Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
woensdag 11 juli 2012 om 17:39
woensdag 11 juli 2012 om 18:12
Aangeboden/af te halen: 2 grote lantaarns (75cm hoog) voor grote stompkaarsen. Geen idee hoe je hier een plaatje kunt plakken. Maar voor wie geïnteresseerd is, mail maar naar brandhelpbrand@gmail.com dan stuur ik je een foto.
Vlgns m'n man kan t bij een landelijke én oosterse sfeer. Ik zou niet weten hoe ik t anders zou moeten omschrijven
Vlgns m'n man kan t bij een landelijke én oosterse sfeer. Ik zou niet weten hoe ik t anders zou moeten omschrijven
woensdag 11 juli 2012 om 18:22
hier af te halen, regio utrecht
ouderwetse tv ( zo'n grote met beeldbuis) groot model, dus geen klein tafelmodelletje. merk jvc, zo'n 60/80cm diagnonaal doorsnede beeld. Compleet met afstandsbediening, daarvan mist alleen het batterijklepje.
ladekastje met 3 laatjes in lichte houtkleur (beuken oid denk ik) staat op wieltjes (komt van de aldi vandaan) Bijvoorbeeld te gebruiken als nachtkastje of als ladenkastje onder een bureau.
ivm inrichten babykamer
Eventueel zijn er foto's beschikbaar.
Als er nog mensen zijn die babykamermateriaal van nijntje over hebben houdt ik me aanbevolen
ouderwetse tv ( zo'n grote met beeldbuis) groot model, dus geen klein tafelmodelletje. merk jvc, zo'n 60/80cm diagnonaal doorsnede beeld. Compleet met afstandsbediening, daarvan mist alleen het batterijklepje.
ladekastje met 3 laatjes in lichte houtkleur (beuken oid denk ik) staat op wieltjes (komt van de aldi vandaan) Bijvoorbeeld te gebruiken als nachtkastje of als ladenkastje onder een bureau.
ivm inrichten babykamer
Eventueel zijn er foto's beschikbaar.
Als er nog mensen zijn die babykamermateriaal van nijntje over hebben houdt ik me aanbevolen
woensdag 11 juli 2012 om 18:27
woensdag 11 juli 2012 om 18:33
quote:Marahbloem schreef op 11 juli 2012 @ 16:48:
Voor booglamp is in 076.
Mail me anders op marah.bloemen@gmail.com
Moet ff kind gaan voeden enzo:-)
Je hebt mail, woon ook in 076
Ik heb nog een driewieler in de aanbieding! Kan ff geen foto maken, want hij staat buiten, maar het is een beetje retro model, metaal met witte rubber bandjes, met een lichtblauw frame en een blauw laadbakje, heb hem een paar jaar geleden gewonnen bij een supermarktactie van Nutricia.
Voor booglamp is in 076.
Mail me anders op marah.bloemen@gmail.com
Moet ff kind gaan voeden enzo:-)
Je hebt mail, woon ook in 076
Ik heb nog een driewieler in de aanbieding! Kan ff geen foto maken, want hij staat buiten, maar het is een beetje retro model, metaal met witte rubber bandjes, met een lichtblauw frame en een blauw laadbakje, heb hem een paar jaar geleden gewonnen bij een supermarktactie van Nutricia.
woensdag 11 juli 2012 om 18:38