Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
@mali30: ik zou iemand heel blij kunnen maken met de mc kinderwagen! Welke omgeving woon je, ik 030 en bereid wel stukje te rijden...
if we all light up, we can scare away the dark...
Driewieler, verstuur je die kolfset ook?
quote:Kuzu schreef op 11 juli 2012 @ 17:17:

Driewieler, verstuur je die kolfset ook?

Dat kan wel ja maar dan vraag ik wel verzendkosten. Is dat een probleem?

Je kunt em ook komen ophalen maar weet niet of je van ver moet komen?
@gewooneenzus; you've got mail!
@ marels zo erg vind ik dat nou dat ik het geeneens uitgekletst krijg ) maar vooruit dan psychologie-boeken :P ben erop gebrand het gezellig te houden sorry )..

@ Bird

Thrillers zou geweldig zijn!

Kookboeken heb ik al zoveel dus die sla ik graag over....
@driewieler verzendkosten maakt niet uit.

Ik woon in 0570.

Is hij compleet?

:-)
Gratis af te halen, strontvervelende, slopende, door het huis vliegende, grijze haarbal

Vaarwel, alles wat breekbaar is...
668, the neighbour of the Beast
@Marels; je man/vriend???
Marels, sorry voor mn late reactie, maar.. je hebt mail!!
Die booglamp is voor mij te ver uit de regio en driewieler was ook eerst, dus ik trek mijn belangstelling terug.
Am Yisrael Chai!
Aangeboden/af te halen: 2 grote lantaarns (75cm hoog) voor grote stompkaarsen. Geen idee hoe je hier een plaatje kunt plakken. Maar voor wie geïnteresseerd is, mail maar naar brandhelpbrand@gmail.com dan stuur ik je een foto.

Vlgns m'n man kan t bij een landelijke én oosterse sfeer. Ik zou niet weten hoe ik t anders zou moeten omschrijven
quote:Marels schreef op 11 juli 2012 @ 18:03:

Gratis af te halen, strontvervelende, slopende, door het huis vliegende, grijze haarbal

Vaarwel, alles wat breekbaar is...

Kom maar door

Grijs past ook mooi in m'n interieur
@driewieler, ik heb wel interesse in die babybelt. Lijkt me erg fijn omdat ik een staand beroep heb, en nog wel wat weekjes moet voor mijn verlof ingaat :P

Wil je me anders mailen op shenandoah at xs4all .nl?
Ik wil graag achter in de rij aansluiten voor de booglamp
@soley,

heb je de zwangerschapsshirts/tuniekjes nog?

Wil je me dan mailen? shenandoah at xs4all .nl
hier af te halen, regio utrecht

ouderwetse tv ( zo'n grote met beeldbuis) groot model, dus geen klein tafelmodelletje. merk jvc, zo'n 60/80cm diagnonaal doorsnede beeld. Compleet met afstandsbediening, daarvan mist alleen het batterijklepje.

ladekastje met 3 laatjes in lichte houtkleur (beuken oid denk ik) staat op wieltjes (komt van de aldi vandaan) Bijvoorbeeld te gebruiken als nachtkastje of als ladenkastje onder een bureau.

ivm inrichten babykamer :P

Eventueel zijn er foto's beschikbaar.

Als er nog mensen zijn die babykamermateriaal van nijntje over hebben houdt ik me aanbevolen :P
Man weet geen plaats voor de booglamp... Altijd spelbrekers hè

Ik ga als dochter in bed ligt even de kast leeghalen en dan mail ik jullie!
Leuk topic dit. Ben helemaal in de opruimmodus
quote:Biebeltje schreef op 11 juli 2012 @ 16:32:

Soley, als je je Levensspel een tweede leven wil geven ;-p dan kun je me mailen op vivabiebel at hotmail . com.

Ik ga eens op huis aan. Kijken of ik nog meer in de aanbieding heb...Even kijken of de foto's nu lukken...

quote:lechatnoir schreef op 11 juli 2012 @ 18:12:

[...]

Kom maar door

Grijs past ook mooi in m'n interieur haha, als ik hem zou nemen zou het hier een kleurencombi van rood en grijs worden qua haren die in het rond vliegen :P
Er was ook nog iemand die een 4 kante meter bak voor een moestuin heeft,is dat er nog???
duveltje 1982 ik heb je gemailt over de Roompotbon.
rene28 wijzigde dit bericht op 11-07-2012 18:33
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:Marahbloem schreef op 11 juli 2012 @ 16:48:

Voor booglamp is in 076.

Mail me anders op marah.bloemen@gmail.com

Moet ff kind gaan voeden enzo:-)

Je hebt mail, woon ook in 076

Ik heb nog een driewieler in de aanbieding! Kan ff geen foto maken, want hij staat buiten, maar het is een beetje retro model, metaal met witte rubber bandjes, met een lichtblauw frame en een blauw laadbakje, heb hem een paar jaar geleden gewonnen bij een supermarktactie van Nutricia.
quote:Shenandoah schreef op 11 juli 2012 @ 18:22:

Als er nog mensen zijn die babykamermateriaal van nijntje over hebben houdt ik me aanbevolen :P

ik heb nog een grote interactieve Nijntje knuffel staan, is dat iets voor je?

Omg. 076
Ik heb van die nep kaarsjes van Philips, drie stuks met oplader. Van eentje is wel het glaasje gebroken.

Ziehttp://images.philips.com/is/image/PhilipsConsumer/6918760PH-APP-global-001?wid=430&hei=430&media=image&$jpgsmall$

Vind t zonde om ze weg te gooien.

Omgeving 040

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven