Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Ja! Nu zagen we haar!

Wat leuk dat ze zo blij is met het vest

Nu slapen.

Ik hoop nu al stiekem dat het morgen nog steeds of alweer regent omdat ik geen zin heb in tennis.. .

Morgen is mijn Goldman jarig.

Hij wordt 44. Het piepkuuken .
Moggu..

Gold,gefeliciteerd met je piepkuuken

Hier regent het een beetje,dus wie weet bij jou ook wel zodat je niet hoeft te tennissen.
Mogguh

Wat een jonge blom is je man nog Gold. Of zeg je dat niet voor mannen.

Gefeliciteerd met je piepkuuk.

Coetje wat een pech met de teen. Maar het geneest altijd snel, ik heb het ook gehad en ik ben ermee doorgelopen in het begin. Tapen had toen al geen zin meer, wist niet eens dat ik hem had gebroken. Ik kreeg er in de winkel een fles wijn op. je kunt voor minder je grote teen breken, al stond ik wel even te dansen in die winkel.

Ik ben dus weer in het land der levenden. Dedju was had ik het gisteren gehad zeg. in die hitte tenten opruimen, alles in kisten pakken, inladen naar de blokhut rijden met een aanhanger die overduidelijk te zwaar geladen was. Maar goed dat ik niet ben aangehouden, ik was de pineut geweest. Er achter komen dat de blokhut verhuurd is dus alles uitladen op waterscouting en vandaag pas alles terug brengen. Maar ik kan vandaag niet, dus ik ben er van af.

Ik was doorweekt, wat een weer zeg. Het afscheid viel me niet tegen. Niks emotioneels. Daaraan merk ik dat het tijd is om er een definiitief punt achter te zetten. Wel leuk dat alle ouders me kwamen bedanken. En de jongens wilden niet de meiden knuffelen als afscheid, maar ik kreeg wel twee keer een groepshug. (de eerste keer was de foto mislukt. Haha. Ik kreeg zelfs een omhelzing van een vader waarvan ik het helemaal niet had verwacht..

Sam slaapt nu. Die gaat al staan, dus het bed staat op de laagste stand. Wat gaat het dan opeens snel zeg.

Het is heerlijk om weer thuis te zijn. Al heb ik nog een druk weekend voor de boeg met Bospop.

Ik was gisteravond even op het festivalterrein om de t-shirts en weekendbandjes voor mijn medewerkers op te halen en dan ghaat het kriebelen hoor.

Heb wel zin in Bospop.n Er komen goede bands.
Wat fijn dat je er weer bent Zoeb!

Bospop heeft zeker een goed programma,maar vrouw wat heb jij het druk!

Die Sam,lekker kletsen en al staan,gaat hard he. Wanneer komt kleinkind nummer 2?

Ik heb voor Middelste een tent opgezet in de tuin,omdat hij nu niet kan voetballen mag er een vriendje komen logeren en ze wilden graag kamperen in de tuin.
Gold pakje is binnen. Wist je mijn achternaam niet meer?
Morgen kan ik lekker uitslapen en niets doen Coe.

Dat is mijn dag bijkomen.

Kleindochter komt pas eind oktober/begin november. Rond Nienkes verjaardag, raar idee.

Zul je zien dat het dan precies komt.
Nog even geduld dus...

Ik had pas een allerliefst jurkje gekocht voor mijn nichtje maar hij is al te klein..en ik kan hem niet meer terugbrengen want heb de bon weggegooid.Dacht dat ik jou daar blij mee kon maken maar het is een zomerjurkje.

Mijn kinderen zijn alledrie op een voor mij bijzondere datum geboren,Oudste op de sterfdag van mijn lievelingsoom,Middelste op de verjaardag van mijn oma(die een jaar daarvoor was overleden) en Uk op de dag van het ongeluk van mijn vriendje toen ik 16 was(en die 3 dagen daarna overleed)

Ik moet poetsen maar heb helemaal geen zin!!
Mogguhhh...

Zorb, leuk om te lezen dat je het allemaal zo fijn hebt afgesloten.

Wat ga je nu met al die vrije tijd over doen?

Heeft Middelste nog veel pijn aan zijn teen Coetje?

Is het toevallig ook zijn voetbalvoet-teen? Toch ook wel leuk voor hem, een slaapfeestje met een vriendje.

Ik heb een half uurtje getennist, toen ging het regenen.

Hier thuis al met de stofzuiger rond geweest,

Was nummer twee draait en

was nummer 1 zit al in de droger.
Teen van middelste doet niet veel pijn,gelukkig,maar het is wel zijn rechtervoet en daar maakt ie de mooiste goals mee.X-D

Ik ben voorzichtig blij,klant van vriend die weigerde te betalen en waar ik een incasso op heb gezet,heeft vandaag zijn 1e helft betaald!!
Wat fijn Coe. Werd wel een keer tijd ook.

Lastig zeg al die wanbetalers.

Zonde van zijn goede goalvoet zeg. Wat een raar woord. Maar het komt wel weer goed.

Zonde van het jurkje. Maar kwijtgeraakte bonnetjes komen me bekend voor.

Wat leuk al die kleren van Gold. Lief van Gold en ook fijn dat jou meid er zo blij mee is. Ik wordt er ook plaatsvervangend blij van.

Wanneer gaan we naar Texel? Lijkt me gaaf zeg Eind augustus of begin september? Wij gaan de eerste week van september nog weg.
Zoeb,ik kan pas precies iets zeggen als we klaar zijn.

Er gaat namelijk een vriend mee opbouwen en die mag dan een weekje met zijn gezin erin,maar die muts van hem wil het eerst zien.Dus dan weet ik wanneer hun gaan en kan ik voor "ons groepje" wat datums doorgeven.

Langzaamaan ga ik steeds meer zeuren tegen vriend,nog anderhalve week en het is allemaal half klaar.Ik zie dus steeds meer beren op de weg en ben vandaag op zoek gegaan naar caravans..en heb hem die doorgemaild.(maar geen reaktie gekregen,gek hoor )
En ja heel lief van Gold (en dochters)

Ik pieste vanmiddag bijna in mijn broek van het lachen.

Middelste ging zich even omkleden en kwam naar beneden in een rode polo...Huh,die kende ik niet...had ie de rode polo van Gold gepakt uit kast van Oudste.

Dat het een damespolo is maakt hem niks uit,hij is er helemaal verliefd op

(hij mag hem aanhouden hoor,zolang hij het zelf niet erg vind,zit ik er al helemaal niet mee)
Als ie hem leuk staat wat geeft het dan he Coetje?

Hij heeft wel smaak .

Wij gaan straks uit eten omdat Goldman jarig is.

Verder doet ie er niks aan.
September is voor mij een moeilijke maand om een weekend weg te gaan. Begin van de maand heeft Goldman ook nog vakantie en eind van de maand zit ik met die 10-daagse kermis.

Je had het eerder over oktober Coetje?
We staan er sowieso tot 1 november en als het aan mij ligt nemen we de winter er ook bij.
Vriend en Uk zijn bbqen bij vrienden,ik ben thuis met Middelste en vriendje en Oudste heeft ineens ook een vriendin te logeren.

Drukke boel dus!Zometeen gaan we popcorn maken.
Oh en smakelijk Goldie!
Hallo lieve meisjes, ik ben jullie weer verschrikkelijk aan t verwaarlozen Ik lees nog wel vaak even hoe het met jullie gaat maar ik heb/neem niet de tijd om te reageren. Heb voor mijn gevoel ook niet zoveel te melden.. Het gaat best goed, ik doe nog steeds te druk en heb nog steeds geen 'lijn' in mn huishouden en de dingen die ik moet doen. Allemaal niet zo spannend dus.. vandaar dat er maar weinig nieuws komt van hier

Maarrrr ik wil wel heel graag weten hoe het met jullie gaat! Dus ik ga jullie lekker uithoren daar gaat ie:

Coe, hoe gaat het nu? Minder (of misschien zlefs geen) paniek meer gehad? Balen zeg van de gebroken teen van middelste, heb ook 2 x een teen gebroken en dat doet best zeer!!

Gold, voel je je al wat beter nu extra vitamine bent gaan slikken? (dat was het toch?)

Zoeb, wat ben jij bizar druk met alles zeg! Ik wou dat ik jouw energie had Ga je nog wel een beetje relaxen in je vakantie??

Mamz, ik hoop dat je snel een kippen en konijnen-oppas hebt en er lekker even tussenuit kan. En verder gewoon:

Ik zal eens proberen wat spannende dingen te doen de komende tijd, dan heb ik tenminste iets te melden
Moggu..
Gelfje,ben benieuwd wat voor spannende dingen je gaat doen

Fijn om te lezen dat het wel goed gaat met je.

Ik heb helemaal geen hyperventilatie aanval meer gehad,ga na de vakantie wel aan die cursus beginnen,je weet nooit waar het goed voor is.

Dames,ik probeer vriend te overtuigen om toch een caravan te kopen,maar hij wil niet.Maar hij heeft het zo ongelooflijk druk dat hij eigenlijk niet weet waar hij de tijd vandaan moet halen om de tent te bouwen.Bovendien kost dat ook nog een hoop geld aan materialen.Nu heb ik een hele mooie sleurhut gezien voor hetzelfde geld.Dus ik ben allerlei argumenten aan het bedenken zodat hij toch overstag gaat.

Duimen jullie voor mij??
Zo,de jongens zijn ook hun tent uitgekropen.

Leuk hoor,kamperen in eigen tuin.
Wij gaan heel hart meeduimen voor die sleurhut Coe. :-)

Als ik jou zo lees komen allerlei herinneringen boven. Kinderen die kamperen in de tuin, vriendjes en vriendinnetjes die blijven slapen. Het klinkt net als bij mij vroeger. Zoooo leuk en de kinderen hebben het daar nog steeds over. Dus dat zijn leuke herinneringen voor later.

Gelf mijn huishouden was ook altijd puinhoop en nog steeds, dus maak je daar niet te druk over. Als het maar gezellig is. Beter gezellig in een rommelhuis dan ongezellig in een cleane omgeving. Ik vind het gewoon leuk om je te lezen.

Ik ga vandaag eens nietsdoen, alleen een paar boodschappen en wassen. Nou ja en een stofzuiger en dweil door de kamer en de keuken.

Maar daar heb ik de hele dag de tijd voor.
Vriend wil iig vanmiddag wel bellen naar die mensen,een klein stapje in de goede richting dus..

Duim nog even verder
Duim duim duim duim

Bellen is inderdaad een goed teken, Coetje!

Ik zeur al weken bij Goldman om een nieuw bed, maar ik ben nog geen stap verder

Ha die Gelfje! Bezig bijtje

Zoeb heeft gelijk hoor. Maak je er niet druk over!

Wanneer heb je vakantie?

Ik slik mijn pilletje braaf elke dag en deze week leek het er heel even op dat ik me wat beter voelde. Jammer genoeg denk ik alleen maar dat ik het wishful thinking was, want gisteren was het weer patat (da's Zeeuws of Vlaams voor 'heel erg' )

Fijne dag maisjes!

To do vandaag:

De berg was van gisteren opvouwen

werken op de kermis.
Zit ik in de veranda lekker op mijn tablet zie ik opeens een muis voorbij schieten. Hahha. Die denkt ook dat het er lekker is.

Coe ik duim ook. Duim duim duim.

Mijn eerste was zit in de machine. Een witte. Met twee paar witte sokjes die niet meer zo wit waren.

Wij hadden op kamp de witte sokjes race. Heel leuk.

Twee groepen kinderen waarvan een kind per groep een paar witte sokjes aan heeft. Nu moeten ze een parcours afleggen en zorgen dat de sokjes zo wit mogelijk blijven. Wij deden dat in het zand op het strandje. Veel moeilijker dan op gras.

Eerst onder een net doorkruipen, dan een paar palen verslepen,

om vervolgens onder een paar planken door een kuil te graven, ieder kind moet daaronder kruipen en dan naar het water en met een surfplank peddelen naar de ketting zo'n tweehonderd meter verder om daar in de kano te stappen en terug te kanoën en wel de surfplank ook weer mee terug nemen. Dan uit de kano naar een parcours van schagen (van de tafels), daar doorheen kruipen en dan kijken welk team nog de schoonste witte sokjes heeft. Het komt dus op samenwerking aan en ze moeten het kind met de sokjes overal bij helpen want die kan haar voeten niet gebruiken. Ze denken altijd dat het om tijd gaat, maar het gaat om de witste sokjes.

Het is zo leuk om te doen. De kinderen zijn echt fanatiek.

Maar mijn sokjes waren dus niet meer zo wit.

Straks de eerste was buiten hangen en hopen dat ik de andere vier ook nog gewassen en droog krijg vandaag.

Oh ja en kijken of de muis inmiddels is gevlucht. Anders de poes maar even zoken en die erbij zetten. Is het beest zo weg hoop ik. Ben niet bang voor muizen, maar het idee dat die stille sluiperd ergens zit vind ik niet zo'n prettig idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven