Beddengoed
dinsdag 10 juli 2012 om 21:25
Waar halen jullie je beddengoed? Ik ben al een tijd op zoek naar een beetje leuke (budget!!) dekbedovertrekken, maar vind 't maar lastig. De muur waar ons bed tegenaan staat heeft een beetje deze kleur: ,
En de rest van de muren zijn wit en de meubels zijn zwartbruin met RVS van de Ikea..
Tips voor (web)winkels zijn welkom, maar ideeen qua kleur etc ook zeker!
En de rest van de muren zijn wit en de meubels zijn zwartbruin met RVS van de Ikea..
Tips voor (web)winkels zijn welkom, maar ideeen qua kleur etc ook zeker!
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
dinsdag 10 juli 2012 om 21:34
Kan maar beter de hele link plakken,
anders blijf ik plaatjes plakken. Zitten veel leuke tussen.
http://www.wehkamp.nl/won ... slakens/C28_8H3/?AAPP=200
anders blijf ik plaatjes plakken. Zitten veel leuke tussen.
http://www.wehkamp.nl/won ... slakens/C28_8H3/?AAPP=200
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
dinsdag 10 juli 2012 om 21:43
Bij de action heb ik er ooit 1 gekocht...na 3 keer wassen heb ik hem weggegooid. De kwaliteit vond ik echt om te huilen. Hele dunne stof is het. Heb er ook ooit 1 bij de Primark gekocht, die was ook niet echt geweldig. Verder heb ik wel een dure van v&d van het merk Covers & co. Was iets van 40 euro, maar die gaat echt al lang mee. En heb er ook 1 van eigen merk van v&d en ook die blijft mooi. Ik wissel die 2 eigenlijk altijd af en die van eigen merk heb ik al 7 jaar en die van covers & co nu jaar of 3. Dus als je het zo bekijkt is het niet echt duur
Ikea heeft rare kussenslopen inderdaad! Daar koop ik dus nooit iets, want dan moet ik weer op zoek naar losse slopen.
Ikea heeft rare kussenslopen inderdaad! Daar koop ik dus nooit iets, want dan moet ik weer op zoek naar losse slopen.
dinsdag 10 juli 2012 om 21:44
Dank voor de reacties. Ik had net al even op de site van de Hema gekeken, maar daar staat ontzettend weinig op. Heb ook even op de site van Leenbakker gekeken, maar daar kan ik helemaal geen dekbedovertrekken vinden. Naar die winkels moet ik dus maar even gaan ergens deze week, kan ik meteen een bezoekje brengen aan de Action.. Die van de Wehkamp heb ik trouwens meteen besteld, echt superleuk! En iets met geel lijkt me inderdaad ook erg leuk, daar was ik echt nooit zelf opgekomen!!
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
dinsdag 10 juli 2012 om 21:54
Ik heb laatst een hele leuke lichtblauwe met kleine bloemetjes (ik hou van romantische overtrekken) bij de Zeeman gekocht, 100% katoen, en die ligt lekker! En dat voor maar 17,99!
Ik vond dat er veel keuze was.
Bij de Ikea hebben ze ook mooie die ook na een aantal keer wassen goed blijven.
Ik vond dat er veel keuze was.
Bij de Ikea hebben ze ook mooie die ook na een aantal keer wassen goed blijven.
Always look on the bright side of life
dinsdag 10 juli 2012 om 21:57
quote:carenza schreef op 10 juli 2012 @ 21:54:
Hema kan ik niet aanbevelen. Laatst een nieuwe overtrek gekocht, na 1x wassen laten de naden al los . . . . te strak genaaid. Prijs was E.30, niet echt goedkoop dus.
Bij postorderaars kan je wel leuke en goede kwaliteit krijgen.
Ik weet niet wat de hema de laatste tijd heeft. Had vandaag een romper die op 4 plekken (naden aan beide zijkanten en naadje aan beide mouwen) losliet. En ik had hem bij het kraagje al gemaakt een keer
En 18 euro van zeeman vind ik niet echt goedkoop. Ik doelde meer op de overtrekken van onder de 10 euro zoals idd bij action, maar volgens mij heeft zeeman die ook. Daarvan vind ik de kwaliteit echt slecht.
Hema kan ik niet aanbevelen. Laatst een nieuwe overtrek gekocht, na 1x wassen laten de naden al los . . . . te strak genaaid. Prijs was E.30, niet echt goedkoop dus.
Bij postorderaars kan je wel leuke en goede kwaliteit krijgen.
Ik weet niet wat de hema de laatste tijd heeft. Had vandaag een romper die op 4 plekken (naden aan beide zijkanten en naadje aan beide mouwen) losliet. En ik had hem bij het kraagje al gemaakt een keer
En 18 euro van zeeman vind ik niet echt goedkoop. Ik doelde meer op de overtrekken van onder de 10 euro zoals idd bij action, maar volgens mij heeft zeeman die ook. Daarvan vind ik de kwaliteit echt slecht.