Glossy Box - wie?
maandag 25 juni 2012 om 14:26
quote:naturegirl schreef op 25 juni 2012 @ 12:48:
Wat ik mij de hele tijd afvraag met die boxen... heeft iemand wel eens van een sample of mini het fullsize product nabesteld omdat je het zo geweldig vond? Of gebruik je gewoon alles wat je in de boxen krijgt tot het op is en dan weer door naar de volgende box? Ja ik. Heb oa bestelling bij l'occitane gedaan en ben over een aantal produkten daarvan erg enthousiast geworden.
Wat ik mij de hele tijd afvraag met die boxen... heeft iemand wel eens van een sample of mini het fullsize product nabesteld omdat je het zo geweldig vond? Of gebruik je gewoon alles wat je in de boxen krijgt tot het op is en dan weer door naar de volgende box? Ja ik. Heb oa bestelling bij l'occitane gedaan en ben over een aantal produkten daarvan erg enthousiast geworden.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
vrijdag 6 juli 2012 om 22:58
Ben inmiddels ook fan van de nablus soap geworden. Die is echt ideaal wanneer je eczeem hebt of een wondje hebt waardoor andere douchegels prikken. Ik zag op hun website dat je die zeep bij de tuinen kunt kopen en dat ga ik dan ook zeker doen wanneer dit blok op is. (had de olive variant, ruikt nergens naar, is gewoon zeep, olijfolie en kokosolie, erg prettig).
zaterdag 7 juli 2012 om 21:30
Da's ook een goed idee. Ik heb nog steeds dat spul dat je bruin maakt (chestnut bronzing lotion) niet geprobeerd. Durf niet goed geloof ik, haha. Iemand die al wel geprobeerd?
Vind het echt jammer dat ik de box nog niet had toen die Cupuacu bodybutter er in zat. Ik hou erg van de bodybutters (shea en olive) van de bodyshop dus erg benieuwd naar deze dus wie weet ga ik die nog wel een keer bestellen, zeker omdat er zoveel enthousiast over zijn.
Nu de kapster gisteren mijn haar veel te kort geknipt heeft (grrr) komt die beachspray ook goed van pas, ben blij dat dat spul er bij in zat.
Vind het echt jammer dat ik de box nog niet had toen die Cupuacu bodybutter er in zat. Ik hou erg van de bodybutters (shea en olive) van de bodyshop dus erg benieuwd naar deze dus wie weet ga ik die nog wel een keer bestellen, zeker omdat er zoveel enthousiast over zijn.
Nu de kapster gisteren mijn haar veel te kort geknipt heeft (grrr) komt die beachspray ook goed van pas, ben blij dat dat spul er bij in zat.
zondag 8 juli 2012 om 13:12
Durf je het bruiningsspul ook niet te proberen?
Ja gelukkig groeit mijn haar redelijk snel maar zal voor mijn gevoel toch een tijdje voor gek lopen. Voel me net zo'n moeke van 't schoolplein terwijl ik dat helemaal niet ben en ook niet wil zijn. Niets verder ten nadele over moeke's van 't schoolplein maar pffff.
Ja gelukkig groeit mijn haar redelijk snel maar zal voor mijn gevoel toch een tijdje voor gek lopen. Voel me net zo'n moeke van 't schoolplein terwijl ik dat helemaal niet ben en ook niet wil zijn. Niets verder ten nadele over moeke's van 't schoolplein maar pffff.
dinsdag 10 juli 2012 om 14:12
quote:xJanna schreef op 08 juli 2012 @ 23:11:
Je kunt 't nu best op je benen proberen, 't is toch weer bagger weer, dus blote benen die opeens oranje vlekken ofzo hebben vallen nu niet op Heb zaterdag een meet. Alhoewel ik waarschijnlijk wel een broek aan zal doen nu de verwachting 18 graden en regenachtig is.
Je kunt 't nu best op je benen proberen, 't is toch weer bagger weer, dus blote benen die opeens oranje vlekken ofzo hebben vallen nu niet op Heb zaterdag een meet. Alhoewel ik waarschijnlijk wel een broek aan zal doen nu de verwachting 18 graden en regenachtig is.
woensdag 11 juli 2012 om 00:27
GlamourSwitch pagina op Facebook is bezig de TY Box van januari 2012 in de herhaling te krijgen. Daar zat o.a. in, de Chloe luxe mini size, Morrocan olie, Elisabeth Arden , Camila Secret en nog iets. Bij interesse kunnen jullie mee stemmen door een like op de Box te geven. Staat ook op de pagina van TY zelf of hier. http://www.facebook.com/GlamourSwitch
Alles is niets, Niets is alles