Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
Oke dan!

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
En ik snap niet hoe je zonder noten lezen toch muziek kunt maken.. huh? Tabs?
Tabs, ja.

Als je op je gitaar zegge akkoord C kunt spelen, en G, D, F, E en A...

En je hebt tabs waarin staat dat je D - A - G - A moet spelen, is het alleen nog de kunst om een juist ritme te vinden. En met een paar ritmes kun je eigenlijk de meeste nummers wel spelen.

Ik kan geen noten lezen maar speel toch een heel aantal liedjes, zeg maar.
Overigens heb ik net pizza besteld bij de afhaalturk

Als het goed is komen ze hem binnen 10 minuten brengen

Ondertussen zit ik een camping te zoeken voor volgende week.

We gaan naar Disneyland
Dat zijn wel veel blije smilies he.

Nog maar eentje dan
quote:Akakia schreef op 08 juli 2012 @ 17:59:

Ja maar Snjokorn, wélke ingrediënten dan?Ehhhhm, bloem, water, gist, oregano, beetje olie.... volgens mij is dat het wel (o ja, snufje zout)
Snjókorn falla, á allt og alla
Dat hartje is ook weer hardstikke mooi Elmervrouw.

Leuke plannen voor volgende week Marels. Eet smakelijk voor zometeen.
quote:Marels schreef op 08 juli 2012 @ 17:17:

Pizza maken....

Hoe maken jullie zelf pizzadeeg? Ik vind dat voorgebrouwen spul vaak zo ranzig en zout...

Ik zou graag zelf (snel) pizzadeeg kunnen maken.

Tips?Ik gebruik een pakje koopmans, omdat ik anders gist moet halen bij de bakker. Ik voeg verder geen zout meer toe aan saus ofzo. Voor de vleeseters zit in de spek zout genoeg, voor mij in de kaas.
Later is nu
Mooi hartje EV!
Later is nu
Ik heb trouwens 10 jaar lang dwarsfluitles gehad, dus kan noten lezen én spelen, maar speel al heel lang niet meer, helaas. Gitaar wordt 'm vast niet, ivm (gebrek aan) kracht in handen. Zou graag nog piano spelen, maar weet dat dagelijks oefenen er niet in zit.
Later is nu
Ik kan het ook niet hoor, gitaar spelen. Maar leuk is het wel

Ben nu een camping voor Disney aan het zoeken. Je kunt maar ergens druk mee zijn.

Minder is dat ik zo af moet gaan wassen. Nu eigenlijk.
Hm, als ik zonder noten ook muziek zou kunnen maken, zou ik het misschien nog wel willen proberen. Klinkt zo niet héél moeilijk, geloof ik.

Heb je al afgewassen, Marels? Ik wel. :-)

(niks afwasmachine, met de hand dus!)
Valt ook wel mee EV

Gewoon aan beginnen.

Ik heb afgewassen jah. Met de hand. Niks geen afwasmasjien!
EV, wat mooi dat hartje.
Update:

Toevallig zei ik net in een ander topic dat ik graag moodboarde maak
Men wat gaat dat hard hier! Geen tijd om bij te lezen. Gisteren naar een festivalletje geweest. Vandaag niks en nu naar bed, want moe en morgen weer werken. Maar als ik straks vakantie heb zal ik eens flink aan de knutsel gaan!
Not my circus. Not my monkeys.
Euh, vandaag niks en geen tijd om bij te lezen, dat rijmt niet helemaal . Ik was te moe om iets te doen, toch ff kijken op dit topic, maar moet eigenlijk naar bed....
Not my circus. Not my monkeys.
Han, goede update. Wat wordt het mooi.
Hij wordt echt leuk Han.
Hij wordt leuk Han!

Hier niet meer geknutseld vanavond, maar druk geweest met de Disneyvoorbereidingen en gewoon gelummeld achter de pc.
Han, wat wordt het lief!

En EV, ik ga maar niet meer zeggen hoe geweldig ik je hartje vind, dat wordt te saai...

Marels, dat klinkt geweldig, Disneyland! Ben je er al eerder geweest?

Ik ben wel aan de knutsel gegaan, heb mijn Games Workshopspul weer tevoorschijn gehaald en ben begonnen met een nieuwe... maar ik geloof dat ik hem meteen verprutst heb... Daarnaast was veel verf uitgedroogd, hopelijk is er nog wat van te redden.

En nu ga ik naar bed, gaaaaap....
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Wauw; EV; prachtig! Ik ga ook ff op je blog kijken of je foto's hebt staan van de andere hartjes.

Ik heb m'n speksteen-vrouwtje vandaag afgemaakt, en een sokkel erbij gemaakt. (Gaatje heeeeel voorzichtig boren, staafje erin, houdertje maken van klei en plastic, nu is hij aan het drogen. Als het droog en klaar is plaats ik weer een fotootje.)

Sitka bedankt voor de opheldering over de verschillende manieren van het plakken vd emoticons!
Ik ga vandaag weer verder met de breiringen, eerst dit sjaaltje afmaken en dan een vierkantje proberen te maken (dus niet de hele ring gebruiken.

*ook een smiley gebruiken*

Echt een leuk topic om door te lezen. Ik ga waarschijnlijk vanmiddag en anders vanavond nog wat borduren. Moet nu eerst verder met poetsen, daarna boodschappen doen. Lunchen en vanmiddag ff kijken wat ik ga doen. Misschien beetje keyboard spelen en moet eigenlijk nog wat voor school afmaken. Vanavond sowieso borduren tijdens een film.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven