Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de Cupuacu bodybutter heel lekker.

Die zou ik wel willen, maar heb nog niet gekeken waar je em kan kopen. (En hij is duur, denk ik zo maar.... )
Ik heb wel dingen uit de glossybox daarna aangeschaft :-)

Edit: en sommige fullsize dingen gebruik ik nog omdat die gewoon nog niet op zijn!
quote:naturegirl schreef op 25 juni 2012 @ 12:48:

Wat ik mij de hele tijd afvraag met die boxen... heeft iemand wel eens van een sample of mini het fullsize product nabesteld omdat je het zo geweldig vond? Of gebruik je gewoon alles wat je in de boxen krijgt tot het op is en dan weer door naar de volgende box? Ja ik. Heb oa bestelling bij l'occitane gedaan en ben over een aantal produkten daarvan erg enthousiast geworden.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Nou, misschien toch maar eens proberen dan als er een groene box komt. Ik wacht het rustig af.
Heb even gekeken, volgens TY kost die bodybutter 14 euro voor 200ml. Er zitten geen parabenen in, dus dat is ook wel fijn. Misschien ga ik em wel kopen, alleen niet nu
Ik krijg alsnog die canvas tas. Ik had er geen omdat ik een nieuw abonnement moest afsluiten toen ik een nieuwe cc kreeg. Toen was ik dus als nieuwe abonnee aangeduidt ipv trouwe;-)
Nou, de Glossy Box van juli is al uitverkocht. Maakt het wel makkelijk om niet alsnog overstag te gaan
Ik vind die beach spray uit de Glossybox van afgelopen maand echt super fijn! Hij ruikt heerlijk!
Beetje jammer dat de Beautybox meteen de adresgegevens aan Ladytalk heeft verkocht. Zal wel deel van het verdienmodel zijn, maar ik zit toch echt niet te wachten op die post en mail.
quote:marisska87 schreef op 03 juli 2012 @ 11:08:

Ik vind die beach spray uit de Glossybox van afgelopen maand echt super fijn! Hij ruikt heerlijk!Ik vind hem leuk, maar zo stinken! Heb een nare associatie met die lucht, maar weet niet meer wat
Ben inmiddels ook fan van de nablus soap geworden. Die is echt ideaal wanneer je eczeem hebt of een wondje hebt waardoor andere douchegels prikken. Ik zag op hun website dat je die zeep bij de tuinen kunt kopen en dat ga ik dan ook zeker doen wanneer dit blok op is. (had de olive variant, ruikt nergens naar, is gewoon zeep, olijfolie en kokosolie, erg prettig).
Ik heb mint, die ruikt heeeel sterk!
Ja die mint lijkt me daarom niks, was heel blij dat ik de olive kreeg.

Gebruik je die mint wel?

Het is nog maar de 7e van de maand en heb nu alweer zin in de volgende box.
Heb em nog niet gebruikt, maar ik denk erover om em eerst als geurblokje in m'n kledingkast te leggen.
Da's ook een goed idee. Ik heb nog steeds dat spul dat je bruin maakt (chestnut bronzing lotion) niet geprobeerd. Durf niet goed geloof ik, haha. Iemand die al wel geprobeerd?

Vind het echt jammer dat ik de box nog niet had toen die Cupuacu bodybutter er in zat. Ik hou erg van de bodybutters (shea en olive) van de bodyshop dus erg benieuwd naar deze dus wie weet ga ik die nog wel een keer bestellen, zeker omdat er zoveel enthousiast over zijn.

Nu de kapster gisteren mijn haar veel te kort geknipt heeft (grrr) komt die beachspray ook goed van pas, ben blij dat dat spul er bij in zat.
Ik ga die denk ik nog een keer kopen ja. 14 euro, maar echt fijn spul!

Nee, dat bruiningsspul heb ik nog niet geprobeerd.

Stom van de kapster! Groeit je haar snel? Meestal wel sneller in de zomer dan in de winter he?
Durf je het bruiningsspul ook niet te proberen?

Ja gelukkig groeit mijn haar redelijk snel maar zal voor mijn gevoel toch een tijdje voor gek lopen. Voel me net zo'n moeke van 't schoolplein terwijl ik dat helemaal niet ben en ook niet wil zijn. Niets verder ten nadele over moeke's van 't schoolplein maar pffff.
Je kunt 't nu best op je benen proberen, 't is toch weer bagger weer, dus blote benen die opeens oranje vlekken ofzo hebben vallen nu niet op
Bruiningsspul en zeep?

welke box was dat?

Ik heb alleen de GB.
De Truly Yours van mei geloof ik.
quote:xJanna schreef op 08 juli 2012 @ 23:11:

Je kunt 't nu best op je benen proberen, 't is toch weer bagger weer, dus blote benen die opeens oranje vlekken ofzo hebben vallen nu niet op Heb zaterdag een meet. Alhoewel ik waarschijnlijk wel een broek aan zal doen nu de verwachting 18 graden en regenachtig is.
quote:xJanna schreef op 09 juli 2012 @ 23:05:

De Truly Yours van mei geloof ik.Bijna goed, ze zaten toevallig beide in de aprilbox van TY.
Ha! Ik twijfelde al of het april of mei was. Maar april dus!
Geen probleem, moest zelf ook op de site kijken, twijfelde zelf ook.
GlamourSwitch pagina op Facebook is bezig de TY Box van januari 2012 in de herhaling te krijgen. Daar zat o.a. in, de Chloe luxe mini size, Morrocan olie, Elisabeth Arden , Camila Secret en nog iets. Bij interesse kunnen jullie mee stemmen door een like op de Box te geven. Staat ook op de pagina van TY zelf of hier. http://www.facebook.com/GlamourSwitch
Alles is niets, Niets is alles

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven