Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
zaterdag 14 juli 2012 om 09:43
Slechtweerverwachting? Ik ben nu al niet vooruit te branden. Ik ga overigens voor een weekendje van 7 dagen.
Goldie, lekker klussen dus. Vooral dat azuurblauw?
Coe, da's echt rot, van je knie. Hoop dat 'ie maandag weer wat bruikbaarder is.
Zoeb, heb je ook al een mooi naaiprojectje voor jezelf bedacht?
Had ik al gezegd dat het er alles van heeft dat ik vanaf half augustus (parttime) aan het werk ben? Ben er wel aan toe Nog geen idee wat, dat hoor ik op zijn vroegst eind juli.
Groetjes en kusjes, als het goed is gaat de computer mee
Goldie, lekker klussen dus. Vooral dat azuurblauw?
Coe, da's echt rot, van je knie. Hoop dat 'ie maandag weer wat bruikbaarder is.
Zoeb, heb je ook al een mooi naaiprojectje voor jezelf bedacht?
Had ik al gezegd dat het er alles van heeft dat ik vanaf half augustus (parttime) aan het werk ben? Ben er wel aan toe Nog geen idee wat, dat hoor ik op zijn vroegst eind juli.
Groetjes en kusjes, als het goed is gaat de computer mee
zaterdag 14 juli 2012 om 10:10
Lieve Mamz en consorten.
Een heel fijn vakantieweekend van een week.
Dacht ook dat je alleen een weekend ging hoor.
Het weer ziet er toch vanaf volgende week beter uit? (Sprak zij hoopvol).
En nee hoor, nog geen naaiprojectje voor mezelf. Ik doe het liever voor anderen.
Coe hoe'st nu met je knietje? Doe je voorzichtig. Laat je anders dit weekend maar weer even lekker verwennen.
Ben maandag trouwens ook overdag thuis. 'k Heb avonddienst van16.00u tot 22.00u
Gold dit weekend goed weer om te gaan verven trouwens.
Het klinkt erg leuk die kleuren. Zomers in ieder geval.
't Is knudde met een rietje, dat weer. Maarrrrrr tussen de buien door schijnt de zon. Yeah voor even terrasweer, KabouterPloplandweer, Eftelingweer, Strandweer. (Nat wordt je toch wel in de zee, dus wat maakt het uit).
Een heel fijn vakantieweekend van een week.
Dacht ook dat je alleen een weekend ging hoor.
Het weer ziet er toch vanaf volgende week beter uit? (Sprak zij hoopvol).
En nee hoor, nog geen naaiprojectje voor mezelf. Ik doe het liever voor anderen.
Coe hoe'st nu met je knietje? Doe je voorzichtig. Laat je anders dit weekend maar weer even lekker verwennen.
Ben maandag trouwens ook overdag thuis. 'k Heb avonddienst van16.00u tot 22.00u
Gold dit weekend goed weer om te gaan verven trouwens.
Het klinkt erg leuk die kleuren. Zomers in ieder geval.
't Is knudde met een rietje, dat weer. Maarrrrrr tussen de buien door schijnt de zon. Yeah voor even terrasweer, KabouterPloplandweer, Eftelingweer, Strandweer. (Nat wordt je toch wel in de zee, dus wat maakt het uit).
zaterdag 14 juli 2012 om 10:15
Volgens mij wordt het na het weekend beter.Buien mogen wel,das goed voor de natuur,maar dan bij voorkeur s'nachts
Mamz,wat leuk dat je aan het werk kan,dat zal je een goede boost geven denk ik zo.
Knie voelt wel beter dan gister,hoop dus dat die banden alleen opgerekt zijn en niet weer gescheurd.Dat zou betekenen dat ik volgende week gewoon weer alles kan en mag.
Ik ben een boodschappenlijst aan het maken,kan vriend straks boodschappen doen met Oudste.
Mamz,wat leuk dat je aan het werk kan,dat zal je een goede boost geven denk ik zo.
Knie voelt wel beter dan gister,hoop dus dat die banden alleen opgerekt zijn en niet weer gescheurd.Dat zou betekenen dat ik volgende week gewoon weer alles kan en mag.
Ik ben een boodschappenlijst aan het maken,kan vriend straks boodschappen doen met Oudste.
zaterdag 14 juli 2012 om 11:45
Mogguh maisjes
(Pssssst... het regent hier alweer...)
Fijne vakantie Mamzie!!!
Hou je lekker rustig vandaag he Coetje!
De dikke zaterdagkrant hier is al uit en de koffie op dus er zal toch weer het een en ander moeten gebeuren vandaag.
Afwasmachine is al leeg en de stofzuiger staat al klaar maar zal niks doen uit zichzelf...
Ook moeten de wasmanden nagelopen worden op de hoeveelheden aanwezige was, wat als gevolg zal hebben dat er ook gewassen zal gaan worden.
Ik ga vanmiddag iig ook even langs bij de open dag bij de imkerij waar mijn vader vrijwilliger is.
Nu eerst douchen.
(Pssssst... het regent hier alweer...)
Fijne vakantie Mamzie!!!
Hou je lekker rustig vandaag he Coetje!
De dikke zaterdagkrant hier is al uit en de koffie op dus er zal toch weer het een en ander moeten gebeuren vandaag.
Afwasmachine is al leeg en de stofzuiger staat al klaar maar zal niks doen uit zichzelf...
Ook moeten de wasmanden nagelopen worden op de hoeveelheden aanwezige was, wat als gevolg zal hebben dat er ook gewassen zal gaan worden.
Ik ga vanmiddag iig ook even langs bij de open dag bij de imkerij waar mijn vader vrijwilliger is.
Nu eerst douchen.
zaterdag 14 juli 2012 om 13:36
Ik heb ook gedoucht,nog een heel karwei om je knie in te pakken.
Heb er een halve rol huishoudfolie omheen gewikkeld en nog was ie niet helemaal droog gebleven.
Leuk Gold,naar de imker.Hier zijn ook open dagen maar ik blijf lekker binnen.
Uk zit voor de tv,Spongebob te kijken.Wat een irritant wezen is dat eigenlijk.
Vriend heeft boodschappen gedaan maar zich niet aan het lijstje gehouden.Wel 6 kilo mosselen meegebracht,maar geen koffie,melk of wc papier.Die mag dus nog een keer terug
Heb er een halve rol huishoudfolie omheen gewikkeld en nog was ie niet helemaal droog gebleven.
Leuk Gold,naar de imker.Hier zijn ook open dagen maar ik blijf lekker binnen.
Uk zit voor de tv,Spongebob te kijken.Wat een irritant wezen is dat eigenlijk.
Vriend heeft boodschappen gedaan maar zich niet aan het lijstje gehouden.Wel 6 kilo mosselen meegebracht,maar geen koffie,melk of wc papier.Die mag dus nog een keer terug
zaterdag 14 juli 2012 om 15:48
Misschien heeft vriend ze daarom wel meegenomen. Om een mosselfeestje te houden!!
Maar ja om dan het belangrijkste te vergeten is ook alweer zoiets.
Wat zijn die boodschappen GodsalleJezusduur aan het worden.
Ben zomaar over de ¤ 100.- kwijt. Ik geloof dat het tijd voor bezuinigingen moet gaan worden.
Maar ja om dan het belangrijkste te vergeten is ook alweer zoiets.
Wat zijn die boodschappen GodsalleJezusduur aan het worden.
Ben zomaar over de ¤ 100.- kwijt. Ik geloof dat het tijd voor bezuinigingen moet gaan worden.