Amerika
zaterdag 25 augustus 2007 om 16:56
Hallo
Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.
Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)
Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.
Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.
Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)
Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.
Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
zaterdag 29 maart 2008 om 13:28
Bij mij komen ze ook kijken voor die zonnepanelen.hier schijnt zoveel de zon dus moet voor ons haalbaar zijn.En ik ben helemaal niet zo "groen" aangelegt,maar doe dit omdat in de toekomst met verkoop van huizen het toch meer indruk maakt op de koper wat er op en aan een huis zit hier.
The rebates zijn niet zoveel die men terug krijgt (vind ik zelf) Dat heb ik ook ondervonden door de heating die we geplaatst hebben en daardoor (als we het beste van het beste kochten) een rebate had. Dit wordt tevens verrekent met PGE.
Dutch zo deden ze hetzelfde met mijn zwager. Die kreeg ook NA aankoop deze regels in handen gedrukt wat allemaal wel en niet mag. (meer niet mag dan wel)
Daarom maken wij nooit geen enkele aankopen in condo's en besloten communities. Daar zitten teveel regels aan verbonden.
Vandaag ga ik heerlijk op pad Whiskeytown the trail is weer open en ga nu toch maar eens genieten vandaag . eerst even een goede ondergrond leggen met een heerlijk ontbijtje buiten de deur met wat vrienden die mee gaan .
SFO veel fun met je shed demolition.
Dutch hoe is het met jou en the kids.
Bloem zit heerlijk aan de drop,kroketten,filet american,bitterballen etc.
Maccapatio is the kids netherlands aan het leren.
Vent is nog steeds zoek.
En al de anderen die ik vergeten ben een heel fijn weekend.
The rebates zijn niet zoveel die men terug krijgt (vind ik zelf) Dat heb ik ook ondervonden door de heating die we geplaatst hebben en daardoor (als we het beste van het beste kochten) een rebate had. Dit wordt tevens verrekent met PGE.
Dutch zo deden ze hetzelfde met mijn zwager. Die kreeg ook NA aankoop deze regels in handen gedrukt wat allemaal wel en niet mag. (meer niet mag dan wel)
Daarom maken wij nooit geen enkele aankopen in condo's en besloten communities. Daar zitten teveel regels aan verbonden.
Vandaag ga ik heerlijk op pad Whiskeytown the trail is weer open en ga nu toch maar eens genieten vandaag . eerst even een goede ondergrond leggen met een heerlijk ontbijtje buiten de deur met wat vrienden die mee gaan .
SFO veel fun met je shed demolition.
Dutch hoe is het met jou en the kids.
Bloem zit heerlijk aan de drop,kroketten,filet american,bitterballen etc.
Maccapatio is the kids netherlands aan het leren.
Vent is nog steeds zoek.
En al de anderen die ik vergeten ben een heel fijn weekend.
maandag 31 maart 2008 om 06:11
Ook een goedenavond van deze kant, de shed is uit elkaar en is richting ons huis vervoerd waar het nu overigens tegenaan staat gestappeld. Was een karwij apart en heb dan ook even bij de home depot moeten stoppen om wat werkvolk te krijgen.
Kodak de zonnepanelen zijn voor de aanschaf toch nog wel een beetje prijzig maar moet zeggen dat je van PG&E en the State toch nog wel een bedrag aardig bedrag terug krijgt.
Vandaag was het onze trouwdag, tsja wat doe je dan. Napa word al zo gewoon dat we daar niet heen wilde. Ach zei sfo-vrouw, laten we eens mijn broer bellen en naar de shooting range gaan. Dus vandaag hebben wij beide voor het eerst in ons leven met een echt pistool geschoten, vindt namelijk dat paintball pistols niet gelden.
Moet zeggen dat ik 90% in midden van de roos schoot maar daar blijft het ook bij. We hoeven geen pistool en mocht de veiligheid in gevaar komen dan schaffen wij ons wel eerst een hond aan.
Op onze terugweg zie ik op eens zwaailichten achterons opgaan, shit het is een collega van Kodak. Wat bleek, hij hield ons aan voor een linker achterlicht wat kapot is. Ik wist het al een week en had zelfs achterlampen gekocht echter het schijnt iets in de bedrading te zijn wat ik niet kan vinden. Hij was dank ook zo vriendelijk om ons een fix ticket te geven zodat ik het kan repareren en kan laten aftekenen. Zo zie je maar weer, deze mensen doen gewoon hun werk of niet Kodak.
Ik zou zeggen tot later.
Kodak de zonnepanelen zijn voor de aanschaf toch nog wel een beetje prijzig maar moet zeggen dat je van PG&E en the State toch nog wel een bedrag aardig bedrag terug krijgt.
Vandaag was het onze trouwdag, tsja wat doe je dan. Napa word al zo gewoon dat we daar niet heen wilde. Ach zei sfo-vrouw, laten we eens mijn broer bellen en naar de shooting range gaan. Dus vandaag hebben wij beide voor het eerst in ons leven met een echt pistool geschoten, vindt namelijk dat paintball pistols niet gelden.
Moet zeggen dat ik 90% in midden van de roos schoot maar daar blijft het ook bij. We hoeven geen pistool en mocht de veiligheid in gevaar komen dan schaffen wij ons wel eerst een hond aan.
Op onze terugweg zie ik op eens zwaailichten achterons opgaan, shit het is een collega van Kodak. Wat bleek, hij hield ons aan voor een linker achterlicht wat kapot is. Ik wist het al een week en had zelfs achterlampen gekocht echter het schijnt iets in de bedrading te zijn wat ik niet kan vinden. Hij was dank ook zo vriendelijk om ons een fix ticket te geven zodat ik het kan repareren en kan laten aftekenen. Zo zie je maar weer, deze mensen doen gewoon hun werk of niet Kodak.
Ik zou zeggen tot later.
maandag 31 maart 2008 om 13:55
SFO Happy Anniversary.En een shooting range is toch eens wat anders. Nou the shed nog in je achtertuin en dan ben je al bijna klaar voor de zomer.
Wij doen ook gewoon ons werk.En vaak zijn het ook van deze zaken.En help je uit. Ik mag dadelijk weer beginnen. Heb een dubbele vandaag dus dat wordt weer een lange dag/nacht. Ik vind nachten werken ook niet erg. Het is altijd wel wat.Maar vaak zijn het een disturbance by fight met buren/vrienden etc. Okay ik praat eigenlijk nooit over mijn werk.
Macca als je een andere taal leert,dan leer je vaak het eerst de scheldwoorden .Het is een begin.Hoop dat oma het ook kan waarderen.
Duty calls.
Wij doen ook gewoon ons werk.En vaak zijn het ook van deze zaken.En help je uit. Ik mag dadelijk weer beginnen. Heb een dubbele vandaag dus dat wordt weer een lange dag/nacht. Ik vind nachten werken ook niet erg. Het is altijd wel wat.Maar vaak zijn het een disturbance by fight met buren/vrienden etc. Okay ik praat eigenlijk nooit over mijn werk.
Macca als je een andere taal leert,dan leer je vaak het eerst de scheldwoorden .Het is een begin.Hoop dat oma het ook kan waarderen.
Duty calls.
maandag 31 maart 2008 om 14:35
Pfff we zijn er weer naar een heerlijk weekje buik griep voel ik me weer 80% echt balen heb een wwek niet kunnen trainen voor de Flying pig... zucht....
nog 2 weken en dan ga ik naar nederland hoop da tbloem wat filet amerikan en kroketen voor mij overhoud? hahaha
maccapatio hahahaha ik ken dat.... ik zeg veel KUT ipv shit... gelukkig heeft dat in de amerikaanse cultuur geen nare vertaling regiseuren zeggen het ook altijd .... maar af en toe moet ik lagen.... spelen ze met lgo valt de toren om./..... oooooo KUT hahahaahha
dinsdag 1 april 2008 om 08:04
Dank jullie wel voor de felicitaties.
Kodak ik kan mij voorstellen dat je met zo'n beroep eigenlijk niet zo pats boem op het web gooit en/of met vrienden bepraat.
Dutchie ik heb vandaag jouw advies maar eens aangehouden en roep nu klote of kunt. Dan krijgen de mensen het inderdaad niet zo snel mee.
Tjeeeee ik zie dat ik laat ben en het wordt dan ook echt tijd om naar bed te gaan.
de groeten
Kodak ik kan mij voorstellen dat je met zo'n beroep eigenlijk niet zo pats boem op het web gooit en/of met vrienden bepraat.
Dutchie ik heb vandaag jouw advies maar eens aangehouden en roep nu klote of kunt. Dan krijgen de mensen het inderdaad niet zo snel mee.
Tjeeeee ik zie dat ik laat ben en het wordt dan ook echt tijd om naar bed te gaan.
de groeten
donderdag 3 april 2008 om 14:21
Haha geweldig. Maar pas op er zijn mensen die het kunnen verstaan. Ik heb eens een reclame gedaan voor mijn vriendin in het hollands in whole foods. We zagen hollandse kaas en ik begon meteen in het nederlands een reclame te maken voor deze kaas. Ik geloof dat het een unie kaas was. Komt er een vrouwtje naar me toe en begint te klappen en zegt in het nederlands. "Ik had het niet beter kunnen doen". Ik schrok me dood dat ze nederlands sprak.En was rood van oor tot oor omdat ik ook nogal schunnige woorden gebruikte.
Dutch wanneer vertrek je richting The Netherlands?
Vraag me af hoe Bloem and family het heeft in nederland.
Hoe is het met de shed SFO?
Macca ik geloof ook niet dat filet amrican iets met USA te maken heeft . Als het beesje maar een naam heeft . hahha.
Dutch wanneer vertrek je richting The Netherlands?
Vraag me af hoe Bloem and family het heeft in nederland.
Hoe is het met de shed SFO?
Macca ik geloof ook niet dat filet amrican iets met USA te maken heeft . Als het beesje maar een naam heeft . hahha.
donderdag 3 april 2008 om 16:03
Een goedenmorgen, kom net het bed uitvallen en kan weer zeggen dat het waarschijnlijk weer een interesante dag wordt.
We springen van hort naar her maar dat krijg je ook als de recessie langzaam begint. In iedergeval heb ik nog werk en daar mag ik hier blij van zijn, zie diverse mensen rondom mij heen thuis zitten of hoor dat ze paar weken afwezig zijn om in een andere State te werken.
Ik heb ook nog een klein verhaaltje van NL gesproken.
Begin 2000 vloog met mijn toen malige vriendin richting Belize om mijn ouders te bezoeken. Mijn moeder stond om de wave gallery en zei vroeg aan mij wie exact mijn moeders was terwijl het vliegtuig nog richting de gate taxiede.
Wees naar mijn moeder en zei daar diegene van een meter vijftig en een plat koppie. Oeps laat er toch net een Nederlander in de stoel voor ons zitten die in het lachen uitbarst.
Ik zou zeggen een fijne dag allemaal.
We springen van hort naar her maar dat krijg je ook als de recessie langzaam begint. In iedergeval heb ik nog werk en daar mag ik hier blij van zijn, zie diverse mensen rondom mij heen thuis zitten of hoor dat ze paar weken afwezig zijn om in een andere State te werken.
Ik heb ook nog een klein verhaaltje van NL gesproken.
Begin 2000 vloog met mijn toen malige vriendin richting Belize om mijn ouders te bezoeken. Mijn moeder stond om de wave gallery en zei vroeg aan mij wie exact mijn moeders was terwijl het vliegtuig nog richting de gate taxiede.
Wees naar mijn moeder en zei daar diegene van een meter vijftig en een plat koppie. Oeps laat er toch net een Nederlander in de stoel voor ons zitten die in het lachen uitbarst.
Ik zou zeggen een fijne dag allemaal.
vrijdag 4 april 2008 om 16:36
hahahah heerlijk tja er zijn meer nederlandsers om je heen dan je denkt,..... kreeg net een mailtje van de nederlandse club hier in ohio ze vieren koningen dag op de 27ste.... ik ben van 15 tot 22 april in nederland dan 1 dag werken en 23 april tot en met 26 april in new orleans voor mijn werk,....arme hubbie met de kids..... hij zal wel gaar zijn als ik terug kom hahaah
zaterdag 5 april 2008 om 14:49
OO, Dutch's man krijgt het druk met de koters.
En je gaat al snel naar nederland.
Bloem zal wel bijna terug komen.
Zo lossen jullie elkaar mooi af haha.
SFO hoe is het met je shed?
Vandaag gaan we hier een paar bomen kappen.
Er staan er veel te veel.
Eerst even lekker joggen,en dan komen de jongens met hun zwaar geschut en kunnen we beginnen.
Fijn weekend allemaal.
En je gaat al snel naar nederland.
Bloem zal wel bijna terug komen.
Zo lossen jullie elkaar mooi af haha.
SFO hoe is het met je shed?
Vandaag gaan we hier een paar bomen kappen.
Er staan er veel te veel.
Eerst even lekker joggen,en dan komen de jongens met hun zwaar geschut en kunnen we beginnen.
Fijn weekend allemaal.
zaterdag 5 april 2008 om 17:57
Hoi allemaal, ik begin mijn weekend rustig. Ben even helemaal op dus de shed moet nog een week wachten. Wat ik wel vandaag moet doen is de grond aanstampen waar de shed komt te staan plus een ritje richting de stort.
Een korte hike zal er vandaag ook nog wel inzitten aangezien het weekend hier prachtig begint.
Een korte hike zal er vandaag ook nog wel inzitten aangezien het weekend hier prachtig begint.
zondag 6 april 2008 om 04:25
Nou de bom is vandaag even regelrecht in ons huis gevallen toen ik hoorde wat voor tax wij over 2007 moeten betalen. We wisten dat het een paar duizend zouden zijn maar dit over treft alles. Ben daarna even naar mijn baasje gereden met een fles wijn om een 401K te scoren voor dit jaar, of is misschien minder werken toch een betere optie.
Maccapatio heb je al weer kroketten besteld?
Kodak heb je nu meer uitzicht nu de bomen er niet meer zijn?
Bloem ik hoop dat je een geweldige tijd hebt in NL en weet nog niet of ik rond de 13e in Portland ben.
Dutchie al klaar voor de trip?
En dan Vent, hoe zit het met hem, zag laats een klein schrijven van hem op een andere topic. Vind ons blijkbaar niet zo interesant.
Maccapatio heb je al weer kroketten besteld?
Kodak heb je nu meer uitzicht nu de bomen er niet meer zijn?
Bloem ik hoop dat je een geweldige tijd hebt in NL en weet nog niet of ik rond de 13e in Portland ben.
Dutchie al klaar voor de trip?
En dan Vent, hoe zit het met hem, zag laats een klein schrijven van hem op een andere topic. Vind ons blijkbaar niet zo interesant.
zondag 6 april 2008 om 04:42
SFO, nou ja! dat is nu toch grappig dat je dat schrijft. Net vandaag kom ik hier weer kijken. Ik merk dat ik toch gewoon in mijn oude gewoontes blijf. Het is denk ik toch (psychologisch) heel anders als het maar een tijdelijk verblijf is. Ik ben ongeveer op de helft van mijn verblijf hier, en vooral blij dat het niet meer zo steenkoud is.
Kodak, toevallig zaten we hier ook de denken eens een shooting range te bezoeken. Weet je of je daar vergunning voor nodig hebt of resident moet zijn ?
Kodak, toevallig zaten we hier ook de denken eens een shooting range te bezoeken. Weet je of je daar vergunning voor nodig hebt of resident moet zijn ?
zondag 6 april 2008 om 05:20
He is still alive, yes.
Welcome back Vent.
Ik kan mij voorstellen dat je blij bent dat het niet zo koud hebt, volgende keer zou ik toch proberen een andere State te kiezen, lol.
Wat betreft de shooting range, ik was bang dat men mij niet zou laten schieten echter dat is geen probleem als je met iemand komt. Het enige wat je niet kunt is een wapen kopen.
Welcome back Vent.
Ik kan mij voorstellen dat je blij bent dat het niet zo koud hebt, volgende keer zou ik toch proberen een andere State te kiezen, lol.
Wat betreft de shooting range, ik was bang dat men mij niet zou laten schieten echter dat is geen probleem als je met iemand komt. Het enige wat je niet kunt is een wapen kopen.
maandag 7 april 2008 om 16:53
kijk daarom ga ik ook op 15 april weg dan hoef ik niet nar het gezeik van de belasting te luisteren , hubbie is self emplyed en als ie braaf elk kwartaal zou betalen dan zitten we niet met de gebakken peren elk jaar hahahaha... nog een weekje
(dutchie huppelt de heldag door)
het is ook zulk lekker weer 65 graden... alles staat in bloei.....
zou bijna denken dat ik bipolar ben door het weer hier hahaha
bloem wanner kom je terug?
(dutchie huppelt de heldag door)
het is ook zulk lekker weer 65 graden... alles staat in bloei.....
zou bijna denken dat ik bipolar ben door het weer hier hahaha
bloem wanner kom je terug?
maandag 7 april 2008 om 19:51
dinsdag 8 april 2008 om 06:02
Ik kwam aan de eind van de middag even bij de achterbuurvrouw om een nieuwe trafo te plaatsen voor haar buiten verlichting. Terwijl ik buiten de trafo installeerde was zij snel even naar binnen gelopen en had wat bitterballen gefrituurd. En het was verdomd lekker kan ik je vertellen.
Maccapatio ik hoop dat het poetsen er bijna voor je op zit. En daarnaast wens ik jouw al veel plezier met Oma.
Als ik het goed heb dan komt Bloem rond de 9e weer terug dus we moeten nog twee dagen wachten.
Dutchie dat is een goed idee, zal de optie meenemen voor het volgende jaar. Zondag heb ik op de office nog ter plekke even mijn belastingschaal aangepast voor de rest van het jaar en mijn baasje vertelde dat hij al bezig was met de pensioen regeling.
Ik ga zo maffen, ik mag morgen weer rond 6uur de toko verlaten
Maccapatio ik hoop dat het poetsen er bijna voor je op zit. En daarnaast wens ik jouw al veel plezier met Oma.
Als ik het goed heb dan komt Bloem rond de 9e weer terug dus we moeten nog twee dagen wachten.
Dutchie dat is een goed idee, zal de optie meenemen voor het volgende jaar. Zondag heb ik op de office nog ter plekke even mijn belastingschaal aangepast voor de rest van het jaar en mijn baasje vertelde dat hij al bezig was met de pensioen regeling.
Ik ga zo maffen, ik mag morgen weer rond 6uur de toko verlaten
dinsdag 8 april 2008 om 14:33
Goedenmorgen.
De belasting.Poeh dat is hier altijd een race against the clock. All onze zooi is eindelijk bij elkaar en is bij onze accountant..Wacht nog op 1 formulier dat vandaag per UPS bezorgt zou gaan worden.
Het is elk jaar een gedoe om het rond te krijgen.De papieren van werk is altijd zo geregeld maar van alle zaken als stocks en andere investments is altijd een heel gedoe.
Maar goed de eindstreep is in zicht.
Maca niet zoveel poetsen joh je moet ook wat genieten.Strakjes heb je toch geen tijd om stof te zien .
Hey leuk vent is ook weer terug. soms heb je een licence nodig en soms niet . Je moet dit even bij je plaatselijke shooting ranch navragen .Bij vele kun je zo naar binnen en wat navraag doen. Je kunt alleen geen guns kopen wat SFO al zegt.
Dutch nog even en je gaat al naar nederland. Eet een lekker kroketje voor me. hihi.
Dus bloem komt al weer bijna thuis. Ik hoop dat ze allen een gezellig bezoek hebben gehad aan nederland.
Daar gaan we weer duty calls.
De belasting.Poeh dat is hier altijd een race against the clock. All onze zooi is eindelijk bij elkaar en is bij onze accountant..Wacht nog op 1 formulier dat vandaag per UPS bezorgt zou gaan worden.
Het is elk jaar een gedoe om het rond te krijgen.De papieren van werk is altijd zo geregeld maar van alle zaken als stocks en andere investments is altijd een heel gedoe.
Maar goed de eindstreep is in zicht.
Maca niet zoveel poetsen joh je moet ook wat genieten.Strakjes heb je toch geen tijd om stof te zien .
Hey leuk vent is ook weer terug. soms heb je een licence nodig en soms niet . Je moet dit even bij je plaatselijke shooting ranch navragen .Bij vele kun je zo naar binnen en wat navraag doen. Je kunt alleen geen guns kopen wat SFO al zegt.
Dutch nog even en je gaat al naar nederland. Eet een lekker kroketje voor me. hihi.
Dus bloem komt al weer bijna thuis. Ik hoop dat ze allen een gezellig bezoek hebben gehad aan nederland.
Daar gaan we weer duty calls.
dinsdag 8 april 2008 om 15:17
kodak,.... hahhahaha ja dat zal ik zeker doen, toen mijn vader kwam had hij dobben kroketten mee terug genomen in dry ice en gewoon in de hand bagae er werd niet gezegt..... ze waren zo lekker!!!!! kan ook niet wachten voro een broodje falafel op de roking,..of een broodje osse wordt...mmmm ik krijg honger hahahahaha
mijn tulipen staan bijna in bloei ..... gistern 65 graden vandaag 70 ! en dit weekend ..juist 45 graden en savond snow flurries
mijn tulipen staan bijna in bloei ..... gistern 65 graden vandaag 70 ! en dit weekend ..juist 45 graden en savond snow flurries
woensdag 9 april 2008 om 13:36
Goedenmorgen. voor mij voelt het als nacht .Ik mag dadelijk mijn bed op gaan zoeken na een lange avond en nacht.
Ik ga het weekend toch maar weer eens proberen wat kroketten en bitterballen te maken. Het zal me toch eens moeten lukken.
Ik heb zin in een paar dagen vrij want het wordt hier rond de 83 en dat is altijd wel fijn om dan lekker niks te hoeven doen.
het is hier nu genieten voordat de zomer begint want dan is het heet.
Vandaag is het olympisch vuur in SF het zal er ook niet rustig blijven denk ik.
Bloem komt ook al weer bijna thuis.
Macca ben je al uit gepoetst.
Dutch neem jij nu ook nog wat mee naar nederland wat iemand zou willen hebben wat real american is .(inplaats van kroketjes die je vader)
SFO nog een paar dagen en je hebt weer weekend.
Ik ga het weekend toch maar weer eens proberen wat kroketten en bitterballen te maken. Het zal me toch eens moeten lukken.
Ik heb zin in een paar dagen vrij want het wordt hier rond de 83 en dat is altijd wel fijn om dan lekker niks te hoeven doen.
het is hier nu genieten voordat de zomer begint want dan is het heet.
Vandaag is het olympisch vuur in SF het zal er ook niet rustig blijven denk ik.
Bloem komt ook al weer bijna thuis.
Macca ben je al uit gepoetst.
Dutch neem jij nu ook nog wat mee naar nederland wat iemand zou willen hebben wat real american is .(inplaats van kroketjes die je vader)
SFO nog een paar dagen en je hebt weer weekend.