Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
ik lego niet heel erg veel en verschuil me er achter dat me dochter het zoooo leuk vind :D

me dochter is 3 en legot gezellig met mij mee samen aan de eethoek maar kan ook gerust zo een hele avond als de kids op bed liggen aan het lego-en zijn ooooh erg haha

maar vind het zooo leuk en vooral die nieuwe serie van lego, lego friends
Dat lijkt best wel op het Deense HJAELP

Dat gebruik ik altijd

SNJO!! Hoe kan dat nou??? Verlaat je IJsland???
Ik Lego ook hoor Ankie, ik heb Lego-kersthuisjes
quote:snjokorn schreef op 11 juli 2012 @ 21:55:

[...]

Ik wíst het
quote:Marels schreef op 11 juli 2012 @ 22:16:

Dat lijkt best wel op het Deense HJAELP

Dat gebruik ik altijd

SNJO!! Hoe kan dat nou??? Verlaat je IJsland??? Ja, ik verlaat IJsland , kan niet op 2 plekken tegelijk zijn
Snjókorn falla, á allt og alla
Wat ERG

Kunnen we wel een knutselmutsenmeet gaan houden
quote:Marels schreef op 11 juli 2012 @ 22:45:

Wat ERG

Kunnen we wel een knutselmutsenmeet gaan houden

Elk nadeel heb z'n voordeel

*niet vergeten knutselspul in te pakken en in de container te zetten*
En ik dénk dat ik m'n raamhanger als afscheidscadeautje aan de verpeegafdeling schenk (moet ik 'm wel nog even signeren), dan blijven ze aan me denken.
Ik heb het topic weer bijgelezen.

@Liquorice, stoere en dappere beslissing.

@Snjokorn, GEFELICITEERD. Ik ga eens goed kijken voor je om te gaan wonen. .

Kennen we elkaar eens ontmoeten

On-topic.

EV, wat een mooie hartjes en een gave auto.

Ik heb vandaag weer meegeklust (strijkwas ook gedaan) en vanavond vrijwilligerswerk gedaan. Morgen evt vriend helpen maar ik ga niet meer klussen de aankomende dagen. Spierpijn.
Dank je Steph.

*egopostmodusuit*

Jaaaaa EV, leuke hartjes weer en leuke auto!!
hallo, al een tijdje volg ik dit forum en nu heb ik twee dummie vragen maar internet heeft me nog niet geholpen...en jullie misschien wel??

Ik start in september met een naaicursus en heb nu een knippie geleend om eens te kijken hoe dat nou werkt met patronen.

Nu staat in de beshrijving: alleen geschikt voor rekbare tricotstof, wat is dat? bv waar een tshirt van is gemaakt??

en de volgende vraag: "knip het volgende deel uit garneerstof. Wat is garneerstof?

Ik hoop dat jullie deze enthousiaste dummie een beetje op weg kunnen helpen. groetjes ilse
Goedemorgen!

Ik ga maar eens werken.

Adios en tot vanavond met een beetje geluk.
T-shirts zijn over het algemeen van katoen gemaakt.

Tricot is de stof die gebruikt wordt in joggingbroeken enzo, het rekt in de breedte (het is heel belangrijk om je patroondelen allemaal in de zelfde richting neer te leggen, dus niet je mouw overdwars "om stof te sparen" bijvoorbeeld). Om de rekbaarheid van de stof te behouden naai je tricotstof met een kleine zigzagsteek (in plaats van gewoon recht).

Wat er bedoeld wordt met garneerstof weet ik helaas niet (wat wil je gaan maken?? een baby/peuter/kleutershirtje? dan kan ik me voorstellen dat garneerstof de contrasterende stof is die in het patroon verwerkt is).
Werkze Marels. Je weekend is in zicht!
Snjo, doe normaaaaaaaaaaaal!

Is het niet een uur of vijf bij jou?!
quote:Marels schreef op 12 juli 2012 @ 07:15:

Is het niet een uur of vijf bij jou?!Yep, viel stuiterde om half 5 m'n bed uit. Heb de computer maar even aangezet en ben een half uurtje later lekker onder een dekentje op de bank weer in slaap gesukkeld (had de wekker maar mee naar boven genomen *slaap in de kelder*). Nu dus fris en fruitig
quote:Marels schreef op 12 juli 2012 @ 07:15:

Is het niet een uur of vijf bij jou?!En weet je, stralend blauwe lucht, alleen aan de schaduwen van de gebouwen kan je zien welke tijd van de dag het is (als je weet waar het noorden, oosten, zuiden en westen is)
Goodmorning!

@Marels: werkze. En nee, niet ruilen. Mijn auto is misschien ook nog wel ouder dan de jouwe (2004).

@Snjo: wat betekent je onderschrift eigenlijk?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
EV: mijn onderschrift betekent "life is beautiful"
Aha! Weer wat geleerd.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Goeiemorgen allen,

Wat veel nieuwtjes weer...

@Snjokorn, wat verrassend dat je weer terug naar Nl komt. Hopelijk schiet de zoektocht naar een huisje op.

@Dropje, geen baan meer maar wel bijna een huis?! Dat doe je goed!

@EV, het klinkt alsof je duidelijk in je hoofd heb wat je koers wordt de komende jaren! You Go Girl!

@Marels, sterkte met je werk. Is het nog steeds zo druk? Verheug je maar op je concert van morgenavond!

hier een KindLoze dag vandaag, die benut wordt met een beetje uitslapen, heul veul schoonmaakwerk en hopelijk nog wat geknutsel. Ben nog een beetje gammel, heb een maffe en vermoeiende avond gehad gisteren.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Even voor de gein:

het ijslandse weer vandaag.
Snjo, dan hebben jullie het beter dan wij. Ik zat vannacht en vanochtend rechtop in bed vanwege donderslagen van het onweer. Ongelovelijk dat mijn dochter daar doorheen slaapt.

Snjo, weer terug naar NL! Kijk je ertegen op? Of verheug je juist weer op NL? Hoe lang heb je in IJsland gewoond? (Als ik zo vrij mag zijn om dat allemaal te vragen . Antwoorden is niet verplicht hoor!)

EV, ik vind je hartjes echt prachtig! Zo eentje zou ik ook wel in mijn auto willen. Maak je ze ook op bestelling? Ik hou van hartjes!

Verder net als Akakia kindloos, dus net even de slaapkamer van mijn dochter onder handen genomen en ik trek de middag maar uit om kleding van haar op MP te zetten. Weinig creatiefs aan
Onweer? Echt? welk deel van Nederland is dat?

Hier heeft het vanmorgen gegoten, maar nu is het prachtig, mooie wolkenlucht, zonnetje, windje...

Ik ben zooooooooooooh goed bezig:

- houten vloer schoon en in de was

- bank en kussens schoon

- meubels in de was

- locatie voor feestje gezocht én gevonden

Nu ben ik moed aan het verzamelen voor de opruimactie van de zolder...
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Voor Marels

*poef*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven