Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:chicky012 schreef op 03 juli 2012 @ 17:49:

[...]

Bedoel je bij mij? Of bij meerdere gebruikers?

Ik heb t probleem namelijk al een week of 2, sinds ik per ongeluk een keer heb uitgelogd. Sindsdien doet ie zo raar :-)

Ik bedoelde dat ze hopelijk aan de hand van de door je gegeven informatie het probleem op hun eigen computer kunnen reproduceren. Dat is nodig om goed te kunnen achterhalen waar het probleem hem precies in zit.

Mbt de banners: dit is nagevraagd en inderdaad is er een nieuwe bannervorm live gegaan die mee naar beneden scrollt. Dat is dus geen bug.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

De reclame van 538 sluit niet als je op het sluitknopje drukt, heel irritant.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:doddie schreef op 04 juli 2012 @ 10:05:

De reclame van 538 sluit niet als je op het sluitknopje drukt, heel irritant.Vervelend! Ik heb dit doorgegeven, hopelijk kan men dit verhelpen.

quote:ModeratorViva schreef op 05 juli 2012 @ 09:31:

[...]

Vervelend! Ik heb dit doorgegeven, hopelijk kan men dit verhelpen.

Om het probleem specifiek te kunnen aanpakken, is gevraagd of we de browserversie, operating system en flashversie kunnen vermelden.

Dus zou je ons kunnen vertellen welke internetbrowser je gebruikt (+versienummer), of je windows 7 gebruikt of een ander operating system en welke flashversie op je computer geinstalleerd staat.

Dank vast, dan zullen wij dit doorgeven!

Sinds de reclamebanner aan de rechterkant van het scherm een flexibele positie heeft, schuift over de "nieuwe berichten" en de VIVA reclame heen.

Kan hier iets aan gedaan worden?

Mocht het nodig zijn:

Mac OS X 10.7.4

Safari 5.1.7

Flash plugin 11.3.300.257

In firefox heb ik het probleem niet.

Beste Tegucigalpa,

Dank voor de uitgebreide informatie. Ik heb dit direct kenbaar gemaakt bij de technische dienst!

Hoi Mod,

Misschien is het al gemeld hoor, maar waar ik er andere dagen maar af en toe last van heb, heb ik het nu in elk topic dat ik open, op iedere pagina wel een keertje:

Ik krijg steeds de melding: Stack Overflow at line 1313.

Dit is eigenlijk al een hele tijd.

Kunnen jullie hier alsjeblieft iets aan doen?

Bedankt!
Die stack overflow is alleen in IE, dus als je een andere browser gebruikt ben je er van af.
quote:trotter schreef op 06 juli 2012 @ 10:58:

Die stack overflow is alleen in IE, dus als je een andere browser gebruikt ben je er van af.

Klopt, sommige stack overflow meldingen kunnen wij van onze kant iets aan doen, maar er komen er ook een aantal vanuit IE zelf die wij niet direct kunnen verhelpen. Je kunt wel deze meldingen in IE uitzetten, dan laat hij het niet elke keer zien als je op de Viva site komt. (uit mijn hoofd via Opties->Internetopties->tabblad Geavanceerd, daar kun je dan uitvinken dat hij geen reports moet weergeven van script errors).

Hopelijk helpt dit!

@tegucigalpa:

Het is de technische dienst niet gelukt jouw probleem te reproduceren. Maw: op het door jouw aangegeven systeem komen zij dit probleem niet tegen. Het zou dus wellicht met je eigen computerinstellingen te maken kunnen hebben. Mocht iemand hetzelfde probleem ervaren, laat het dan aub weten. Wellicht is het 1 specifieke advertentie waar dit mee gebeurt?

quote:ModeratorViva schreef op 06 juli 2012 @ 11:47:

@tegucigalpa:

Het is de technische dienst niet gelukt jouw probleem te reproduceren. Maw: op het door jouw aangegeven systeem komen zij dit probleem niet tegen. Het zou dus wellicht met je eigen computerinstellingen te maken kunnen hebben. Mocht iemand hetzelfde probleem ervaren, laat het dan aub weten. Wellicht is het 1 specifieke advertentie waar dit mee gebeurt?Nee, het geldt voor alle advertenties, deze blijft vaak hangen op de onderwerpen lijst, is super irritant. Ik heb het van meerdere forrummers gehoord die een Ipad gebruiken. Ik hoop echt dat het kan worden aangepast, geen doen zo!
Klopt, ik had het deze week al gemeld. Ik heb het ook op de iPad. Geen mogelijkheid voor een nadere browser dus.
quote:helene31 schreef op 07 juli 2012 @ 18:58:

Klopt, ik had het deze week al gemeld. Ik heb het ook op de iPad. Geen mogelijkheid voor een nadere browser dus.

En welk iOS van de iPad gebruiken jullie? (kun je geloof ik zien via Instellingen->Algemeen->Info)

Dan zal ik deze gegevens weer doorsturen, hopelijk kan men het probleem dan wel reproduceren.

iOS 5.1.1
quote:helene31 schreef op 09 juli 2012 @ 12:52:

iOS 5.1.1Dank! We hebben het doorgegeven.

quote:ModeratorViva schreef op 06 juli 2012 @ 11:07:

[...]

Klopt, sommige stack overflow meldingen kunnen wij van onze kant iets aan doen, maar er komen er ook een aantal vanuit IE zelf die wij niet direct kunnen verhelpen. Je kunt wel deze meldingen in IE uitzetten, dan laat hij het niet elke keer zien als je op de Viva site komt. (uit mijn hoofd via Opties->Internetopties->tabblad Geavanceerd, daar kun je dan uitvinken dat hij geen reports moet weergeven van script errors).

Hopelijk helpt dit!Nope.
quote:yasmijn schreef op 09 juli 2012 @ 13:12:

[...]

Nope.

Dat is vreemd, als die optie uitstaat zou hij namelijk sowieso geen meldingen meer mogen weergeven, zelfs al zou de site volzitten met fouten.

Heb je het ingesteld staan zoals op dit plaatje?

Ik zal er eens naar kijken.
quote:ModeratorViva schreef op 09 juli 2012 @ 14:51:

[...]

Dat is vreemd, als die optie uitstaat zou hij namelijk sowieso geen meldingen meer mogen weergeven, zelfs al zou de site volzitten met fouten.

Heb je het ingesteld staan zoals op dit plaatje?

[afbeelding]

Ondanks dat het uitgevinkt staat krijg ik nog steeds de welbekende stack overflow at 1313 melding.

1313 heeft schijnbaar een belangrijke betekenis op de Viva site/voor Viva. De volgende keer als ik een lot koop zal ik vragen naar 1313 als eindcijfers.
quote:ModeratorViva schreef op 06 juli 2012 @ 11:47:

@tegucigalpa:

Het is de technische dienst niet gelukt jouw probleem te reproduceren. Maw: op het door jouw aangegeven systeem komen zij dit probleem niet tegen. Het zou dus wellicht met je eigen computerinstellingen te maken kunnen hebben. Mocht iemand hetzelfde probleem ervaren, laat het dan aub weten. Wellicht is het 1 specifieke advertentie waar dit mee gebeurt?

Ook in Google Chrome heb ik dit probleem, dus misschien ligt het aan WebKit.

Ik heb er in ieder geval last van bij de Zalando/T-Mobile/Arla Apetina advertenties.
Ik heb er ook last van(ook Chrome). De hele balk rechts blijft staan tijdens het scrollen. Heel vervelend.
quote:lughnasadh schreef op 09 juli 2012 @ 19:57:

Ik heb er ook last van(ook Chrome). De hele balk rechts blijft staan tijdens het scrollen. Heel vervelend.Ja Idd
Heel irritant inderdaad, die reclame rechts die blijft staan en over de tekst heen komt. Ik zit ook op een ipad. Kan daar niets aan gedaan worden? Het is pas sinds enkele dagen.
Ik zit niet op een ipad overigens, gewoon op een laptop.
Men heeft het probleem op de iPad inmiddels kunnen reproduceren en er wordt nu gezocht naar een oplossing

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven