Spook uit het verleden

10-07-2012 19:15 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve lezers,

#Weggehaald wegens herkenbaarheid, bedankt voor de input, ik weet wat ik moet doen#

Wat te doen? Go with the flow, probeer het een paar dagen en zie waar het schip strandt? Afkappen en op afstand houden? Heldere meningen graag, dat helpt. Het kan zijn dat ik gedeeltes weghaal later ivm herkenbaarheid. reageren gaat soms wat traag vanwege inlogproblemen maar ik lees alles.

wat moet ik ermee aan

Totaal aantal stemmen: 25

Doen (8%)
Hou toch op, afkappen die hap. (60%)
probeer het een week uit maar hou je verwachtingen laag (32%)
Zijn er vrienden die hem ook kennen, van de tijd dat hij hier woonde? Weten zij misschien meer?
Ik snap dat het "op je handen zitten" is en dat je geneigd bent, om hem over te laten komen. Maar hij kan wat 2 jaar geleden is gebeurd, niet afdoen met een communicatiefout en nu opeens zeggen binnen nu en 2 jaar een hele rits kinderen met je te willen. Het ene rijmt niet met het andere en het lijkt mij, dat hij je wil verleiden met woorden die jij graag wilt horen. Het is voor anderen makkelijk praten, maar iedereen wil geliefd worden en liefhebben - en jij ook. Sterkte met sterk (proberen te) zijn .
Vaag verhaal; ben je het soort vrouw dat verliefd is op de liefde? Zorg goed voor jezelf en kids. Het hebben van een hart van goud is top. Ik raad je aan om rustig te beginnen met daten en zaken langzaam op te bouwen.

Heftige liefdesverklaringen, laat je niet verleiden tot snelle beslissingen en bedenk dat de ander verantwoordelijk is voor zichzelf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
@viva, ik ben niet verliefd op de liefde, denk ik. Ik wil wel graag geliefd zijn en ik wou dat er iemand was die ik kon liefhebben. Ik date bij vlagen veel, en heb veel aanspraak in het dageljks leven, maar het is het allemaal net niet.

Op het ogenblik date-moe, maar mis enorm het hebben van een maatje, iemand waar ik op kan bouwen. Ik heb vrienden te over en schatten van kinderen, maar dat is niet hetzelfde...

@Paloma, het is waar dat hij zegt wat ik wil horen, maar ook wat ik niet wil horen; namelijk dat ik me hard opstel. Aan de andere kant; hij hoeft helemaal niets, hij had niet hoeven schrijven, ik weet dat hij geen gebrek heeft aan potentiele partners, en ik ook niet.
quote:mesjochenegoogem schreef op 10 juli 2012 @ 20:18:@Paloma, het is waar dat hij zegt wat ik wil horen, maar ook wat ik niet wil horen; namelijk dat ik me hard opstel. Aan de andere kant; hij hoeft helemaal niets, hij had niet hoeven schrijven, ik weet dat hij geen gebrek heeft aan potentiele partners, en ik ook niet.Als je geen gebrek hebt aan potentiële partners, waarom zoek je het dan zo ver van huis met deze droeftoeter? Dat jij je hard opstelt is gewoon een dooddoener uitspraak van een man over een vrouw. Omdat jij niet (meteen) doet wat hij wilt, stel jij je te hard op. Nou ja, wees eens eerlijk? Volgens mij staat jouw deur op een kier voor die man.
Ik zoek het niet ver van huis Paloma, dit is dichter bij huis dan menig ander persoon. Ik kan het niet uitleggen zonder dat het heel herkenbaar wordt en dat wil ik niet. Ik doe nu even niets. Ik heb een antwoord gestuurd, en de bal ligt nu bij hem. Ik wil hem wel zien, maar onder mijn voorwaarden, als ik dan 'lastig' ben dan is dat maar zo.

Het is heel erg lastig voor mij om een goede partner te vinden, vanwege religie en mentaliteitsverschillen. Dus het aanbod is wel groot, maar de spoeling heel dun :-)
Bij mij krijgt een man maar 1 keer een kans; verneukt hij die dan is het einde oefening.
Zolang je maar goochem blijft en niet mesjogge wordt .
Je gaat het toch doen he?

Nou succes ermee.
Ja en?
Je topic titel zegt mij genoeg.....

Succes en vooral veel wijsheid...
Manipulatief mannetje en egoistische mevrouw. Want willens en wetens neem je risico's over de ruggetjes van je kinderen. Ze hebben waarschijnlijk al heel wat te stellen gehad door jouw behoeftes. Bah.
Ik ga het zeker niet doen, ik ga geen week met hem op 1 plek zijn. Wil hij eenmalig langskomen, dan is dat wat anders.
Je weet dondersgoed dat je grenzeloos bent. Dat laat je nu ook zien. Jouw voorwaarden, ha!
Je wilt wel heel erg graag een relatie, kinderen naast ,en nu moest ik echt even knipperen met mijn ogen "naast het setje!!!???? uit je vorige huwelijk"....

Jij noemt je kinderen een setje???

Eens met Rozenstruikje..
Leuk joh zo'n setje kinderen.!

Klinkt ook als een lot uit de loterij deze man..

Ik zeg DOEN en met deze man ook een leuk setje kinderen maken.
Een setje is twee, zo noem ik dat, ik heb al aangegeven in mijn post dat mijn nederlands misschien niet meer vlekkeloos is. Daarvoor ben ik al iets te lang weg.

Je kan veel over me zeggen, maar grenzeloos ben ik niet. Ik heb een duidelijke lijst van waarden en normen waar ik naar leef, en waarbinnen ik mijn kinderen mee grootbreng.

Een goed leven met duidelijke doelen waaronder het vinden van een geschikte partner. deze man brengt me van mijn stuk, daarom zet ik dat hier neer, ik waardeer de input en ik heb een duidelijk antwoord aan de man gegeven. ik wil niet met me laten sollen en geef duidelijk mijn grenzen aan.
@Rozenstruikje, wat een nare reacties heb je, ik egoistisch? Je kent me niet eens. mijn kinderen hebben nog nooit van mijn dates geweten, hebben mijn vriend van een half jaar geleden niet leren kennen, ik voer geen eens dat soort gesprekken aan de telefoon waar ze bij zijn.

Makkelijk oordelen van de andere kant van je scherm. Ik krijg er gewoon een nare smaak van in mijn mond.
Als je nou eens een wakeup call ervan zou krijgen, dan zou je er wat aan hebben.

Sorry hoor, je wil je kinderen eventueel een batterij aan kinderen cadeau doen van een eerste klas idioot die jou maar iets hoeft te zeggen en jij al hapt. Dat is egoistisch ja. Ook al zien de kinderen jouw foute mannen niet (zoals je verteld in je op) dat jij overhoop ligt merken zij weldegelijk.

Je wilde een ongezouten mening toch? Bij deze
Grens aangeven is afkappen iemand die je zo heeft laten vallen. Dat is niet elke keer hard roepen hoeveel grenzen je hebt naar anderen, dat is grenzen trekken voor jezelf!
Het lijkt wel alsof je bang bent dat dit je laatste kans is of zo..

Ik vind de reacties vrij hard maar snap ze wel. Natuurlijk mis je als vrijgezel het hebben van een relatie maar dat is niet een reden om hierop in te gaan. Wat jij wilt is liefde en dit klinkt absoluut niet als een prille liefde. Wees nou eens lief voor jezelf en gun jezelf een betere man dan dit. Je wilt niet te herkenbaar schrijven maar verdorie, de spoeling met leuke mannen is sowieso dun hoor, daar kan ik wel over mee praten. Dat wil echter niet zeggen dat je maar genoegen moet nemen met zo'n bal gehakt als deze. Hij komt totaal niet sympathiek over.
Als iemand mij zo had laten vallen en er twee jaar voor nodig heeft om een excuus te bedenken kon hij mooi de boom in.
Dat noemen ze grenzeloze liefde!
Voor je het weet ben je 2 jaar verder met 2 kinderen en is hij de grens weer over, om na te denken oid
quote:mesjochenegoogem schreef op 10 juli 2012 @ 21:03:

Ik ga het zeker niet doen, ik ga geen week met hem op 1 plek zijn. Wil hij eenmalig langskomen, dan is dat wat anders.

Waarom wil je dat wel?

Grote kans dat hij je die ene keer toch inpakt.

Als hij er eenmaal is, zorgt hij ervoor dat hij krijgt wat hij wil.

Maar volgens mij wil jij dat eigenlijk ook, en wil je hier horen dat dat oké is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven