Beddengoed
dinsdag 10 juli 2012 om 21:25
Waar halen jullie je beddengoed? Ik ben al een tijd op zoek naar een beetje leuke (budget!!) dekbedovertrekken, maar vind 't maar lastig. De muur waar ons bed tegenaan staat heeft een beetje deze kleur: ,
En de rest van de muren zijn wit en de meubels zijn zwartbruin met RVS van de Ikea..
Tips voor (web)winkels zijn welkom, maar ideeen qua kleur etc ook zeker!
En de rest van de muren zijn wit en de meubels zijn zwartbruin met RVS van de Ikea..
Tips voor (web)winkels zijn welkom, maar ideeen qua kleur etc ook zeker!
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
dinsdag 10 juli 2012 om 22:12
dinsdag 10 juli 2012 om 22:22
Als het toch over dekbedden gaat heeft wellicht iemand ook nog een tip voor mij.
Ik ben op zoek naar overtrekken met knoopjes aan de onderkant (en dus geen instopstrook). Heb er eentje van de H&M, fijn maar aan het verslijten (ligt er denk ik 3 jaar op, wel gewassen tussendoor hoor ). Eentje van Ikea (maar verkeerde maat kussensloop, nog maar een Kerr losse kopen).
Op de site van H&M zie ik er nu niet bij staan of ze wel of geen knoopjes hebben en zie op het moment alleen een leuke van 50 euro.
Iemand nog een tip?
Ik ben op zoek naar overtrekken met knoopjes aan de onderkant (en dus geen instopstrook). Heb er eentje van de H&M, fijn maar aan het verslijten (ligt er denk ik 3 jaar op, wel gewassen tussendoor hoor ). Eentje van Ikea (maar verkeerde maat kussensloop, nog maar een Kerr losse kopen).
Op de site van H&M zie ik er nu niet bij staan of ze wel of geen knoopjes hebben en zie op het moment alleen een leuke van 50 euro.
Iemand nog een tip?
dinsdag 10 juli 2012 om 22:26
quote:Fee_tje schreef op 10 juli 2012 @ 22:22:
Als het toch over dekbedden gaat heeft wellicht iemand ook nog een tip voor mij.
Iemand nog een tip?Ikea. Wij hebben er nu een op het bed liggen met knoopjes.
Iemand nog een tip?Ikea. Wij hebben er nu een op het bed liggen met knoopjes.
dinsdag 10 juli 2012 om 23:08
quote:Jamil schreef op 10 juli 2012 @ 21:44:
Heb ook even op de site van Leenbakker gekeken, maar daar kan ik helemaal geen dekbedovertrekken vinden.http://www.leenbakker.nl/ ... overtrek_overzicht.aspx#1
Heb ook even op de site van Leenbakker gekeken, maar daar kan ik helemaal geen dekbedovertrekken vinden.http://www.leenbakker.nl/ ... overtrek_overzicht.aspx#1
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 11 juli 2012 om 03:25
donderdag 12 juli 2012 om 09:24
quote:leeuwin1962 schreef op 11 juli 2012 @ 07:49:
Gewoon mooit wit beddengoed.
Heb ik zelf ook in combinatie met zwart.
Bij de Hema van percale katoen.Wit beddengoed vind ik vreselijk. Krijg je van die vieze vlekken op je kussen van je haren als die wat vetter zijn enzo. En ik kwijl in mijn slaap, dus vind wit echt geen optie
Gewoon mooit wit beddengoed.
Heb ik zelf ook in combinatie met zwart.
Bij de Hema van percale katoen.Wit beddengoed vind ik vreselijk. Krijg je van die vieze vlekken op je kussen van je haren als die wat vetter zijn enzo. En ik kwijl in mijn slaap, dus vind wit echt geen optie