wie ook noosa
maandag 9 juli 2012 om 23:40
Normaal ben ik niet zo van de hypes maar ik vind de noosa armbanden echt leuk. Heb nu zelfs een ( neppe) drukker voor aan een ketting zodat ik steeds een andere chunk erop kan zetten. Wie heeft er nog meer een noosa? Ik heb overigens een enkele band, de dubbele vond ik te grof.
En iemand nog goede web-tips
En iemand nog goede web-tips
dinsdag 10 juli 2012 om 00:00
Ja die zijn wel leuk.
Hebben we cadeau gegeven aan mijn moeder.(wilde ze graag)Je hebt ook riemen en slippers.
Alleen vind ik dat vaak met zulke dingen dat die over een tijdje echt niet meer zo hip zijn.
Heb hier een pandora vol met bedeltjes die alles bij elkaar heel veel hebben gekost en daar doe ik nu niets meer mee.
No way dat ik die nu nog ga dragen, haha!
Zo ook bijv. die kettingen met die munten.
En die amerikaanse sjaaltjes........
Ook gaat het leuke ervan af als echt iedereen mee rond loopt.
Maar toch, weer leuk spul!
Hebben we cadeau gegeven aan mijn moeder.(wilde ze graag)Je hebt ook riemen en slippers.
Alleen vind ik dat vaak met zulke dingen dat die over een tijdje echt niet meer zo hip zijn.
Heb hier een pandora vol met bedeltjes die alles bij elkaar heel veel hebben gekost en daar doe ik nu niets meer mee.
No way dat ik die nu nog ga dragen, haha!
Zo ook bijv. die kettingen met die munten.
En die amerikaanse sjaaltjes........
Ook gaat het leuke ervan af als echt iedereen mee rond loopt.
Maar toch, weer leuk spul!
dinsdag 10 juli 2012 om 07:33
Juist omdat het niet zo heel duur is vind ik het leuk. De pandora vond ik toendertijd veels te duur voor ee hype. Ik heb wel een switchenclick ring waar ik steeds een andere pandora op kan doen en die draag ik nog dagelijks.
De slippers vind ik ook zo leuk, maar vind een armband ff wel genoeg. En ik bestel ook neppe chunks. Weet nog niet hoe de kwaliteit is maar voor een paar euro wil ik het proberen. Vind ze erg mooi.
De slippers vind ik ook zo leuk, maar vind een armband ff wel genoeg. En ik bestel ook neppe chunks. Weet nog niet hoe de kwaliteit is maar voor een paar euro wil ik het proberen. Vind ze erg mooi.
dinsdag 10 juli 2012 om 08:05
dinsdag 10 juli 2012 om 08:25
Ik zou een S nemen, Laabje, hij loopt namelijk echt uit. Ik heb een M, zat bij het passen goed, iets aan de strakke kant want kon niet draaien, en nu kan hij makkelijk dragen (ik heb hem nog geen week). Maar ik zou sowieso in de winkel kopen, dan kun je passen.
Ik vind ze super leuk. En het interesseert me niks als ze straks niet meer in zijn, ik draag mijn Pandora ook gewoon als ik daar zin in heb.
Ik vind ze super leuk. En het interesseert me niks als ze straks niet meer in zijn, ik draag mijn Pandora ook gewoon als ik daar zin in heb.
dinsdag 10 juli 2012 om 12:28
dinsdag 10 juli 2012 om 12:52
De kenners herkennen een echte wel, ik vind de namaakbanden vaak te mooi en te plasticachtig ogen. De drukkers daarintegen herken ik niet. Vaak denk ik een echte te zien maar is het nep.
Over dat iedereen er mee loopt, dat is met alles zo. Alleen hier geef je er ern eigen idee aan door met verschillende drukkers te werken. Dat is juist leuk!
En ach ik loop ook nog steeds met budhatobuhda rond, ook alweer hartstikke uit. Jammer ik vind het leuk
)
Over dat iedereen er mee loopt, dat is met alles zo. Alleen hier geef je er ern eigen idee aan door met verschillende drukkers te werken. Dat is juist leuk!
En ach ik loop ook nog steeds met budhatobuhda rond, ook alweer hartstikke uit. Jammer ik vind het leuk