Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
Het is weer zondag...met bijbehorend weer.

En troostbaby?? Moet er niet aan denken!

Gianna, de liefde van de man....haha! Wordt enorm gewaardeerd, ik weet het zeker!

Hoe gaat het met jullie?

Ik had een heerlijke dag gisteren en vandaag ga ik me voorbereiden op het vertrek morgen richting vakantie. Zin in! Lekker afstand nemen, lekker in de zon en genieten van quality time met zoon.
Wat een lekker vooruitzicht, Julus! Hier regen ;-( Lekker binnen krantjes lezen en mijn favoriete detective, da's ook niet slecht (Sue Grafton).

Ben nog steeds niet optimaal; als ik de was ophang/wegwerk moet ik daarna gereanimeerd worden... Zodra ik me echt wat beter voel, wil ik de kamers van jongste zoons van speelgoed ontdoen, grondig stofzuigen en met anti-vlooienspray behandelen... Ze zijn nog toch drie weken bij hun vader. De katten hier hadden vlooien (hebben nu zo'n dure dierenartsampul gekregen, dus dat helpt wel) en ze slapen graag in de kinderbedjes of op de vloerbedekking. Dus hebben al mijn zonen vlooienbeten op hun enkels..

Kroket 2 is gelukt.
Gadver! Was je al naar de huisarts geweest, want misschien heb je hooikoorts oid? Geen verstand van verder, maar klinkt niet helemaal goed. Geniet lekker van je vrije tijd, morgen weer een dag vind je niet? Zoon gaat binnenkort ook drie weken naar zijn vader, ben ik ineens helemaal alleen...

Kan prima alleen zijn, maar dat is nooit langer dan een paar dagen. Nu ineens zo'n lange tijd, gelukkig mag ik gaan werken:).
Gewoon zwaar verkouden, met heftige hoest en dan ben je al snel moe/amechtig. Heerst hier, dus lijkt me logisch dat ik het dan krijg als ik al zolang hard doorgeknald heb. One thing at a time, is de boodschap. (Zoon heeft kinkhoest, daar lijkt het ook een beetje op..)

Zoon 3 (7 jaar) belde gisteravond op, vanaf z'n vader en moest hartverscheurend huilen. Moet ik maar niet teveel over nadenken..

Nu regent het nog steeds en ik maak lekker linzensoep (Mulligatawny) . Zoiets, maar dan anders (zonder kip) http://thepioneerwoman.co ... 010/12/easy-mulligatawny/ Zin in!
Kom even uit de meeleesmodus.

Allereerst, sterke vrouwen, een knuffel voor jullie allen.

Alles komt hoe dan ook goed 

@gianna, ik reageer even op jou. Je hoestverhaal klinkt als kinkhoest.

Misschien dat navragen bij de huisarts.
Oeps, lees nu dat je zoon het ook heeft.

Is mijn reactie overbodig, sorry.

Beterschap.
quote:Julus schreef op 08 juli 2012 @ 11:26:

Het is weer zondag...met bijbehorend weer.

En troostbaby?? Moet er niet aan denken!

Gianna, de liefde van de man....haha! Wordt enorm gewaardeerd, ik weet het zeker!

Hoe gaat het met jullie?

Ik had een heerlijke dag gisteren en vandaag ga ik me voorbereiden op het vertrek morgen richting vakantie. Zin in! Lekker afstand nemen, lekker in de zon en genieten van quality time met zoon.Sanne is voor zover ik heb begrepen uit wat ze schreef niet expres zwanger geraakt indertijd.
quote:_newwoman_ schreef op 07 juli 2012 @ 23:48:

Ja, dat weet ik ook nog goed (het was trouwens niet Pem, maar Sannemer die zwanger raakte van haar ex), ik ben toen zelfs nog op kraamvisite geweest bij haar, met Pem en nog een forumster.

Die stond er mooi alleen voor, met haar opgroeiende kinderen en nog een baby.

Jeetje wat een geschiedenis hebben we hier al he Gianna..Heb je nog contact met Sanne?, ik was wel benieuwd naar hoe het maar haar en haar kids nu gaat.
quote:ronniemitchel schreef op 08 juli 2012 @ 14:32:

[...]

Sanne is voor zover ik heb begrepen uit wat ze schreef niet expres zwanger geraakt indertijd.

Nee, juist niet hoor, heb ik ook niet willen suggereren. Maar wel dat contact met exen nogal uit de hand kan lopen...

Kinkhoest dacht ik inderdaad ook aan. Maar dan nog. Gewoon uitzieken..

De linzensoep is goddelijk!

Verder ben ik een deel van mijn leven aan het weggooien, als eten leven is.. Mijn receptenmap ging er nu toch wel erg goor en plakkerig uitzien. Ik gooi nu alles weg wat ik nooit meer maak/ zo op internet kan vinden enz. En dan heb ik het dus over een map met recepten waarmee ik op de leeftijd van 19 begonnen ben he, op een typmachine, alles braaf op alfabet in een register geschreven. Tsjoh. Dat was het dus allemaal!
quote:ronniemitchel schreef op 08 juli 2012 @ 14:33:

[...]

Heb je nog contact met Sanne?, ik was wel benieuwd naar hoe het maar haar en haar kids nu gaat.

Nee, geen contact meer, volgens mij schrijft ze hier ook niet meer, of het moet onder een andere nick zijn.

Een paar andere forummrs van toen heb ik nog wel contact mee, maar die schrijven hier ook niet meer.
quote:Julus schreef op 06 juli 2012 @ 19:23:

Gettingwise, lief van je! Maar ik ben niet altijd zo sterk, en dat heb ik vandaag weer gemerkt..er hoeft maar iets te gebeuren op ex vlak en dan heb ik een terugval. Blijf er gelukkig niet al te lang in hangen, dus dat is vooruitgang. Vooruit plannen, nieuwe dingen gaan doen helpt enorm. Heb aan een collega met wie ik heel goed klik telefoonnummer gevraagd en we gaan een keer afspreken. En heb ben door twee mensen gevraagd om een keer terrasje te pakken binnenkort, daar krijg ik energie van.

Goed dat je er niet al te lang in blijft hangen, geeft ook wel kracht denk ik? En leuke, nieuwe dingen doen, heel goed! Alvast heel veel plezier op je vakantie ook, hoop dat het je goed doet!

Hier is het drama de afgelopen dagen.... Merk dat dit echt niet de manier is voor mij hoe het nu gaat. Ga er aan onderdoor! Het lukt me wel afstand te houden tot dusver en dit wil ik echt vol blijven houden. Ik moet, want op deze manier ga ik er zelf kapot aan. De afgelopen dagen zijn zo ontzettend zwaar geweest, vreselijk. Nou ja, jullie kennen het helaas allemaal maar al goed....

Morgen 2e gesprek, ik hoop dat de baan wat wordt. Het is niet super qua functie, maar het bedrijf voelt wel fijn en het zal me de afleiding geven die ik nodig heb (en inkomen uiteraard!). Spannend dus!
Gettingwise, vervelend dat je drama hebt gehad de afgelopen dagen. Kan alleen maar rustiger worden in de nieuwe week....om te beginnen morgen dus je gesprek; ik ga voor je duimen!! Je hebt wel wat geluk verdiend!

Ik kan alleen maar zeggen, hou je eigen grenzen in de gaten. Je bent de enige die ervoor kan zorgen dat iemand niet over jouw gevoel heen walst. Niet laten gebeuren dus, al zal dat ook de nodige inspanning kosten. Heb op het forum vaker gelezen dat je zelf toelaat of iemand je kan raken. Door gewoon geen contact te hebben, nergens op te reageren heb je het minste last van die emoties. Ik probeer daarvoor te kiezen, door alleen het hoognodige te bespreken. De rest is niet meer relevant, denk ik dan. Gaat de ene keer beter dan de andere keer, maar als ik zie waar ik vandaan kwam dan gaat het goed.

Heel veel succes morgen! Ik heb internet op de bestemming en zal af en toe een kijkje nemen en hoi zeggen.
Dank je, lief! Klopt, geen contact is om zoveel redenen beter. Ik heb wel vertrouwen dat ik het vol kan houden. Maar het maakt me zo ontzettend verdrietig, ik hou zó ontzettend veel van hem. En het doet zoveel pijn als hij zegt dat hij het voor zich ziet dat we samen gelukkig zouden zijn, maar zo angstig is. Zo ongrijpbaar.

Geen contact geeft hem rust en ruimte om uit te zoeken wat hij wil en mij meer rust om me op mezelf te laten focussen en niet opgeslokt te worden door emoties. Maar man, wat is het moeilijk. En ik baal van mezelf als ik dan merk dat ik stiekem toch teleurgesteld ben dat ik niets van hem heb gehoord dit weekend. Maar goed, ik ga keihard m'n best doen dit vol te houden. Hoop dat ik me volgend weekend een heel stuk beter voel!
Is ook moeilijk! Zou het helpen om te denken (en je weet dat het zo is) dat hij van je houdt, en het net zo moeilijk heeft als jij om geen contact te hebben? Maar dat hij dat doet om dingen op een rij te zetten, dus rationaliseert? Je weet dat het gevoel goed zit, dat lijkt mij al een rustgevende gedachte want daar hoef je niet over te piekeren of te twijfelen. Maar dit zou een rationele beslissing worden zoals ik het lees en dat heeft dan tijd nodig.

Bedenk ook dat als het te snel gaat, hij niet 100% zeker is en dat het later alsnog fout gaat. Dus beter nu wat meer tijd geven..

Komt goed, hoe dan ook! Jullie denken aan elkaar...dat weet je. Heerlijk toch?!
Fijne vakantie Julus, ga er lekker van genieten....

Moeilijk he gettingwise, om geen contact te zoeken...ik merk het zelf ook hoor, wens je sterkte met het vol te houden....
Misschien helpt het als stok achter de deur, dat als je wel contact zoekt je het hier moet melden? Zodat wij dan kunnen zeggen; niet meer doen!:)

Ik merk zelf dat het zo wel beetje werkt voor mij. Wil hier niet moeten komen zeggen dat ik weer stom ben geweest, haha!

Dank je Fideso!
hahahahahah hij is leuk Julus.....ik heb het nog niet gedaan, maar het is zo raar...hij is binnenkort ( zeer binnenkort) jarig, en dan stuurt hij gisteren een mail dat hij absoluut geen felicitatie van mij wil hebben, al dat "sentimentele" gedoe hoeft hij niet....maar eigenlijk heb ik zoiets van, wie ben jij om dat uit te maken voor mij?? en zou ik het dus juist wel willen doen, zit eigenlijk al de hele dag te popelen om een mail te sturen....doe het niet want ik weet dat er toch weer een "rotmail"terug komt....Ik heb dus nog niets "op te biechten"
Pfff Fideso,wat belachelijk zeg, dus hij stuurt een mail om te zeggen dat hij geen felicitatie wil? Absurd gewoon, de arrogantie! Zo kinderachtig.

Ik zou inderdaad op geen enkele manier reageren, hoogstens fantaseren over dat je hem dit jaar een eens niet hartelijk feliciteerd, maar hatelijk niet-feliciteerd, of zo.
Goed dat je dit nu noemt, want dan gaan wij dus ervan uit dat we er niks meer over lezen:) M.a.w; geen mail sturen, niks doen!

En hier hetzelfde, m.b.t. verjaardag. Ga ik ook niks mee doen, waarom zou ik? Er is aan de andere kant ook bar weinig interesse.
NW; grinzzz

Slaat ook nergens op wat hij doet. Die man bepaalt namelijk helemaal niet meer wat jij wel of niet moet doen, want hij wil jou niet in zijn leven! Dat zou ik dan zeggen!
Maar dat zou ik hem ook zo graag zeggen.....grrrrrrrrrrrr die hufter.....zit nog steeds op mijn handen.....
Elke keer als je die neiging krijgt, hier neerzetten!
Gewoon een mail of kaart sturen met "Niet Gefeliciteerd ". Lekker puh!
Haha, Gianna: goeie! Zou ik zeker doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven