Oneerlijk?

11-07-2012 13:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het even niet meer. Tijdje gedate met een leuke jongen, maar bleek na een tijdje dat we allebei niet genoeg voor elkaar voelde om een relatie te hebben. Doet toch een beetje pijn...

Vooral als blijkt dat hij na een maand een date heeft met een ander meisje. Ik weet het, we hebben samen besloten dat we niet doorgingen, maar toch.

Nu is er een andere jongen/man, die mij veel aandacht geeft. Die aandacht kan ik wel waarderen na mijn toch beetje gebroken hart... Ik weet dat hij mij leuk vindt. Ik vind hem aardig maar niet meer dan dat. Al kan ik ontzettend goed met hem praten en lachen. Qua persoonlijkheid en uiterlijk is hij "gewoon" niet mijn type. Nu heeft hij mij uitgenodigd om samen te koken. Klinkt in mijn oren als een date.

Nu is mijn vraag: is het oneerlijk om in te gaan op een date terwijl je weet dat iemand jou leuker vind dan jij hem? Moet ik hem gewoon een kans geven (wie weet is het heel leuk en zou ik verliefd kunnen worden). Of moet ik hem nu al aangeven dat ik het allemaal niet weet.
Als hij jouw type niet is, zou ik hem geen valse hoop geven...
Het hele idee van daten is toch erachter komen of je elkaar leuk vindt of niet?

Dus wat dat betreft niet oneerlijk. Gewoon doen. Een date is nog geen commitment hoor.

Maar hoe weet je dat hij jou leuk vindt? Heeft hij dat gezegd? Hoe heb jij toen gereageerd?
Daten is leuk! Heb t zo ook wel eens gedaan! Je hoeft toch niet perse te zoenen of meer? Heb gewoon een leuke avond, geniet er lekker van en wie weet loopt t uit op iets, wie weet op niets! Doe in ieder geval niet 'alsof' je hotel de botel bent! Gewoon zien waar t op uit loopt!!

(Wat denk je dat mannen doen? Die zijn heus ook niet bij elke eerste date helemaal in love, die willen ook gewoon n leuke tijd!)
Hoe weet je, dat hij jou zo leuk vindt?? Samen koken lijkt me leuk. gewoon doen.
Gewoon lekker gaan en er een leuke avond van maken.

Wie weet ga je hem wel heel leuk vinden, mannen die (lekker) kunnen koken vind ik sowieso al leuk.

En eerlijk zijn over je gevoelens als hij ernaar vraagt.

Je kan toch ook gewoon vrienden zijn.
Oke, hoe ik weet dat hij mij leuk vind (of iig waarom ik DENK dat hij me leuk vind):

* we hebben 2 x samen gewerkt (hij is uitzendkracht) en toen heeft hij de hele dag naast me gezeten, want hij hoefde niets te doen (hij is chauffeur) praatte veel met mij en weinig met andere collega's die hij ook nog niet kende.

* hij stuurt me elke dag whatsapp berichtjes. Over allerlei nutteloze onderwerpen etc. Onthoudt alles wat ik hem verteld heb (of leest het terug natuurlijk ). Gesprekken zijn wel leuk/gezellig.

* hij heeft me al meerdere keren gevraagd om wat samen te gaan doen. Tot nu toe heb ik het afgehouden, maar denk nu "what the f#ck, waarom zou ik het niet gewoon proberen?".

Alleen wil hem niet voor de gek houden...
Nogmaals, ik zou het gewoon doen. Hij heeft je op date gevraagd, niet ten huwelijk.

Veel plezier!
Gewoon daten met hem! En niet bang zijn dat je hem eventueel valse hoop geeft want die angst dat verpest misschien je gezellige avond
Gewoon doen hoor! Ik ben wel eens opeens na een jaar hevig verliefd geworden op iemand die altijd "qua uiterlijk en persoonlijkheid totaal mijn type niet was".

Als mensen me dat een jaar eerder hadden voorpeld, had ik ze echt uitgelachen!

En daarbij, gezellig avondje is toch nooit weg! Kan je meteen die jongen van die dates ook een beetje jaloers maken.
quote:verliefdmeisje87 schreef op 11 juli 2012 @ 13:35:

Alleen wil hem niet voor de gek houden...Ik heb wel eens tegen een jongen iets gezegd als; "gewoon samen eten he?, geen 'gedoe' "
Zo heb ik geloof ik mijn vriend ontmoet. Wie weet wordt je nog wel verliefd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven