Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
dinsdag 10 juli 2012 om 08:56
Slapen jullie ook zo slecht?Ik slaap redelijk snel in,maar word dan na een 1,5 uur wakker en dan duurt het wel lang voor ik weer in slaap val.Vandaag maar nieuwe rescue spray halen,kijken of dat helpt.
Verder wil ik,als het droog blijft,de ramen zemen en gordijnen wassen.
Oudste 2 hebben opdracht om hun buro's op te ruimen.(en wat een commentaar daar op kwam...)
Verder wil ik,als het droog blijft,de ramen zemen en gordijnen wassen.
Oudste 2 hebben opdracht om hun buro's op te ruimen.(en wat een commentaar daar op kwam...)
dinsdag 10 juli 2012 om 09:08
dinsdag 10 juli 2012 om 10:33
Mogguh
Ja die zon wil ik wel Gold.
Coe tegen de tijd dat ze opzichzelf wonen komt het goed. Hier was het vroeger precies hetzelfde.
Ze moesten wel opruimen hoor, maar het commentaar!!
Ik slaap sinds ik terug ben van kamp als een os, maar ik ben ook zo'n slechte slaper.
Jan is de overkapping van de sauna langer aan het maken, ook geen stilzitter die vent van mij.
Coe weet je al wanneer je in de buurt bent? Lijkt me super gezellig.
Ik heb al:
Suana en veranda opgeruimd.
Afwasmachien leeg
Was in de wasmachien gedaan
Nu even forummen met de meissies
Ja die zon wil ik wel Gold.
Coe tegen de tijd dat ze opzichzelf wonen komt het goed. Hier was het vroeger precies hetzelfde.
Ze moesten wel opruimen hoor, maar het commentaar!!
Ik slaap sinds ik terug ben van kamp als een os, maar ik ben ook zo'n slechte slaper.
Jan is de overkapping van de sauna langer aan het maken, ook geen stilzitter die vent van mij.
Coe weet je al wanneer je in de buurt bent? Lijkt me super gezellig.
Ik heb al:
Suana en veranda opgeruimd.
Afwasmachien leeg
Was in de wasmachien gedaan
Nu even forummen met de meissies
dinsdag 10 juli 2012 om 10:48
Ze bellen mij als ze weten wanneer de spullen binnen zijn Zoebie.
Ik moet naar Venray Ik laat het je weten als ik iets weet.
Dan is de hele achterkant van je tuin een soort van overkapt?Lijkt me heel mooi!!
*meneer van de camping blijft me bestoken met caravans die te koop staan,ik lach me rot want vriend twijfelt en twijfelt en heeft alweer een eventuele koper voor de tent gevonden*Story continues dus..
Ik moet naar Venray Ik laat het je weten als ik iets weet.
Dan is de hele achterkant van je tuin een soort van overkapt?Lijkt me heel mooi!!
*meneer van de camping blijft me bestoken met caravans die te koop staan,ik lach me rot want vriend twijfelt en twijfelt en heeft alweer een eventuele koper voor de tent gevonden*Story continues dus..
dinsdag 10 juli 2012 om 12:56
dinsdag 10 juli 2012 om 14:39
Een Saeco (Philips) van de Kijkshop met bonen van de Sligro,ben het merk even kwijt.
Deze was ongeveer 200 euro dus best prijzig maar ik zou nooit meer een andere willen.Hij gaat zelfs mee naar de camping
Ik vind hem makkelijk in gebruik en reiniging en lekkere koffie.
Je kan er ook Espresso en Cappucino mee maken en heet water tappen.
Ook zit er een stoomfunctie op dus die gebruik ik vaak om chocomel warm te maken.
Wat een reclame
Deze was ongeveer 200 euro dus best prijzig maar ik zou nooit meer een andere willen.Hij gaat zelfs mee naar de camping
Ik vind hem makkelijk in gebruik en reiniging en lekkere koffie.
Je kan er ook Espresso en Cappucino mee maken en heet water tappen.
Ook zit er een stoomfunctie op dus die gebruik ik vaak om chocomel warm te maken.
Wat een reclame
woensdag 11 juli 2012 om 09:36
Toch stiekem ff snel vanaf mn werk: mogguh!!
Heb nog niks spannends gedaan helaas , behalve (heeeeel hard) werken en sporten. Dat werken is af en toe bijna niet meer leuk, iedereen heeft het eigenlijk gewoon te druk maar meer mensen aannemen is in deze onzekere tijden geen optie. Lastig want ik hou daardoor het gevoel dat ik steeds achter de feiten aanloop (en dat is ook zo).
Mamz, als je echt in de buurt bent vind ik het leuk hoor om heel spannend te meeten
Coe, wat fijn om te horen dat je geen last meer hebt gehad van hyperen. Nu wel proberen om een beetje naar jezelf te blijven luisteren en jezelf niet voorbij te rennen hoor!!
Nou, ik ga me weer in de werkdag storten. Tot later!!
Heb nog niks spannends gedaan helaas , behalve (heeeeel hard) werken en sporten. Dat werken is af en toe bijna niet meer leuk, iedereen heeft het eigenlijk gewoon te druk maar meer mensen aannemen is in deze onzekere tijden geen optie. Lastig want ik hou daardoor het gevoel dat ik steeds achter de feiten aanloop (en dat is ook zo).
Mamz, als je echt in de buurt bent vind ik het leuk hoor om heel spannend te meeten
Coe, wat fijn om te horen dat je geen last meer hebt gehad van hyperen. Nu wel proberen om een beetje naar jezelf te blijven luisteren en jezelf niet voorbij te rennen hoor!!
Nou, ik ga me weer in de werkdag storten. Tot later!!
woensdag 11 juli 2012 om 10:50
Gelfje,loop jij jezelf ook niet voorbij
Je kunt niet meer doen dan je best op je werk he.
Ik heb gisteravond bezoek gehad van mijn "baas"
Na de vakantie begin ik weer,voorlopig 15 uurtjes en die ben ik op de zaak.Misschien dat ik zo werk en prive beter kan scheiden.
Heb er wel al zin in!
Als het goed is,heb ik een auto verkocht,mensen komen vanmiddag kijken.Weer meer plaats in de loods!
Vandaag ga ik beetje huishouden en kapsel zoeken,vriendin komt morgen om te kleuren en ik wil misschien wel weer eens iets anders.Iemand nog een aanrader qua site?
Uk wil stekels zegt ie net,maar dat doen we maar niet!
Je kunt niet meer doen dan je best op je werk he.
Ik heb gisteravond bezoek gehad van mijn "baas"
Na de vakantie begin ik weer,voorlopig 15 uurtjes en die ben ik op de zaak.Misschien dat ik zo werk en prive beter kan scheiden.
Heb er wel al zin in!
Als het goed is,heb ik een auto verkocht,mensen komen vanmiddag kijken.Weer meer plaats in de loods!
Vandaag ga ik beetje huishouden en kapsel zoeken,vriendin komt morgen om te kleuren en ik wil misschien wel weer eens iets anders.Iemand nog een aanrader qua site?
Uk wil stekels zegt ie net,maar dat doen we maar niet!
woensdag 11 juli 2012 om 12:27
Mogguh maisjes...
Het regent hier alweer... Grrr.
En Goldman belde net om te zeggen dat ie volgende week nog geen vakantie gaat nemen. Er ligt nog veel werk op hem te wachten en het is toch geen mooi weer...
Niet leuk.
Ik denk dat ik die dagen dan maar gebruik om de slaapkamers van de meiden van een behangetje of een nieuw kleurtje verf te voorzien.
Het regent hier alweer... Grrr.
En Goldman belde net om te zeggen dat ie volgende week nog geen vakantie gaat nemen. Er ligt nog veel werk op hem te wachten en het is toch geen mooi weer...
Niet leuk.
Ik denk dat ik die dagen dan maar gebruik om de slaapkamers van de meiden van een behangetje of een nieuw kleurtje verf te voorzien.
woensdag 11 juli 2012 om 12:51
Mogguh
Lastig om jezelf niet voorbij te lopen met werk in deze tijden. Maarreh, je moet nog de rest van je leven met jezelf voort, Gelfje, dus toch belangrijk.
Ik ben helaas vooralsnog niet in de buurt.
Goldie, dat is inderdaad niet leuk, als je al aan vakantie toe bent en dan gaat het niet door.
Zoeb, jouw vakantie ging eigenlijk veel te snel voorbij, lijkt het.
Coe, kapsels vind ik lastig. Altijd van die supermooie platen met ander haar en ander stylinggedrag dan in het normale leven. Hoop dat je vriendin inspiratie heeft.
Ik ga straks om een nieuwe tent. Iets comfortabeler dan ik nu heb en te betalen.
Lastig om jezelf niet voorbij te lopen met werk in deze tijden. Maarreh, je moet nog de rest van je leven met jezelf voort, Gelfje, dus toch belangrijk.
Ik ben helaas vooralsnog niet in de buurt.
Goldie, dat is inderdaad niet leuk, als je al aan vakantie toe bent en dan gaat het niet door.
Zoeb, jouw vakantie ging eigenlijk veel te snel voorbij, lijkt het.
Coe, kapsels vind ik lastig. Altijd van die supermooie platen met ander haar en ander stylinggedrag dan in het normale leven. Hoop dat je vriendin inspiratie heeft.
Ik ga straks om een nieuwe tent. Iets comfortabeler dan ik nu heb en te betalen.
woensdag 11 juli 2012 om 14:52
Gold,jammer van de vakantie,neemt hij nu vrij wanneer het wel lekker weer is?
Zoeb,je eerste dag en dan meteen al rennen en vliegen om op tijd te komen.Hoop dat je verder een beetje rustig aan kunt beginnen.
Ik heb nog niks van de bestelde produkten gehoord dus weet nog niet wanneer ik jouw kant op kom.
Mamz,leuk een nieuwe tent!Ga je ook weer naar de eilanden?Of is dat voor waar je over schreef op de BH?
Vriendin/kapster zegt dat ik niks met mijn haar moet doen,behalve puntjes eraf en kleuren.Dus dat doe ik dan maar
Zoeb,je eerste dag en dan meteen al rennen en vliegen om op tijd te komen.Hoop dat je verder een beetje rustig aan kunt beginnen.
Ik heb nog niks van de bestelde produkten gehoord dus weet nog niet wanneer ik jouw kant op kom.
Mamz,leuk een nieuwe tent!Ga je ook weer naar de eilanden?Of is dat voor waar je over schreef op de BH?
Vriendin/kapster zegt dat ik niks met mijn haar moet doen,behalve puntjes eraf en kleuren.Dus dat doe ik dan maar
woensdag 11 juli 2012 om 14:54
Pfft even pauze. Meiden als julle een rare mail krijgen van welke bank dan ook dat er 350.- van je rekening wordt geschreven door je bankl of de belastingdienst. Pleur hem maar meteen weg. 't Is een phishingmail met een Trojan Horse erin. En er zijn er vandaag weer een stuk of miljoen (lijkt het wel) verstuurd. We worden plat gebeld.