Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:kevin8 schreef op 09 juli 2012 @ 17:36:

[...]

Ondanks dat het uitgevinkt staat krijg ik nog steeds de welbekende stack overflow at 1313 melding.

1313 heeft schijnbaar een belangrijke betekenis op de Viva site/voor Viva. De volgende keer als ik een lot koop zal ik vragen naar 1313 als eindcijfers.

Om de meldingen niet meer tevoorschijn te laten komen schijnt ook "Disable script debugging (IE)", de optie dus die 2 regels erboven staat, aangevinkt te moeten worden, is ons gemeld.

Zou je willen proberen of daarmee wel de meldingen verdwijnen?
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:ModeratorViva schreef op 10 juli 2012 @ 09:44:

Men heeft het probleem op de iPad inmiddels kunnen reproduceren en er wordt nu gezocht naar een oplossingThank God
quote:ModeratorViva schreef op 10 juli 2012 @ 09:59:

[...]

Om de meldingen niet meer tevoorschijn te laten komen schijnt ook "Disable script debugging (IE)", de optie dus die 2 regels erboven staat, aangevinkt te moeten worden, is ons gemeld.

Zou je willen proberen of daarmee wel de meldingen verdwijnen?

beide vinkjes staan aan/uit zoals het zou moeten (standaardinstelling), maar sinds gisteren heb ik bij ongeveer elke 2e pagina die ik laad de stack overflow op line 1313. De pagina laadt niet, pc springt weg/over naar Outlook en je moet de melding weer weg likken voordat je verder kan.

Ontzettend irritant!

Ik forum dan ook bijna niet meer en check alleen regelmatig of het al weg is. Niet: dan ben ik weer weg.
WTF?
Goedemorgen!

Wellicht kan ik het vast wel ergens vinden, maar ik heb geen idee waar.....

Ik heb problemen met het inloggen op de Viva app op de iPad.

Het is me pas een keer gelukt....:-(

Maar verveldender vind ik het dat ik tijdschriften koop via de app, maar dat ik deze vervolgens niet kan lezen. Ik zie alleen de voorpagina en verder niets.... Iemand een idee wat ik niet goed doe of de gouden tip om dit op te lossen?

Bedankt alvast!
.
.
Hartstikke leuk hoor, maar daarmee kan ik toch niet die tijdschriften lezen?? Of ben ik nu echt een digibeet?
.
Ik krijg sinds vandaag iedere keer als ik een Viva (forum) pagina open of ververs de melding "Stack Overflow at line: 1314". Het duurt even tot deze melding op komt en tot die tijd is de pagina (eigenlijk het hele venster, met alle andere geopende tabs) "bevroren".

Soortgelijk probleem is wel eens vaker voorgekomen. Enig idee of/hoe/wanneer dit opgelost kan worden?

edit: Volgens mij alleen als ik ingelogd ben.
quote:Biebeltje schreef op 11 juli 2012 @ 12:49:

Ik krijg sinds vandaag iedere keer als ik een Viva (forum) pagina open of ververs de melding "Stack Overflow at line: 1314". Het duurt even tot deze melding op komt en tot die tijd is de pagina (eigenlijk het hele venster, met alle andere geopende tabs) "bevroren".

Soortgelijk probleem is wel eens vaker voorgekomen. Enig idee of/hoe/wanneer dit opgelost kan worden?

Zie je kans meer informatie over deze foutmelding voor ons te kunnen verzamelen (volgens mij is er een optie om uitgebreidere informatie over het probleem te zien te krijgen)? Dan geef ik dit nogmaals door.

Je kunt ook proberen deze meldingen in IE uitzetten, dan laat hij het niet elke keer zien als je op de Viva site komt. Dat gaat via Opties->Internetopties->tabblad Geavanceerd, daar kun je dan uitvinken dat hij geen reports moet weergeven van script errors.

Ook moet je "Disable script debugging (IE)", de optie dus die 2 regels erboven staat, aanvinken.

.
Ik krijg alleen een klein venstertje met de melding, kan verder nergens op klikken voor meer informatie, sorry.

Edit: Oh, had nog niet verder teruggekeken (duurt nu zo lang). Goeie tips, dank daarvoor. Kan op deze PC helaas niets wijzigen, maar hou het zeker in m'n achterhoofd voor thuis.
.
.
Goh, nerd toch weer terug na zijn dramatische afscheid?
Hoi Mods!

Als ik inlog via het invulschermpje rechtsboven, dan krijg ik daarna alleen de bovenkant van de pagina. Ik moet dan weer op "forum" klikken om terug te gaan naar het forum. Ook kon ik mijn profielfoto niet veranderen, omdat de knop daarvoor niet werkte. Bijna hetzelfde probleem had ik toen ik mijn persoonsgegevens probeerde te veranderen, als ik dan op "wijzig" druk dan ga ik weer terug naar de Viva-site, zonder dat er iets gewijzigd is.

Ik heb het idee dat dit allemaal aan mijn browser ligt (Mozilla Firefox), want in internet explorer werkt dit allemaal wel gewoon.

Ligt dit aan mijn instellingen of is dit een bekend probleem?
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
quote:gioia82 schreef op 11 juli 2012 @ 14:28:

Hoi Mods!

Als ik inlog via het invulschermpje rechtsboven, dan krijg ik daarna alleen de bovenkant van de pagina. Ik moet dan weer op "forum" klikken om terug te gaan naar het forum. Ook kon ik mijn profielfoto niet veranderen, omdat de knop daarvoor niet werkte. Bijna hetzelfde probleem had ik toen ik mijn persoonsgegevens probeerde te veranderen, als ik dan op "wijzig" druk dan ga ik weer terug naar de Viva-site, zonder dat er iets gewijzigd is.

Ik heb het idee dat dit allemaal aan mijn browser ligt (Mozilla Firefox), want in internet explorer werkt dit allemaal wel gewoon.

Ligt dit aan mijn instellingen of is dit een bekend probleem?

Hi gioia82,

Deze problemen zijn niet bekend bij ons. Zelf gebruik ik ook Firefox en daar werkt alles wel naar behoren. Werken andere sites via Firefox wel naar behoren bij je?

Misschien kan het helpen de cookies en tijdelijke internetbestanden eens te verwijderen, hopelijk helpt dat wat!

.
quote:ModeratorViva schreef op 11 juli 2012 @ 12:54:

[...]

Zie je kans meer informatie over deze foutmelding voor ons te kunnen verzamelen (volgens mij is er een optie om uitgebreidere informatie over het probleem te zien te krijgen)? Dan geef ik dit nogmaals door.

Je kunt ook proberen deze meldingen in IE uitzetten, dan laat hij het niet elke keer zien als je op de Viva site komt. Dat gaat via Opties->Internetopties->tabblad Geavanceerd, daar kun je dan uitvinken dat hij geen reports moet weergeven van script errors.

Ook moet je "Disable script debugging (IE)", de optie dus die 2 regels erboven staat, aanvinken.Thx, ModViva, hier blijft de melding gelukkig weg, en had hem bij vernieuwen en topic openen en vandaag openen, kortom bij elke beweging die ik maar maakte op het forum. Nu heb ik wel een hapering waar de waarschuwing normaal tevoorschijn zou komen, maar dat is minder storend dan het schermpje
quote:nobrains schreef op 11 juli 2012 @ 14:50:

Ja, misschien inderdaad bv. de cache vol.

En ja, Firefox is een goddelijk goede browser, waarbij in de alpha-versie zelfs iedere dag een nieuwe uitkomt, hij wordt constant verder ontwikkeld.

En al een jaar of tien gebruikt niemand die iets van computers afweet Internet Explorer.nog, maar die bestaat blijkbaar nog.

Maar even serieus. Cookies, cache. Dat kan je bij Firefox trouwens ook mooi instellen.

Ik heb mijn cookies weggegooid maar hou hetzelfde probleem, hoe leeg ik mijn cache?

Andere sites werken trouwens wel goed bij mij.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
.
.
ook ik heb de nostalgische stack overflow, maar dan bij regel 1313. Je kunt hierbij geen meer info vragen, alleen op ok drukken. Het is een héle oude foutmelding, ik word er helemaal een beetje weeig van, met heimwee naar het oude forum.
Hier ook nu bij iedere pagina Stack Overflow 1313. Ik word er echt nukkig van.

Kan iemand mij in jip en janneke taal uitleggen wat ik er zelf mogelijk aan kan doen?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven