Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Sense dat verhaal heb ik destijds ook opgehangen thuis

Maar als ik nu vertel dat die twee uit elkaar zijn (sorry rooss) zegt nr1: zie je wel?

:(

Maar op zich vind ik het een goed advies hoor. Want zo is wel duidelijk dat jij (en ik) niet 'vreemd' zijn
Haha geeft niet hoor.

Als het niet in je paadje past is het ook wel makkelijk te zeggen dat we om die reden uit elkaar zijn hè? Als wij maar beter weten
ja, ken dus eigenlijk niemand in mijn omgeving met een open relatie....

Ga hem ook maar niet wijzer maken over dit forum....

Ik durf er ook niet goed weer over te beginnen nu eigenlijk, laat het maar even rusten nu .

@ liseq, kan me voorstellen dat je nu ineens raar staat te kijken hoor, zo ineens over en uit...

totale radiostilte dan nu ?
quote:Rooss4 schreef op 09 juli 2012 @ 20:26:

Haha geeft niet hoor.

Als het niet in je paadje past is het ook wel makkelijk te zeggen dat we om die reden uit elkaar zijn hè? Als wij maar beter weten

Gelukkig ;)

Ik weet ook beter.

Sjuchtttt.... wat heb ik op mijn hals gehaald? Gewoon in het buitenland straks.... ver van huis en heel dichtbij minnaar. Dichterbij dan normaal.
Huh? Zelfde vakantie adresje, Katniss?
Mijn nr1 weet ook dat Roos en Zeb uit elkaar zijn.. toch heeft hij daar niets over gezegd, onze relatie is niet open, zoals dat bij hen was.. Maar hij ziet nu wel in dat het aan de buitenkant niet altijd zo is als het lijkt.. en dat andere vormen daarom mogelijk zijn.
@rooss: ja. Erg he? Hij zei dat hij daarheen ging, en ik zei dat ik er eens geweest was. Voor de gein zei ik tegen nr1: zullen we daarheen gaan? En hij was gelijk enthousiast. Daar schrok ik van . Minnaar vindt het helemaal geweldig!

@sense: fijn dat jouw nr1 dat kan zien. En je ook je gang (uiteindelijk) laat gaan. Ik ben bang dat dat hier een utopie is.
Het is niet wat ik echt zou willen Kat, maar ik ben blij dat deze oplossing mogelijk is. Het neemt ontzettend veel frustratie weg..
Kat, ik ruik een nazonsondergangs uitstapje!!
genoeg duinen daar Roos, en ik loop hard en minnaar ook .

Maar okay, leuk fantaseren hoor, maar moet wel mega uitkijken natuurlijk.

@sense: i know. Maar scheelt idd een boel frustratie en spanning.
@katniss, natuurlijk wist ik dat de relatie een keer zou stoppen. Maar zo plotseling en even zo van het ga je goed en tot ooit, dat valt wel rauw op je dak.

Blokkeren van whatsápp weet ik thanks, maar dat vind ik nu nog een beetje te erg voor mijn gevoel. Misschien morgen..

@rooss4 ik ben het met je eens. Best raar even zo dit zeggen. Toen ik vanmiddag dit appje kreeg dacht ik huhh... gaat dat zo tegenwoordig?

@silver1977, ja totale radiostilte :(, helaas. Wil geen contact meer en wenst mij het allerbeste en tot ooit. Zegt aan het einde van het bericht nog even sorry met x.

Tja. ik weet ook niet wat ik mee moet. MIjn gevoel zegt appen ermee. Maar ik wacht maar af. Misschien stuurt hij nog een berichtje. Kijkt wel steeds op whatsapp, hoor dat zie je. Maar dat is misschien tegen beter weten in..
quote:tasje69 schreef op 08 juli 2012 @ 19:38:

Nog 4 nachtjes slapen

Ja hoor.. Jouw tijd gaat 2,5 keer sneller dan de mijne ! Ik moet nog minstens 6 weken aftellen, maar dan word ik vast lang niet zo snel oud als jij Geniet er lekker van, beiden !

Ik zwaai even naar allen .... onderweg op vakantie, het regent elke dag maar dat mag de pret niet drukken

Skypster en Ilse, nog even sterkte allebei. Minnaarrelaties zijn nooit bedoeld voor eeuwig, maar als je hart is gaan meedoen, dan is het pijnlijk om je minnaar te moeten loslaten, of het nou chic gebeurt of niet. Blijf niet te lang 'haken', ga verder met je leven en bedenk wat je , door deze ervaring, belangrijk vind in je leven en wat niet.

Ik herken me trouwens helemaal niet in de uitspraak van Chrissie dat als je vreemdgaat, dat je dan je relatie 'on hold' zet, maar dat was niet zo'n discussie-onderwerp geloof ik.

Dus ik ga gauw weer verder
Fijne vakantie Gaar!!!..
Fijne vakantie gaar :-)
quote:lisequincy schreef op 09 juli 2012 @ 22:14:

Blokkeren van whatsápp weet ik thanks, maar dat vind ik nu nog een beetje te erg voor mijn gevoel. Misschien morgen..

ja totale radiostilte :(, helaas. Wil geen contact meer en wenst mij het allerbeste en tot ooit. Zegt aan het einde van het bericht nog even sorry met x.

Tja. ik weet ook niet wat ik mee moet. MIjn gevoel zegt appen ermee. Maar ik wacht maar af. Misschien stuurt hij nog een berichtje. Kijkt wel steeds op whatsapp, hoor dat zie je. Maar dat is misschien tegen beter weten in..

Ik heb ex-minnaar niet geblokkeerd, ik zag daar de noodzaak niet zo van, hij kan zien als hij geblokkeerd is, want dan kan hij niet meer zien dat jij ook online bent. misschien kijkt hij wel net zo vaak als jij naar het teksje online, dat weet je niet, reken maar dat het hem ook pijn doet, hij heeft alleen een keuze gemaakt. en naar die keuze heb jij je te voegen, dat is niet gemakkelijk. Ikzelf heb hem uit mijn telefoon gehaald, en zijn telefoonnummer uit mijn chatlijst, daarmee maakte ik het voor mijzelf uit eindelijk gemakkelijker om niet steeds te kijken, dan kun je het een beetje gaan loslaten. (en als hij een berichtje stuurt herken ik wel zijn tel)

Het loslaten gebeurd zo ie zo in stapjes, ik heb nu mijn minnaar relatie een maand geleden definitief gestopt, en de laatste week poppen er weer een hoop gevoelens op, (niet heel fijn) ik denk dat gevoelens zo ie zo in golven gaan. Het is net als bij een 'gewone' breuk, dat gaat ook niet vanzelf, dan wil je ook met mensen praten,en duurt het ook een tijdje om het een plek te geven, het verschil hierbij is, ondanks dat je van te voren wist dat het een keer moest eindigen, je er ook nog eens met niet of met heel weinig mensen over kan praten, dat maakt het proces best eenzaam, en misschien ook wel frustrerender. (dit laatste gold voor mij).

Als minnaar bot is in het afscheid, maakt het het niet gemakkelijker.

Er komt een tijd, dat je terugkijkt met een glimlach, nu zit je nog in een andere fase, ik hoop voor je dat die glimlach fase er snel aankomt, (misschien popt die zelfs al af en toe op) probeer uit dit avontuur eruit te halen wat voor jou belangrijk is, en doe iets met dat gene (in je huidige relatie) waarvan je denkt wat mee te moeten doen. (laatste zin een beetje krom ik hoop dat je me begrijpt, moet nu hollen...;-) )
quote:Allegaartje schreef op 09 juli 2012 @ 22:16:

Ik herken me trouwens helemaal niet in de uitspraak van Chrissie dat als je vreemdgaat, dat je dan je relatie 'on hold' zet.

Nee ik herken me ook niet in de uitspraak, integendeel.

Fijne vakantie gaar, geniet ervan. :-)
Fijne vakantie Gaartje

@Tasje... jij ook alvast heeeeel veel plezier en genot toegewenst over paar daagjes

@Lis...dat is idd een koud en afstandelijk bericht en nog wel via watts-app pfff heel veel sterkte meid...

Hier verder weinig nieuws te vertellen...ex nr.2 heeft weer contact gezocht..ik ben zo dom reageer wel weer en nu weer radio stilte :(

Ben dr wel achter wie zn vriendin is door toeval..niet naar gezocht en we hebben gezamelijk kennis :( dus nu helemaal handss-off van mijn kant.Teveel risico dat mensen erachter komen en ik mn nr.1 kwijt raak.
Even snel een berichtje vanaf mijn werk, als het lukt vanmiddag even nr 2 zien na veels te veel weken niet... Kriebels in mijn buik, even heel veel zin in! :-)
veel plezier noa00 geniet ervan :-)
fijne vakantie gaartje...

pff ben ook zo aan vakantie toe.

nog 4 weken werken !

Veel plezier Noa.

Mooie post van jou Iddan, hopelijk kan liseq er iets mee...

nu maar weer offline en back to business
Morgen een date, we gaan gezellig ergens lunchen...ben zo benieuwd naar hem!! Hebben elkaar alleen nog maar op fotos en cam gezien....spannend!!!

Hou jullie op de hoogte...

xxxitsmexxxxxx
quote:xitsmexxitsmex schreef op 10 juli 2012 @ 15:44:

Morgen een date, we gaan gezellig ergens lunchen...ben zo benieuwd naar hem!! Hebben elkaar alleen nog maar op fotos en cam gezien....spannend!!!

Hou jullie op de hoogte...

xxxitsmexxxxxxooohww dat is spannend!! ik zou spuug zenuwachtig zijn...ben benieuwd of jullie ook een live klik hebben.
Ben ik ook hahahah, hij is erg leuk en van wat ik gezien heb..om op te eten ...dacht al heb geen lunch nodig hoor wahahaha....

Pfff
@Iddan; bedankt voor de mooie woorden daar heb ik wat aan!

Ik heb de tekst van whatsapp verwijderd vanmorgen. Ik kon het even niet meer bolwerken om steeds zijn en mijn laatste tekst te zien. Zijn nummer heb ik nog en ik zie dat hij toch steeds online is. Ik denk dat je wel gelijk hebt hoor, hij zal er vast last van hebben. Iedere dag tig keer appen en je goedemorgen en welterusten zeggen maanden lang, dat is niet niks. Ik snap zijn keuze ook wel om voor zijn huwelijk te gaan maar toch. Maakt het voor mij niet gemakkelijk op.

Ik voel mij ook best eenzaam, maar gelukkig heb ik het forum nog. Niemand weet van de minnaar relatie. Dan is het lastig hoor, je wilt het graag met andere delen.

Ik hoop dat ik ook over een poosje terug kijk met een glimlach, het zal vast wel hoor. Ik zie meestal de zonnige kant van het leven, hoor.

Ik hoop dat jij @Iddan dat ook de zonnige kant weer ziet ook al is het pas een maand terug dat je gebroken hebt met je minnaar.

@allegaartje; fijne vakantie en lekker genieten!
Dat meen je niet Kat! Hetzelfde vakantieadres... Hahah. Heerlijk maar ook heel erg link. In ieder geval voor ieder op vakantie: heel veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven