Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Aaah, wat een internetellende bij hullie

Mijn zus is na wat heen en weer geshop uit louter ellende weer terug naar oorspronkelijke provider. Ik ben blij dat wij nog niet geswitcht zijn, want hoewel we nogal eens mopperen op @home, meestal hebben we gewoon internet, dan maar wat duurder.. trouwens niet draadloos.. dat dan weer niet. Zou ik wel (weer) eens prettig vinden, ook voor de kinderen, die dan ook eens aan de pc kunnen

Maar goed.. als het goed is start onze Stad met een draadloos gebeuren voor álle inwoners. Een samenwerkingsverbandje tussen Xop's werkgever en de mijne, geloof ik

Lil, bikkel!!! Niet schreeuwen wegens dottige Dot op schoot.

Leuk dat ze zo gaat praten

Xop, mooi he!

EN dat je dan ook gelijk aan mij denkt .. ook leuk
Later is nu
Oh Lil, ik had het nogal verkeerd begrepen... hihi.

Wat een ellende meid en wat stoer dat je niet hebt gegild (waar kinderen al niet goed voor zijn)

Wat een kutzooi Mims, kan je niet gewoon beide providers er uit gooien en een andere nemen?

De postbode kwam zojuist, naast een heul lief kaartje van Toet (dank!) zat er een kaartje bij van Zwarte Piet... ?!?!?! Ik weet nog dat in december iedereen hier een kaartje van die vent had en ik niet.... maareh... nu dus alsnog. Dank Piet!
Heee, Dat wist ik nog helemaal niet, Draem. Handig zeg! Balen dat ik daar dus geen gebruik van kan maken; wireless zal wel niet 20 km rondom Grunnen uitstrekken gok ik zo....

, Pim.
Bikkel ben je, Lil. Brrr. Waarom is die vinger nog steeds ontstoken? Vinger zal vast geen antwoord geven maar wat zei huisarts?

Hier ook net het zwemles-gebeuren achter de rug, pffff, zal ik blij zijn als we dat ooit (over een jaar of euh, 5? slik) achter de rug hebben, zeg. Dat geprop van al die kinderen in die hokjes, Levi die steeds wegrent, moeders en vaders met stressogen en zweet op de bovenlip, buggy-files, die hitte daar, oh joy oh joy.

Draadloos internet.. sinds wij draadloos internet hebben, hebben we nog nooit zoveel draadjes gehad.. maar zal wel komen door klaptops met snel lege accu's en router tussen modem enzo. Eigenlijk moeten we de boel hier veranderen want huiskamer te groot en plek waar router zit en plek waar we achter laptop zitten is te ver weg, heb daardoor heel regelmatig heel slecht bereik, schiet ook zo lekker op.

Klaag, klaag.

Hoe is t met jouw knie nu eigenlijk, Bent?

En met het hompie? Nog bericht gehad?
Heel herkenbaar, dat zwembadleed Bam! Wij hebben ook nog wat jaartjes voor de boeg vrees ik, kijk er niet naar uit. Maar ach, als ze maar niet verzuipen bij zwempartijtjes-al-dan-niet-per-ongeluk... Zucht.

Dat niet-gillen schreeuwde echt netniks, had geen fractie van een seconde langer moeten duren hoor. Heb heel hard op mijn lip gebeten (ook au) en misschien een beetje in Dot geknepen van de schrik. Maar niet hard genoeg om haar af te leiden. Ik wilde per se niet hoorbaar lijden, want kind heeft echt nog steeds een dokterstrauma. Dit was de eerste x dat ze niet schreeuwend begon te huilen zodra ze behandeltafel of iets anders medisch zag, sinds dat gedoe op vakantie (en daarna dat been, arm wicht) raakt ze nog steeds panisch van alles in een witte jas. Arme Dotta (die nu met haar broer stukje Monsters Inc. zit te kijken, en ze schatert het steeds uit, heel grappig).

Zit kennelijk ook nog een schimmel in de nagelriem (getsiederrie, hoe komt zoiets daar nou) vandaar dat het slecht geneest. Dus verder weken in de biotex en cremepje smeren.

Nog even gauw een werkmail de deur uitdoen en dan snel eten fabrieken voor de hele bende.
Haihai

maar hopen dat jullie jongsten snel zijn met zwemmen dan

Ik heb net 10 minuten gesprekken gehad. Kinderen zijn weer opgehemeld. Lekker hoor, alles is goed en gaat goed enzovoorts. Zijn lief, sociaal... alleen had LE laatst een grote mond gehad bij de overblijf, maarja, daar vindt hij dus ook niets aan. Het ging nu wel (weer) beter.

Elvis is weg, naar het westen.. komt donderdag pas weer terug, gaat dan zondag weer weg om dinsdag terug te komen. Hoeraa voor nieuwe baan, waarbij dus cursus verplicht is.

hij was vanmiddag niet lekker ook, dus heeft even op bed gelegen. Nu toch onderweg.

En ik heb vanmiddag nog heerlijk genoten van 't mooie weer, door om te fietsen, op weg naar huis.
Later is nu
aiaiai lil, wat pijnlijk! Toch geen AB nog?

Zwembadellende, brrrr, zie nu al tegenop als KK moet beginnen, duurt vast niet lang meer.

Wat een internetellende zeg,. zwaar irritant.

Hier was het vammorgen ook zo prachtig, alleen moets ik wel krabben, dat was iets minder!

Humpie is gisterennamiddag overgeplaatst naar ander ziekenhuis, ligt daar weer aan hele reutemeteut van beademing en dergelijke. Ouders sms-ten uitgeteld vanaf een eetplek om een uur of negen. Vandaag weer nieuw updates: woensdag wordt het menneke geopereerd, operatie is zwaar en duurt circa 5 uur. Volgens artsen maakt humpie goede kans daarna probleemloos te herstellen. Hart is in den basis goed. Vandaag heeft het mannetje door middel van een grote glimlach laten weten dat het zo slecht nog niet gaat. Ik denk dat er weinig blijere en trotsere ouders zullen zijn bij een eerste lachje dan onze vrienden

Gezien de situiatie gaat het goed, hij krijgt medicijnen om de reden waaraan hij nu zou overlijden als men niets deed te voorkomen en daar reageert hij goed op. De afwijking is nogal zeldzaam dus ze zuillen morgen de dag vullen met tests en onderzoeken.

Lief dat julie ernaar vragen!
Och, arm humpie zeg. Maar wat goed dat het naar omstandigheden redelijk gaat. Zieke humpies zouden niet moeten mogen.

Hier scheen vanmorgen ook de hele morgen het zonnetje. Maar ook ik moest krabben en de hele middag hebben de zon en de regen elkaar afgewisseld.

Gatver Lil, wat klinkt dat vreselijk pijnlijk.
Wauw Bentetje, dat lachje moet goud waard zijn geweest!!! Spannende tijden dus, maar fijn dat het een soort van positief lijkt. (Kan je überhaupt van positief spreken bij een babietje in het ziekenhuis en dan ook nog iets met hartje???)

Pff... ook hier zwemles vandaag (Lientje) wij hebben nog mazzel, want alleen haar "doen" we zelf, schoonmoeder "doet" Loentje op donderdag. maar ook hier is dat gestress. Zij moet om kwart voor zes, kuttijd. Ervoor eten is geen optie, maar erna al helemaal niet!! Dus toch maar ervoor. Lientje heeft vandaag wel haar rode plaatje gehaald, oooh wat was dat kind trots (en ik ook!) Daarna fluxflux naar huis, Leentje voeden (en als je haast hebt, willen ze niet drinken.. pff) want door naar de Ouderraad, daar kom ik nu net vandaan. Was wel leuk. Ben nu wel moe.
pfoe, lekker dagje dus Pimp...

Zootje heeft ook op maandag zwemles, ik vind het zo zielig voor haar (stiekem ook voor mezelf )

Eerst een hele dag op school, dan naar de NSO en vanuit de NSO van 18.00 tot 19.00 zwemmen.

Ze eet dan even een broodje op de NSO en dan na het zwemmen nog een broodje.

Ik eet dan 's avonds laat nog wat makkelijks.

Vorige week bedacht ik me ineens dat Zorro en ik het ook konden afwisselen ~lampje~

Hij ging dus vandaag en ik heb Zen en Zeefje van het kdv gehaald.

Toch al met al een drukke dag, want wel de hele dag gewerkt.

En dan inderdaad het idee, dat ik de komende jaren nog in dat zwembad moet vertoeven......hell.

Bentetje, wat spannend zeg..Wel fijn dat vooruitzichten 'goed' zijn. Ik hoop zo dat humpie er bovenop komt.

En Lil, wat ontzettend schattig, je beschrijving van Dot

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de namen van jouw kinderen.

Mag iemand (of jijzelf) ze hier cryptisch omschrijven, of op een ander manier aan mij verklappen?

Namen van kinderen van Dreamer en Bentetje wil ik eigenlijk ook wel weten

Hoe bedoel je nieuwsgierig.....
Oh, nu wil ik wel eens zo'n raadseltje proberen.

Oudste Lil:

1. Derde letter echte naam Loentje

2. Tweede letter echte naam Lotje

3. Eerste letter zoon Lien (toch??)

Jongste Lil:

1. Vierde letter echte naam Mav.

2. Derde letter echte naam Loentje

3. Tweede letter echte naam Lotje

4. Twee letter echte naam Jootje

Oudste Dreamer:

1. ? Ehm Help?

2. Laatste letter echte naam Zeefje

3. Jouw eerste letter

Jongste Dreamer:

1. Derde letter echte naam Loentje

2. Tweede letter echte naam Lotje

3. Tweede letter Zootje

4. Derde letter Zen

Oudste Bentetje:

1. Eerste letter Loentje

2. Tweede letter Zootje

3. Vierde letter echte naam Mav.

4. Eerste letter Lienje

5. Tweede letter echte naam Lotje

6. Eerste letter jouw naam

Jongste Bentetje:

1. Ehm?

2. Derde letter Zootje

3. Laatste letter Loentje

4. Eerste letter Mootje

5. Tweede letter echte naam Lotje

Maar ja... met 2 gaten wordt het wel heul ingewikkeld he?
Maar ja... met 2 gaten wordt het wel heul ingewikkeld he?[/quote]

Wát wordt heel ingewikkeld met 2 gaten, schat?
Pim, dank! Nieuwsgierigheid bevredigd!

En naam van Dot, hadden wij ook op lijstje staan, maar het is uiteindelijk Zeefje geworden. Grappig.
quote:Bambi schreef op 07 april 2008 @ 22:49:

Maar ja... met 2 gaten wordt het wel heul ingewikkeld he?[/quote]

Wát wordt heel ingewikkeld met 2 gaten, schat?

(dat zeiden 'ze' vannacht ook!)

Truste.
Slaap lekker allemaal
Ik zie door de statistieken de letters niet meer. Heb puf en klik voor werk terug gevonden, maar vrees dat het ietwat te laat is om deadlines te halen. Wel fijn om t emerken dat ik weer kan schrijven en dat ik heus nog wel rapporten kan maken.

Hug voor allen hier. Het is te veel om overal op te reageren. Weet dat ik aan u en de uwen denk!
Netjes hoor, Pim! Volgens mij klopt het wel.

Wie heeft ook Julia´s Tango zitten kijken? *ril* Mims is al uren in gesprek en ik hoop dat ze gezellig zit te kleppen. Dit kijken we soms samen nl. Door de telefoon commentaar geven op alles, reuze leuk normaal. Maar nu was het in ene heel zielig want er ging een meneer dood. Bah, dat had niet gehoeven vind ik.

~trekt zichzelf weer recht op de kruk~

Draadloos is wel makkelijk hoor! Ik tiep nu in bed. Router kost een paar tientjes en installeren kon ik bíjna zelf! (telt zeker niet?)

Lil, gatverdamme wat kut zeg! Hoe is het nu, jij dapper ding!?

En Bentetje, gelukkig maakt Humpie ( is dat niet een idee? dat je je vrienden een naamswijziging voorstelt? Humpie is veul leuker! ) (alhoewel: als ie later groot is..... )

Vandaag vond ik mezelf heel stoer! Mijn eerste presentatie deze ochtend was in een zaal! For god's sake! Met een microfoon en een katheder, een enorm scherm en een zaal met ongeveer 30 mensen! Sjeumig... Maar ging goed, er werden kritische vragen gesteld en die kon ik bijna allemaal beantwoorden. Toen snel door naar andere afspraak met nieuwe klant; ging heel soepel en prettige mensen. Daarna onmiddelijk door (langleve mijn navigatie-miep) naar weer een zaal vol mensen, waar het ook goed ging. Geloof dat ik de vuurdoop nu wel gehad heb.
quote:Bambi schreef op 07 april 2008 @ 22:51:

[...]

Truste.
quote:Bambi schreef op 07 april 2008 @ 22:51:

[...]

Truste.

Maar dát vind ik dan weer helemaal niet ingewikkeld!

Zegguh... Bentetje, Dreamer & Lil, mocht ik dat eigenlijk wel doen? Anders haal ik post weer weg.

Bloes, dat klinkt onwijs stoer zeg!!! Dat zou ik écht niet durven... (Ik moest van de week surveilleren bij een toets en dát vond ik al eng, dat ik die groep moest gaan vertellen hoe en wat en ik was als de dood dat er iemand ging spieken en dat ik daar dan wat van moest zeggen... )

En Toetemeis werklust ook weer gevonden. Wat fijn voor je!

Ik ga douchen en naar bed (geloof ik...) zou best leuk zijn er eens voor twaalven in te liggen.

Truste lieve meisjes.

(Waar is Kjong? is werk nog steeds zo leuk?)
Goed gedaan Bloesemeis!!!
Tuurljk Pimpel, ik zou alleen LD makkelijker hebben omschreven, maar daar komt de echte naam van een andere Cheerster héul veul in voor, denk ik

goed Bloes

Nee, ik kijk niet naar Julia's tango. Ik hoor op maandagavond niet thuis te zijn, nl. Heb vanavond 2 afleveringen Medium gekeken, ook leuk. Na Grey's, uiteraard.

Fijn dat je weer kunt schrijven, Toet!

Ik heb vandaag heerlijk in het zonnetje buiten zitten schrijven, middenin natuurgebied waar ik doorheen fiets van werk naar huis (met omweg, dit keer) over hoe mooi natuurgebied.

komt nog wel eens ergens.

Als dat natuurgebied trouwens doorgaat met steeds van die leuke dingen laten zien, als ik erdoorheenfiets, moet ik fototoestel mee gaan nemen, écht waar!

Zo, ik ga naar bed

ben ik slecht in, als ik Elvisloos ben. Nou kan ik ietsje langer blijven liggen, want ik moet hier blijven tot kinderen naar school gaan, maar dat is niet veel langer, denk ik.

Truste

goedennacht iedereen

en morgen weer een fijne dag!
Later is nu
Ik heb trouwens gisterenavond wat raars gedaan.. ik heb de te vouwen was weggewerkt Kwam een beetje doordat Elvis om kleren ging vragen, die hij mee wilde nemen en ik wíst dat die 'ergens' inzaten, in kratjes dus.. ziet er wel leeg uit, in de slaapkamer, gelukkig is er ook alweer een volle wasmand, dat ik me niet unheimlich ga voelen, ofzo
Later is nu
Ik heb ook nog wel 3 grote wasmanden vol weg te werken was voor je klaarstaan, mocht je je vervelen Dream. Sjezis, deed daar vanmiddag een poging toe maar besloot na 3 shirts dat ik dáár vandaag niet voor geboren ben en de 5 zat ook nog in de klok. Toedeloeeeeeeeee en de groeten.

Pffffff.. en morgen weer hetzelfde riedeltje.. 3 hertjes wassen, aankleden, broodjes naar binnen werken, tasjes vullen, jassen en schoenen aan, op de fiets naar school, klassen in, Levi overal vandaan plukken, terug naar huis, afwasmachine uitladen, bedden opmaken, wasmachine vullen, droger vullen, stofzuigen, puzzeltje maken of wat die kleine dan ook wil of mot, later weer op die fiets, herten weer halen, weer broodjes naar binnen werken, weer op die fiets, weer terug naar huis op die fiets, nog een poging wasvouwen, nee, doei, ander keertje weer, ik kijk nog nét niet naar SBS Belspelletjes/As The World Turns/The Bold & The Beautiful maar het scheelt niet veel!

Hee, de 5 zit weer in de klok.

Proost.
O jee, bedtijd. Maar ook hier ouderraadvergadering en het was niet leuk en nu ben ik hyper.

Pim, ik had je moeten bellen vandaag over opdracht. Wordt morgen. Echt. Anders is er heel geen tijd meer voor enzo. Ik heb mijn mobiel mee naar werk, dus als jij er toevallig, zeg tussen 9.30 en 13.30 uur aan denkt om mij te bellen... graag... (Sorry).

En nu ga ik geloof ik toch echt maar naar bed...
Hè gat, het is morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven