur in een badje met water, niet te steenkoud, beetje net aan lauwig.

Ik mik ook van boven water over de kluit en bladeren heen, omdat ik heb gelezen dat je ook de bladeren moet sproeien.

Dus het is redelijk normaal dat ze wat bladeren verliezen nu? Dat je zegt, last van de warmte?

Hij staat voor 't raam maar niet in direct zonlicht, alleen 's ochtends vroeg krijgt hij zon, heel eventjes.

Het is een ficus overigens.
Misschien dat ik mijn lijst wel gewoon de tering laat krijgen... En ga ik lekker knutselen
Zou ik doen, Marels, knutselen.

Ik weet het niet hoor, last van warmte. Hij zou ook nog plantenvoer nodig kunnen hebben. Verder is dit een plant, die het hele jaar door blad verliest, omdat ie het hele jaar door groen is. Maar dat is toch vaker in de winter, vanwege de verwarming. Qua licht staat ie denk ik goed.
Later is nu
Voeding, dat kan ik wel gaan halen ja.

Slim plan!

Maar ik vond het raar omdat ie de eerste twee weken niks blad verloren heeft, en nu begint het ineens...

En gezien het feit dat jij de bonsai-expert bent

Waar haal ik dat trouwens, bonsai-voeding?
Verwarming heb ik trouwens nooit aan. Ik heb een houtkacheltje en de cv brandt zo goed als nooit.

Dus in de winter staat boompje wel veel kouder, zo bij het raam, dan in de zomer. Ik hoop alleen maar dat ie daar niet het loodje om gaat leggen, om die temperatuursverschillen in de winter.

15 graden binnen met houtkachel uit naar ineens veel hogere temperatuur 's avonds met de kachel aan.
Goeiemorgen allemaal weer...!

Ik meld me even kort, zit klaar in sportkleren en ben moed (en zin) aan het verzamelen om richting sportschool te gaan.

Nog eeeeeven tijdrekken hier op het forum...Kopje koffie erbij...boterhammetje...mmmmm
Eten vlak voor je gaat sporten is heel slecht toch?

Goedemorgen trouwens.
Je kunt gewone plantenvoeding nemen en daar de helft van gebruiken. Als je snapt wat ik bedoel?
Later is nu
quote:Marels schreef op 07 juli 2012 @ 20:10:

En Marilyn Manson is stom...

Die heb ik live gezien, WAT een afgang was dat zeg.

Wanneer heb je 'm gezien? Ik zag laatst beelden van zijn optreden op Graspop een paar jaar geleden en inderdaad, wat een droefenis. Heb hem laatst in 013 gezien en dat viel alleszins mee. Hij was in ieder geval in staat zijn teksten te onthouden. Maar ik ben bevooroordeeld. Iedereen heeft denk ik wel artiesten waar je in je puberteit doorlopend naar luisterde (toen niemand je begreep en je o zo eenzaam was, boehoe ) en MM is dat voor mij. Dus al had ie het telefoonboek staan voorlezen, dan nog denk ik dat ik onder de indruk was geweest .

Iets meer on topic: je mullion is geweldig! Wat mij betreft hoeft hij geen kleertjes aan, wat moet hij daar nou mee onder water?
quote:Marels schreef op 08 juli 2012 @ 11:28:

Eten vlak voor je gaat sporten is heel slecht toch? Klopt; maar wel heel lekker!.
@Droppie; Graspop 2009 denk ik idd. Of vorig jaar.

Toen ie in elk geval de hele fucking tijd met zijn kont naar het publiek toe stond, de droeftoeter.

Ik heb duidelijk betere artiesten gezien dan hij

Dat doet me denken aan; jaaaaaaaaaaaaa, IK MAG VOLGENDE WEEK NAAR JON OLIVA!!
Nou doehoei! Tot straks!!! (*ben toch maar sporten nu, BURP!*)
Mijn puberliefde van toen ik nog jong en onbegrepen was was trouwens Nightwish.

Inmiddels met nieuwe zangeres hopeloos op afgeknapt.
Zo, een tijdje niet hier geweest en er is veel bijgeschreven. Er komen echt leuke foto's langs. Jammer genoeg heb ik geen geld nu om mijn knutselspullen aan te vullen. Vanmiddag ga ik tennis kijken en dan ondertussen nog wat borduren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven