Weblog

09-07-2012 18:33 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb jij een weblog? Waarover?
Over wandelen aan het strand en bbq-en.
Ik heb een weblog bijgehouden tijdens onze huwelijksreis. We zijn 3 weken door het westen van Amerika getrokken en heb al onze belevingen opgeschreven. Zo kon het thuisfront leuk meegenieten en hebben we zelf een leuk verslag van die reis
Nee, die heb ik niet. Maar laat me raden... jij gaat me zo vertellen dat je graag op een site komt waarop ideeën over interieur staan en waarop je bij mensen binnen kan kijken?
Leuk! Ik heb dat ook gedaan tijdens een reis door Canada. Voor school moet ik dat straks ook weer gaan doen. @Rubybenson, buiten het feit dat ik wel fan ben van die site, heeft dit topic daar weinig mee te maken
Jep, over mijn wereldreis...
over mijn kidtraject
ja sinds kort heb ik een weblog.

ik kreeg van verschillende mensen te horen

dat ik zo leuk schrijf, toen ben ik daar maar es mee begonnen.

gewoon over alledaagse dingen die ik mee maak enz.
Maar hebben jullie dan ook volgers? En op welke site blog je dan? Ik heb bijvoorbeeld eens wordpress geprobeerd maar ik weet niet of die goed bezocht is.
2 tips om gevolgd te worden.

1) goed zijn

2) naamsbekendheid werven door reacties te geven op andere goed lopende en bekende blogsites/bloggers
ik heb mijn blog uitsluitend opgestart zodat de mensen in mijn omgeving kunnen meelezen als zij dit willen, hoeveel volgers ik daarbuiten heb is daarbij (voor mij) niet van belang.
Nee.
Ik gooi mijn webloggen altijd via een linkje op FB, zo blijven mijn vrienden bij.

IK hoef niet zo nodig naamsbekendheid te krijgen.

Dat komt wel als ik mijn eerste bestseller uitgeef
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 09 juli 2012 @ 19:13:

Ik gooi mijn webloggen altijd via een linkje op FB, zo blijven mijn vrienden bij.

IK hoef niet zo nodig naamsbekendheid te krijgen.

Dat komt wel als ik mijn eerste bestseller uitgeef Ongeveer dit. Zonder bestseller
Ik deed het ook niet voor de volgers. En via wordpress, ging prima
Ik hou sinds deze week een weblog bij omdat ik merk dat het oplucht om te schrijven. Helaas is de reden niet leuk (einde van mijn relatie). Het is geheel onbekend en anoniem omdat ik niet wil dat ex (au..pijnlijk woord) het nu al leest.

Edit: alleen een paar bekenden van mij (dus niet van ex) weten dat ik achter deze blog zit, ik post dus ook niets op social media etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven